vampire_heart

Huhuhuh

hey....srbija pobijedila..nek je vala..drago mi je sto nismo ushli u finale...pa vishe volim nego pare....
uff...dosadan dan...kisa...T_T...ne volim kishu....a ne volim ni sunce....snow rulzzzzzzzz
haha
joj kako volim svoju kosu...kako mirishe na onaj dove regenerator za kosu...mmmmmmmmmmmmmm....dodje mi da pojedem kosu..haha...samo malo mi se u zadnje vrijeme uvija..pa je moram peglati...nije mi drago sto to moram radit samo je upropashtavam ali boli me...dobro izgleda hahahah...puf...dosade...ev me ovdje crtam neke stuffs...pa ih onda planiram skenirati pqa stavit ny mys...kad smo kod mys...moram nove slike stavit....haha..imam 4 str. to je uspijeh za mene...jooooj...koliko sma neki dan nashla starih dobrih slika koje nisam uploadala na mys...ali nema veze...hahah....joj....jedu mi se jagode...ali samo molim Boga da uzmem neke fine...jer nisam neki veliki fan jagoda naroctio kada su mehke...fooooy....haha...joj..haha..nemam vishe neku posebnu inspiraciju da crtam..T_T..ZNAM ODOH TRAZIT LJUDE NA MYS..BWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
T_T niko me nije komentarisao...tj. niko mi bnije slike komentarisao..oj lopova majko moja...a ni oni za koje sam mislila da su mi fini vishe ne znam sta da mislim...par cura se taaaaaaaaakoooooooo promijenilo....joooj....svi se mijenjaju.....ili sam ja samo imala drugacija mishljenja o nnjima...ne znam...i svi me smatraju glupom..to mrzzim....kad hocu da kazem neshto odmah ogvore da je glupo..iako to kasnije i urade...mah..boli me briga...zato se povlacim i ne zanima me vishe shta hoce od mene....sutra sam rekla na engleskom sutim...nikome ni rijeci kako ide ovo kako ide ono...a-a-a...kad oni meni mogu psovati sve kada im pokusham pomoci mogu i ja bit takva...hahaha...cudno...sest godina idu sa mnom u razred i josh uvijek me ne poznaju vrlo dobro..budale..haha....
OJ OJ OJ.....U UTORAK..OMG OMG OMG..vidjela sam nast biologije koju mrziiiim (zaoravo ona je ex nast biologije u our skool) silazimo svi mi sa sekcije (matematicke hahahxDDD) i dolje ona stoji, ja odmah pocela da sizim, ono dishem punim plucima samo da se ne ugushim, cehsem se- zbog alergije koju imam kada nju vidim haha, i sada vidim ja ova jedna almina sto ide sa mnom u razred (ugl. dok nam je ona predavala ta almina joj se staaaaaaaaaaaalno u dupe uvlacila, i njoj je gospoja stalno davala petice) a kod nas niko ne uci bilogiju jere imam glupog nastavnika, a ja ko ja nisam htjela ni da ucim kada nam je ona bila, i zbog toga je ona mene valjda mrzzila sta ti ja znam, uglavom i ja nju mrzim (mada ona nesh glumata imat cesh ti meni 5 na kraju god samo ti meni uci nema veze sto imash dvije 4 bla bla) i prilazi njoj almina ( a ja sizim) i poceshe da se ljube, kad sam ih vidjela reko "da Bog da obje crkle" od tog dana alminu i nju josh vishe mrzim..kako mi idu na nerve kurve jebene...c c c ....haha...joj danas sam zamalo na geografiji na glas rekla nesh very mean za alminu i andjelu....( a andjela je alminina sluga hahah,,, mislim njoj je almina...,,, svetinja..) haha
dosta o budalama iz moje skole..necu da mi se blog zarazi..haha
omg...odoh sada...pricam sa adijem..ali nam nije neka happy conversation...we're both sad...
ADI-SAN EVERYTHING IS GOING TO BE ALRIGHT *HUGS*

17.05.2007. u 17:59 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

MSN I MYSPACE:

MSN: una_the_vampire@hotmail.com

Myspace