THE DOORS



Evo napokon novi post..PRVO DA SE ZAHVALIM SVIM LJUDIMA KOJI SU MI KOMENTIRALI..HVALA LJUDIII..!!! danas ću pisat o Doorsima-zakon su-...
The Doors
Grupu The Doors, jednu od najutjecajnijih i najkontroverznijih rock grupa 60-ih, osnovali su 1965. u Los Angelesu dva studenta, Jim Morrison (vokal) i Ray Manzarek (klavijature), a kasnije su im se pridružili bubnjar John Densmore i gitarist Robby Krieger. Grupi se nikada nije priključio basist, tako da su njihovim zvukom dominirale Manzarekove električne klavijature te karakterističan Morrisonov dubok glas.

Glazba The Doorsa se u početku temeljila na rock&bluesu, iako je tekstopisac Ray Manzarek bio iskusan jazz-rocker što je uvelike pridonijelo osobitosti zvuka benda. Grupa je potpisala ugovor s Elektra Recordsom 1966. i izdala prvi album, "The Doors", koji je uključivao i veliki hit "Light My Fire", izdan 1967. Pjesma se odmah plasirala na sam vrh top-lista i postala njihov najveći hit, a kasnije je doživjela i velik broj obrada.



Kao i "Light My Fire", cijeli debi album je postao ogroman hit i (p)ostao jedna od najuzbudljivijih ploča psihodelične ere. Miješajući blues s klasikom, istočnim zvukovima i popom, bend je stvorio jedinstven i prepoznatljiv zvuk. Svojim bogatim i hladnim glasom te jedinstvenim, sumornim poetskim vizijama, Morrison je istraživao dubine najmračnijih i najtajanstvenijih aspekata psihodeličnog iskustva.

Godine 1967. izlazi i njihov drugi album "Strange Days", na kojem su dva velika hita: "People Are Strange" i "Love Me Two Times". Samo godinu dana kasnije izlazi album "Waiting For The Sun", s kojeg su takoder potekla dva velika hita: "The Unknown Solider" i njihov drugi američki broj jedan - "Hello I Love You".





Po mnogima, veliko razočaranje grupe The Doors predstavljao je njihov album iz 1969. godine, "The Soft Parade", s kojeg je, kao jedini hit, potekla pjesma "Touch Me". Optužena za preveliku dozu rock undergrounda na albumu, grupa je uzvratila s poslijednja dva velika albuma snimljena s Morrisonom, za koje su inspiraciju potražili u čistom bluesu. Početkom 1971. snimljen je album "L.A. Woman", ujedno i zadnji na kojem je pjevao Jim Morrison.


Od samoga početka Morrison je predstavljao centar benda, pokazavši se kao vrlo nestabilna osoba tijekom svoje kratke karijere. 1969, Morrison je uhićen zbog skidanja na koncertu u Miamiju, a taj je incident skoro uzrokovao raspad benda. Grupu The Doors cijelo je vrijeme pratio niz skandala koji su se javljali kao posljedica buntovničkog ponašanja članova i ništa manje buntovničke glazbe. Njihova je glazba oduvijek bila pokušaj odupiranja postojećim pravilima, zbog čega ju je vrlo dobro prihvaćala mlada generacija. Morrisonova skidanja na pozornici, kao i optužbe za bogohuljenje, razlozi su zbog kojih je postao neka vrsta heroja svoje generacije, ali i zbog kojih je često bio optuživan i zatvaran.





Sredinom 1970. godine Morrison se povlači u Pariz s namjerom da piše pjesme, a godinu dana nakon toga umire, navodno od srčanog udara. Dosta vremena nakon njegove smrti smatralo se da je Morrison, zapravo, izrežirao svoju smrt kako bi izbjegao odlazak u zatvor u Americi. Jim Morrison je uskoro postao kultna ličnost te je i nakon smrti privlačio veliku pozornost medija. Albumi grupe The Doors i dalje se prodaju tijekom 80-ih, ali popularnost veću čak i od one za života Morrisona postižu 1991. godine, kada je Oliver Stone snimio film "The Doors", s Val Kilmerom u glavnoj ulozi. Čak i danas, više od 30 godina nakon Morrisonove smrti, grupa The Doors i dalje prodaje zapanjujuće velik broj materijala i smatra se jednom od najvećih legendi rock glazbe.

Mislim zašto se sve ROCK zvijezde ubiju ili predoziraju..?? Ma...dobro..eto to je sve za danas..ki$$...


31.03.2006. | 10:42 |
37 K | P | # | ^


PODJELA...ZAŠTO???



Ej..evo i mene.. Nije mi jasna "jedna" stvar. Zašto su se svi fanovi Gunsa podjelili?? Npr. neki vole Axl-a i mrze Slasha,Duffa i Izzya , a neki obrnuto! Mislim jasno mi je da se sad baš Axl i Slash ne podnose,al ako slušate ove stare gunse,tj. iz 80-tih i 90-tih,onda mi je malo čudno kako možete mrzit Axl-a i volit npr. Slasha ili obrnuto! Da nije bilo Axl-a ili Slasha ili Duffa ili Izzya ne bi ni bilo Gunsa,bar ne onih PRAVIH! Bila sam na jednom blogu-neću sad spominjat kojem- na kojem tip MRZI,al ono PREZIRE Axl-a,a obožava Slasha..Mislim da to nema smisla! Meni su zakon i Axl i Slash i Duff i Izzy...! P.S. IAKO MI JE DUFF NAJ! :) Šta bi bilo da se pomire-iako ne mislim da će to bit- NA ČIJOJ BI ONDA STRANI BILI?? Onda bi ih SVE zamrzili!!..Zapravo svatko ima svoje mišljenje,ovo je MOJE..Evo jedna slika Axl-a i Slasha zajedno


well...recite što vi mislite...byeee


26.03.2006. | 11:16 |
26 K | P | # | ^


EVO JOŠ JEDAN KVIZ...



Take the quiz:
Which Guitar Player Are You?

Michael Angelo Batio
You are Michael Angelo Batio! You are the fastest guitar player on earth, and you've built your repetoire off of shredding. Speed is your game. You own a Double Guitar, and a Quad guitar. You are the first person ever to be able to play two guitar necks at the same time- playing different harmonies- and it is for this reason that you are one of the most talent guitarists ever.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Bogte,nikad nisam čula za ovog tipa!! Who the fuck is he?? Jel netko kojim slučajem čuo za tog tipa il ga sluša? pozzz


25.03.2006. | 14:35 |
3 K | P | # | ^


THE RAMONES



RAMONES
Ramonesi su stvoreni u nedjelju, 27.1.1974. Osnovao ih je Dee Dee Ramone. Svaki sa po 50 dolara u džepu, Johnny i Dee Dee zaustavili su se u Mannyevom gitarističkom centru u 48. aveniji u New Yorku i svaki je kupio po jednu gitaru. Johnny je kupio plavu Mosrite električnu, a Dee Dee DanElectro bas gitaru. Nakon što su skupili Joeya koji je svirao bubnjeve nazvali su svoj bend Tangerine Puppets. Na početku je Joey svirao bubnjeve, a Dee Dee gitaru i pjevao. To je bio srednjoškolski bend tri prijatelja starih oko 22 ili 23 godine. Prva pjesma koju su napisali je “I don’t wanna walk around with you” i tako su odsvirali dva koncerta. Kasnije je Joey preuzeo mikrofon jer Dee Dee nije mogao zapamtiti onih par riječi koje svaka pjesma ima. Pošto im nitko nije svirao bubnjeve, zvali su Tommya na probu. Nakon toga Tommy je zamijenio Joeya na bubnjevima. Nakon probe netko je pitao kako će se bend zvati i Dee Dee je rekao Ramones. To je bilo zbog Paul McCartneya koji se u ranim danima zvao Paul Ramone. Krenuli su koncerti uokolo, i bend je snimio svoj prvi album ”Ramones” za četiri dana. Brzo se pročuo glas o njima i nitko nije mogao ostati ravnodušan nakon slušanja. Počeli su se osnivati bendovi po uzoru na njih i lagano se rađa punk. Dee Dee se skida s horsea od kojeg je bio ovisan od svoje četrnaeste do petnaeste godine. Ramonesi brzo nastavljaju sa snimanjem novih albuma jer su nakon prvog albuma napisali pjesme za još dva albuma: “Leave home” i “Rocket to Russia”. Nakon toga slijedi “It's alive”-najbolji live album ikad! Sljedeći albumi su malo odmakli od prva tri, a najviše je odmakao “End of the century”. Angažirali su Phil Spectora za producenta, ali im nije bilo baš drago, jer su morali snimati cijele dane i noći ono što su mogli za par sati. Dee Dee je popizdio i rekao da mu je dosta i da ide doma, a Phil Spector mu je uperio pun pištolj u srce i zaprijetio mu da snima dalje. Za taj album su snimili pjesmu “Chinese rock” u kojoj je Dee Dee napisao o svojoj ovisnosti, i koju je Johnny Thunders ukrao za svoj bend “Heartbreakers” par godina prije. Sljedeći albumi “Pleasant dreams” i “Subterranean jungle” su se najviše odmakli od starog Ramones zvuka, ali na "Too tough to die" vraćaju se svom starom zvuku. U bandu ima sve više svađa jer je Johnny vodio glavnu riječ i nije dobro reagirao kad ga se ne bi poslušalo. Marky i Joey su lokali po cijele dane, a Dee Dee se pucao čim god bi stigao. Nakon toga Marky odlazi izliječiti svoj problem s alkoholom i na njegovo mjesto dolazi Richie. On je napisao dosta dobrih pjesama za bend (“Somebody put something in my drink” koja je bila posvećena Markyjevom problemu s alkoholom) i počinju snimati album “Too tough to die”. Nakon albuma “Brain drain” Dee Dee odlazi iz benda, a na njegovo mjesto stiže C.Jay. Ramonesi snimaju još tri albuma: “Mondo bizarro”, “Acid eaters” i “Adios amigos” i raspadaju se. Nakon toga je Joey snimio solo album: “Don’t worry about me” i planirao ponovno okupljanje Ramonesa. Svi su se složili, ali bilo je prekasno jer je Joey 2001.godine umro od tumora limfnih čvorova, 2002.godine Dee Dee od predoziranja i 2004.godine Johnny od raka prostate. Ramonesi su prvi punk rock bend koji je ubrzo napravio pravu revoluciju na ondašnjoj rock sceni. Odrasli su na rocku The Rolling Stonesa, The Whoa, The Stoogesa i Velvet Undergrounda, stopivši dva žanrovska uzora u jedinstvenu, punk rock gitarističku formu koja je ubrzo zarazila New York City, London i cijelu Veliku Britaniju, a potom se poput nemilosrdnog virusa proširila na cijeli svijet. Najveće priznanje Ramonesima stiglo je 2002.godine kad su uvršteni u “Rock and Roll Hall of Fame“. Objavljen je DVD film “Ramones Raw“, dokumentarac koji je nastao iz 400 sati amaterskog video materijala bubnjara Markyja Ramonea, danas jedinog živog člana Ramonesa.

A EVO I SLIKA


Ramonesi su zakon...pozzz...


24.03.2006. | 14:30 |
9 K | P | # | ^


DUFF-NAJSLAĐE BIĆE NA SVIJETU



Ej...I'm back! Nemogu a da ne "spomenem" Duffa,taj čovjek je tako zgodan,a pola mojih frendica kaže da je odvratan i da izgleda ko "muška kurva"...ma ne slušam ja njih one nemaju ukusa...a svi se skoro pale na Axl-a...mislim i on je zgodan,al ipak je duff slađi...evo jedna njegova(Duff-ova)slika


Zar nije presladak?! Još s tom gitarom...zašto više nema tako zgodnih dečkiju poput njega?? Mislim ne kažem da su meni svi dečki ružni jer ne sliče Duff-u...ni približno tomu! Al svejedno,sad se sve više i više dečkiju pali na narodnjake,rap,tehno i te gluposti,koje su meni ODVRATNE!! A još mi više idu na živce fejkeri,tj. ljudi koji "slušaju rock ili metal",a zapravo slušaju narodnjake,takvi ljudi mi se gade! Al dobro...to nije tema..;)...pročitala sam negdje da su Duff-a-dok je bio u Gunsima-proglasili za glavnog "pijanicu" u bendu,te da je pio 4-5 litara votke dnevno! Al ne vjerujem ja baš,mislim i da je toliko pio više ne bi bio živ! A i šta bi onda mogli reć za Slash-a...on se u skoro svakom spotu Gunsa pojavi s bocom u ruci! Pa...jel ima još ljudi koji ne misle da je Duff muška kurva,ili misle da je zgodan?? Ajde book....pozzzzz...GUNS N' ROSES 4EVER!


22.03.2006. | 14:46 |
11 K | P | # | ^


DEPRESIJA



Ej ljudi...nemam baš neku inspiraciju...
...ajmo to reć ovako...
...škola-sranje...
...kad vidim tu "ustanovu"-ak se tako može nazvat...smrači mi se pred očima...
...roditelji...hm...ajmo reć dobro-dok ne odu na informacije.. ;)
...frendice-otkačene,i zabavne ko i uvijek...
...Ivana-super,al malo mrzovoljna osoba...MINE BEST FRIEND!...
...Eva-ponaša se ko da ima 5 god...-mrzi dečke(nepojmljivo)...
...Gabi-zakon cura,totalno otkačena,ma nema mana!!!...
...i tako...frendovi su svi neki debili perverzni...mislim nema dečka koji nije perverzan( bar u mojoj blizini)...
...a pogotovo iz razreda-mislim dečki-djetinjasti kreteni koji slušaju narodnjake i tehno! UŽAS!!!...
...sad mi upravo tu neka frendica pleše macarenu...i to očajno!...
...P.S. hehe,jerička nemoj se ljutit...
...sad idem van-hvala bogu-...
...15 celzijevih stupnjeva,a do jučer je bio 1...
...al dobro još bolje...
...ajde book,KI$$....


20.03.2006. | 15:22 |
4 K | P | # | ^


POSLJEDNJI DANI



EJ LJUDI,PRIJE NEKI DAN GLEDALA SAM FILM NADAHNUT KURTOM COBAINOM, POSLJEDNJI DANI..FILM JE PRILIČNO DOBAR..AL ŠTETA JEL SU PRIKAZALI SAMO POSLJEDNJE DANE..DA NETKO NIJE ČUO ZA KURTA I DA IDE GLEDAT TAJ FILM, MOGU SE KLADIT DA BI POMISLIO DA JE KURT BIO POVUČENI(ŠTO I JE ZAPRAVO,AL NE BAŠ TOLIKO KOLKO SE U FILMU PRIKAZUJE) I DA JE NAFIKSANI LUĐAK! NAIME U FILMU NIJE BILO RIJEČ O KURTU,NEGO O LIKU KOJI ŽIVI SLIČNIM TJ. GOTOVO ISTIM ŽIVOTOM KO I KURT, A ZOVE SE BLAKE.EVO OVO JE JEDAN ISJEČAK TJ.SLIKA IZ TOG FILMA

TU JE TAJ BLAKE,KOJI ZAPRAVO GLUMI KURTA,S NJRGOVOM (KURTOVOM) MAJKOM WENDY...A MALO MI JE GLUPO ŠTA SE U FILMU NE POJAVLJUJE LIK COURTNEY( KURTOVE ŽENE),KOJA JE OSIM FRANCES(NJEGOVE KĆERI) KURTU BILA NAJVAŽNIJA OSOBA U ŽIVOTU! UMJESTO NJE SE SPOMINJU "KURTOVI" FRENDOVI HOMOSEKSUALCI KOJI UOĆE NISU BILI VAŽNI!
E DA I PROČITALA SAM KOSU ANĐELA-BIOGRAFIJU KURTA- I KNJIGA JE SJAJNA!! NA KRAJU KNJIGE KAD SU DETALJNO OPISIVALI KURTOVU SMRT,TJ. KAKO SE ON UBIO,BILA SAM U DEPRESIJI ČITAV DAN...ETO TOLIKO O NJEGOVOJ BIOGRAFIJI I FILMU.. JEL ITKO MOŽDA ČITAO TU KNJIGU ILI GLEDAO FILM?? POZZZ...KOMENTIRAJTE!


10.03.2006. | 18:50 |
10 K | P | # | ^


ESTRANGED-MOJA NAJDRAŽA PJESMA OD GUNSA





KAKVA VAM JE PJESMA(I SPOT)?


10.03.2006. | 15:04 |
4 K | P | # | ^


WHICH DEAD ROCK STAR IS ME?



Take the quiz:
Which Dead Rock Star Are You?

Kurt Cobain
You are Kurt Cobain! You're grundgy, twisted and very talented. You have a certain charm and individuality that sets you a part from many. You are beautiful! Oh, he died in 1994 from a gun shot wound to the mouth. Suicide.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!

SUPER!!


09.03.2006. | 16:10 |
6 K | P | # | ^


??????



JEL OVDJE UOPĆE IMA ROCKERA?? ILI LJUDI KOJE SLUŠAJU GUNSE ILI NIRVANU ILI AC/DC,ILI SLIČNO???


08.03.2006. | 20:00 |
3 K | P | # | ^


HOROR!!!



EJ LJUDI!! STA IMA?? E NEĆETE VJEROVAT! MENI JE PRIJE BLOG BIO gunsthebest.blog.hr AL MI JE "NEKI" KRETEN IZBRISAO SVE POSTOVE I NAPISAO NA BLOG DA JE ZAPRAVO NE SLUŠAM GUNSE I NIRVANU,I ROCK,NEGO ODVRATNI POP I NARODNJAKE KOJE DOSLOVNO NE PODNOSIM!! LJUDI KOJI SLUŠAJU NARODNJAKE NEMAJU UKUSA,I NEZNAJU ŠTA JE PRAVA MJUZA!! A O POP-U DA NE GOVORIM!! NE PODNOSIM REPERE,ŠMINKERE I NARODNJAKE..JEDNOSTAVNO NE VOLIM TJ. MRZIM TU GLAZBU!! A TO JE ISTO KO ONO: S KIM SE DRUŽIŠ TAKAV SI! E PA OVO JE ISTO! SAMO ŠTO JE: ONO ŠTA SLUŠAŠ TAKAV SI..IL TAKO NEKAKO! VEĆ PREDPOSTAVLJAM KO MI JE MOGAO ZAJEB*** BLOG (STARI)..GLUPAČA TJ. ODVRATNA,UMIŠLJENA ŠMINKERICA IZ MOG RAZREDA KOJU SVI MRZE,TA CURA VJEROVALI ILI NE,SLUŠA OGAVNU britney spears(NJENO IME NIJE VRIJEDNO PISAT VELIKIM SLOVOM) I OSTALE POP PJEVAČICE-AKO SE UOĆE MOGU NAZVAT PJEVAČICAMA-UGLAVNOM...
MOJA NAJDRAŽA GRUPA SU GUNS N' ROSES-LEGENDE BEZ KOJIH NE BI MOGLA ŽIVJET!- I NIRVANA-KOJA JE ZAKON(WE WILL ALWAYS LOVE YOU KURT)-IAKO ZNAM DA NIRVANA I GUNSI NE IDU ZAJEDNO..AL ŠTA ĆEŠ! A I SLUŠAM JOŠ DOORSE,LED ZEPPELIN,AC/DC,IRON MAIDEN,ZZ TOP,VELVET REVOLVER,BLACK SABBATH,...ITD..POZZZ,KOMENTIRAJTE!! SEX & DRUGS & ROCK 'N' ROLL!!


08.03.2006. | 16:21 |
4 K | P | # | ^


FUCKIN NASLOV....



eejjjj....evo mene...neznam šta da vam kažem...kao što rekoh nemam inspiraciju...da pišem o gunsima...?? SVE VEĆ ZNATE...nema niš novog-kolko ja znam.... ak
evo sad švrljam po internetu...i idem na one kvizove...dosadno mi je...i tako...pa evo par zakon kvizova....vidjet ćete moje rezultate al idite i vi...

Take the quiz:
What 80's Metal Band are you? (with pics)

Guns'n Roses
Guns'n Roses. Trully unique sound and look. No one else is like you.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


YEA!! ja sam GUNSI....hahaa.....

evo za kraj 2 pjesme od gunsa koje obožavam....

Don't Damn Me

Don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

Be it a song or casual conversation
To hold my tongue speaks
Of quiet reservations
Your words once heard
They can place you in a faction
My words may disturb
But at least there's a reaction

Sometimes I wanna kill
Sometimes I wanna die
Sometimes I wanna destroy
Sometimes I wanna cry
Sometimes I could get even
Sometimes I could give up
Sometimes I could give
Sometimes I never give a fuck

It's only for a while
I hope you understand
I never wanted this to happen
Didn't want to be a man
So I hid inside my world
I took what I could find
I cried when I was lonely
I fell down when I was blind

But don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

How can I ever satisfy you
An how can I ever make you see
That deep inside we're all somebody
An it don't matter who you wanna be
But now I gotta smile
I hope you comprehend
For this man can say it happened
'Cause this child has been
condemned
So I stepped into your world
I kicked you in the mind
An I'm the only witness
To the nature of my crime

But look at what we've done
To the innocent and young
Whoa listen to who's talking
'Cause we're not the only ones
The trash collected by the eyes
And dumped into the brain
Said it tears into our
conscious thoughts
You tell me who's to blame

I know you don't wanna hear me cryin'
An I know you don't wanna hear me deny
That your satisfaction lies in your ILLUSIONS
But your delusions are yours and not mine
We take for granted we know the whole story
We judge a book by its cover
And read what we want
Between selected lines

Don't hail me
An don't idolize the ink
Or I've failed in my intentions
Can you find the missing link
Your only validation is living your own life

Vicarious existence is a fucking waste of time
So I send this song to the offended
I said what I meant and I've never pretended
As so many others do intending just to please
If I damned your point of view
Could you turn the other cheek

But don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me
Don't damn me
I said don't damn me
I said don't hail me
Don't damn me

i druga....zakon je pjesma,a pjeva ju Duff...upravo je slušam...
You Can't Put You Arms Arround A Memory

[spoken]
This one's for you Johhny

It doesn't pay to try
All the smart boys know why
It doesn't mean, I didn't try
I just never know, why

It's isn't 'cause I'm all alone
Oh, baby, you're not home
And when I'm home
Big deal, I'm still alone

It's so restless, I am
Beat my head against a pole
Try to knock some sense, down 'side my bones
And even though it don't show
Those guys are so old
Can't put your arms around a memory
Can't put your arms around a memory
Can't put your arms around a memory
Don't try
Don't try

You're just a basket case
And you got no name
Could you live with me?
Go on and say
And even though it don't show
Those guys are so old

Can't put your arms around a memory
Can't put your arms around a memory
Can't put your arms around a memory
Don't try
Don't try

[spoken]
Johnny you're me
Yeah, you're memory
I wanna put my arms around your memory

I can't try...
I can't try
Don't try

eto that's all...sorry ljudovi danas sam stvarno u depri,nemam inspiracije...ajde poZZZ....GUNS N' ROSES 4EVER!!!





08.03.2006. | 15:48 |
0 K | P | # | ^


Sljedeći mjesec >>


  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


the opis bloga


za početak moja prerada pjesme od hladnog piva(trening za umiranje).

Trening za opijanje.xD
beskrajno prazna hodam Ribnjakom.brzina mi poklanja zaborav.
s polupraznom pivom u rukama.u ritmu Wintersuna dodajem gas.
ludilo me samo vodi.poput starog znanca.
vjetar mrsi mi kosu.
moje lice moje oči.poput živog mrtvaca.
sve je to od piča.
tražila sam samo odgovor. na to beskrajno glupo pitanje.
zašto se ne vratim ponovo. nastavim trening za opijanje.

DIO ZA STARCEsmijeh
ako nočas vijesti jave. da sam nestala bez traga.
smiri se ne plači od sreče. moj pokvareni osmjeh dorro pogledaj.
vidjet češ đubre kao ja ne umire.



ovo je blog jedne djevojke.po imenu Sara.
koja jako voli:
- Vedrana. ljubav<3
-metal
-azru i hp
-čokoladu
-zaebavat se
-kemiju i biologiju
-gitaru
-Ribnjak
- najbolje frendove/frendice(Tenu,Doru,Evu...)
-piče....mama ak ovo čitaš.ja sam doobra curica... XD
-PRAZNIKE!!
-MSN
-izlazit...naravno
-slušat mjuzu. xD
-marte/starke
-pričat na telefon/mob
-crni lak
-filozofirat
- impresioniraju me oni "natpisi" po gradu A.C.A.B. XD

NE VOLIM(mrzim)::
-ŠKOLU!!!
-fejkere
-gljive,morske plodove...yuk!
-MRZIM NARODNJAKE
-neke osobe,koje sad neču imenovati...
-učit!!
-licemjerne,lažljive osobe
-pedofile,dendrofile,sodomiste.... XD
-politiku
-sve šta je vezano za ovo prokleto društveno "uređenje"
-EU
-emo...arrrghhh
-to je valjda to,nemrem se više ničeg sjetit....


MOJ MSN- metal_godess667@hotmail.com

Azra- Plavi golub
ponekad je vidim lezeci u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad povrsine tupih koraka
koliko jos ima do ocaja
darovat cu ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u meni prolaznika bez alibija
ne gledaj u meni plavog goluba
dvojica na ulici
sami
protiv svih
dvojica na ulici
sami
zagrlio sam prvu djevojku
uzivala je u milovanju
oblaci su vukli kisu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samotna ljubav- A.G.Matoš
Ponoć već je prošla, svjetlo mi se gasi,
Na baršunu crnom leži teška noć;
Čelom mi se truni spomen tvojih vlasi
Ljubavi daleka, kad ćeš, kad ćeš doć?
Otišla si. Gdje si? Ko da umrla si,
Udaljenost ima smrti tužnu moć,
Srcem srsi, strasti, dušom sumnje, strasi
Poginut ću noćas i za dragom poć.
Ljubav nije sreća!—znaš li kad mi reče?
Ljubav, to je rana, i ta rana peče,
Ljubav boli, boli, kao život boli,
Teško, teško onom koji jako voli.
Nisi pravo rekla. Ljubav bol je, plamen,
Ali muči samo kad sam sam ko kamen


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








DEČKI KOJE VOLIM...

:))






LYRICS