srijeda, 10.10.2007.

Oh, the tragedy

Kako je krenulo sve to ponovno s školom i drugim strašnim i grozim stvarim
svoju utjehu pronašla sam u knjigama
Čitam bole reći gutam.................
Mogu se pohvalit da sam bila u Gardalandu
Bilo mi je baš zakon i
Najbolje od svega je bio blue tornado
I čini se (a to je ono što me drži budnom)
da idem na još nekoliko predivnih destinacija
dalje u petak 26 10 idem u Dansku na 10 dana
Idem vidjet kako im funkcionira školstvo
HaHa
Pa jeste li znali da oni uopće nemaju ocjena
Jebote ja bih takvu školu
a ne ovo smwetlište jebeno glupo
Pojnižavajuće ugušujuće zadrto obrazovo sranje
Al u vezi svega drugog dobro je
Neznam život je uvijek išao dalje nije li
I kako sve brzo vrijeme prolazi
ja tako sve više mrzim ljude koje nisam ni voljela na početku
svog dolaska
al šišaj gA nemreš i ovce i novce
Btw jeli ko čuo novi album od Hima VENUS DOOM
Moglo je i bolje ali sve u svemu jako dobro

Čitamo se

19:40 | Komentraj (9) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts