greetings



In the Dark I was born and raised

Dark is what I have became

It's every part of my soul

Mine and mine alone

All I wanted is no longer a dream

To have that I don't need to sleep

Immortal now as I lay

Surching the ones who need to pay

To leave this world if they may

If they want my sins to share

You will all come to me

Come to play

It would be over in hours late

You'll walk with me, be my mate

When nothing else remains

But your own, bloody dance ...





za vas: Scarlett
vjera: ateizam
mjuza: metal i rock
prebivalište: posvuda

msn:
scarlettnephthys@hotmail.com



music I like

satyricon
dimmu borgir
arch enemy
in flames
death
norther
pain
bullet for my valentine
amon amarth
cradle of filth
deathstars
defiant
graveworm
heaven shall burn
spineshank
slipknot
marilyn manson
mudvayne
mayhem
benediction
naglfar
immortal
hypocrisy
kalmah
sonic syndicate
guns n roses
dark funeral
blind guardian
behemoth
burzum
death angel
deicide
kamelot
kataklysm
poisonblack
pantera
meshuggah
rhapsody
scar symmetry
disillusion
...i još mnogo toga...*

  listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kostur by Rock8metaL

Opis bloga









Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr







b.l.o.g.o.v.i



Scar Lady

maya

Blacken the Angel

rock8metal

Lost Souls Army

diJeTe s KoLoDw0rA







Pics


Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

srijeda, 21.10.2009.

Vampire of Death

sjećam se kao da je bilo jučer. vatra koja mi gori tijelom. lomeći svaku kost, ne dajući daha. ne mogu se pomaknuti, ne mogu vrištati, ne smisla, nema načina. srce koje se polako zaustavlja, otkucaji koji su sve tiši. gotovo da ih ne čujem. grlo peče poput zabitog užarenog kolca. ne mogu disati, nije mi potrebno, nije mi važno. provela sam dane u boli, tako blizu smrti, a opet tako daleko. tama koja mi je prekrila oči, tama koja mi je ovladala životom, tama koja me je uzela pod svoje okrilje, učeći me o životu, učeći o meni; postala je dio mene, potpuni i jedini dio. sve što imam i što sam ikada imala, sve što mi je preostalo. provesti život u prokletstvu tame, prokletstvu nemira, poroka i pustoši godina. potpuno sama i odsjećena od svijeta. bez svrhe postojanja, bez ikoga kraj sebe, da me vodi kroz pustinju beskonačnih dana, neprospavanih noći, užitka i strasti; smrti. sva nesreća svijeta prolazi kraj mene, ne sudjelujem u njoj, njenom stvaranju ili uklanjanju. zaobilazi me poput stalnog gosta, na kojeg se ne obazire, koji za nju nije prisutan, nema ga. usudiš li se prići mi? upoznati me? dijeliti moje breme? saznati tko sam? ili bolje rečeno što...

iz dana u dan mrzim i prezirem to što sam postala, dok istovremeno obožavam i ne bih mjenjala ni za što. nedostaju mi prijatelji, zaista. nedostaju mi neke stvari, neka mjesta na koja ne mogu ići. ne još. provodim dane u sijenci i sramu. ne smiju znati za mene, moram biti mrtva za svijet. za svoje najbliže, najdraže, za svoje sve, sve što je činilo moje biće, sve čega sam bila dio. spoznaja sebe, tko sam i što sam, kakva sam...sve je nestalo, ostalo poljuljano, isprazno, nepostojeće.

nova osoba je stvorena. hladnija nego prije, oholija i zrelija. svijet prolazi kraj mene, pleše kako ja sviram. mislite da se sve događa s razlogom, da svatko upravlja svojim životom? e pa grdno je varate. ja sam svugdje i u svakom trenutku. nikad ne znate gdje, kako i kada. vaš anđeo čuvar, vaša najgora noćna mora. svo zlo ovoga svijeta, sva pakost duboko skrivena.
ne ljutite me....bit će vam posljednje što ste učinili....



| Enter my Darkness...Step into you Death (3) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.