srijeda, 21.12.2005.

Tek je dvanaest sati...

Još nije, ali polako već otkucava.
Iza mene je još jedna godina koja kao da je proletila. Kao da sam prije mjesec-dva bila na dočeku 2005. a evo, sad se pripremam za doček Nove.
Izlazimo.
Nadam se dobroj zabavi...
Suma-sumarum:
godinu starija, ništa pametnija.
Bogatija svakako.
Bogatija za neka nova virtualna poznanstva.
U novčaniku situacija uobičajena. Ili ima ili nema. Ali ne dozvoljavam da me to dotuče.
Jer sutra je novi dan.
A još malo, samo malo je i Nova godina.
Zato dragi moji prijatelji NE ĆU duljiti (jeste li primjetili ovo ne-ću? to se ja već sad pripremam za promjene koje slijede), samo ću vam svima zaželjeti sretan i blagoslovljen Božić i mnogo sretnih dana (po mogućnosti 365) u novoj godini.

Kiss! Kiss!


| 18:18 | Komentari (17) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>