srijeda, 20.06.2007.

Short

Ej mali moji zlobnici ja se kratko javljam a razlog tome je to
Što eto škola završila pa eto idem
Doma
Pa sad ako imam internet doma ja ću vas nastavit
Obavještavat ali ako ne
2 mjeseca šutnje s moje strane
Ali ne mislite da sam vas zaboravila vratit ću se ja
Pa vidit ćemo radi li to ili ne
Bdw proći ću s 4

Kizzzzzzzzzzzzzzzzz
mojim malim lošim noćnim stvorenjima

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

14:42 | Komentraj (12) | Printaj | #

srijeda, 13.06.2007.

Evil is in me

Dobila sam štafetu od Sumrak pa evo:
1. SAVRŠEN DAN
Savršen dan vjerojatno bi bio u miru s nekom dobrom
knjigom
A dotad rock svira u pozadini
Ali toga nema često u mom životu

2. ŠTO VAS NA LJUDIMA PRVO PRIVUČE?
Privuče me to vjerovali ili ne ima li smisla za humor
Veoma je važno da sam s osobom s kojom se mogu
smijati
Treba mi netko tko će mi reći da je sve OK

3. KOJE STVARI VAS ŽIVCIRAJU
ILI SMETAJU KOD LJUDI?

Smeta mew to što ako ti želiš biti ono što jesi u većini
slučajeva nisi
prihvaćen u društvu
I onda se kriviš za nešto za što zapravo nisi kriv

4.DA MORATE BIRATI, BISTE LI
ODABRALI ULOGU ČOVJEKA KOJI IMA NOVAC I KARIJERU
, A NEMA VOLJENU OSOBU PORED SEBE ILI ULOGU ČOVJEKA
KOJI NE ŽIVI U OBILJU NOVCA, ALI PORED SEBE IMA VOLJENU OSOBU?

Oduvjek sam bila nematerijalna osoba tako da je za mene
prirodan odabir

A štafetu predajem Crnoj GoShiji i Darkangelu


U mom životu dosta se toga događa ali ništa
baš dobro nažalost
Tako se trudim da bi prošla s pet da sam sva već umorna i
sita svega što je jadno uzevši u obzir da nisam napunila ni 16
a već svega sita
Javim vam se kasnije
Nemam inspiracije
Kizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

12:43 | Komentraj (22) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts