ponedjeljak, 21.05.2007.

Happy

U mom životu se dosta toga promijenilo
Zato niste ni dobili post zadnji tjedan
No uglavnom.............
Loša stvar oko nacionalnih je ta
Makar ih ne pišem ali taj dan moram odgovarat
predmete koje imam i bit ću u školi
Pa zato (oprostite na izrazu) Jebi ga !!!!!!!!!!!!!!!!
Druga stvar je ta da sam počela pušiti..........................ali o no da se sve dimi iza mene............................ nemam pojma zašto....družila sam se s frendicom i bilo mi
je dosadno gledat kako puši a ja ništa....................a ja nisam taj tip ili barem sam
sebe uvjerila da nisam...................................katastrofa.....................................
Treća stvar je da sad nakon što nam ostaje 4 tjedna do kraja škole našla sam nekoga .............................cjelu ovu godinu sama sam lutala i sad nađem nekoga..........
...........TO NIJE FER ................mislim sretna sam ja ali uskoro odlazim............
.........................to na
ravno ne umanjava moju zahvalnost prema Teddy koja nas je spojila....
......Hvala malena i nadam se da nisi još uvjek povrjeđena zbog stvari koje am rekla jer...........................samoobrana je opasna stvar----------------------------
---- I tako bogu kradem dane dok ne završi ovo sve.....................................
.........A još sam i u petak markala jer smo trebali pisati test iz talijanskog ,....
.................nakraju se samo 18 ljudi pojavilo u školi tako da nisu pisali .........
...........I opet jebi ga pa te sreće sam samo ja i tako da ću ga morati pisati......

Trenutno čitam Jednu kjigu od Nicka Hornbya nisam sigurna u naslov ali mislim da
je Sve zbog jednog dječaka a počet ću čitat nakon toga Eragona pa da taj SF dođe
i meni u ruke
Ovo pišem na tjelesnom i njega markam
Kao bolovi u trbuhu
Ovaj zagreb loše utječe na mene
razlozi:
1. Markirala sam i to ne jedanput
2.počela sam pušiti,...............
3.svađam se s ljudima
4.Počela sam bezveze trošit novce
5.Lažem moje roditelje
( o tome moj tata mi je došao i rekao ja vjerujem u tebe i znam da
ti to možeš a ja ......ono....paf........i još mi da novca a dobro znam
da mu nitko nije platio već dugo dugo mislim u sebi ja sam obična svinja )
6.Školu glavni razlog zbog kojeg sam u Zg stavila sam na zadnje mjesto
Ali proturazlog možda ali možda prođem s pet i to tako da će znoj teći sa mene

I još jedan šok moj brat je resertirao moj komp jer mu je sustav pao..
........Sve mi je obrisao moje pjesme moje snove
I to treba preboljet a do tad
Kizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

11:23 | Komentraj (12) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts