vampire_heart

Prvi post..

Eh ovako, ovo je moj Bog zna koji blog...nadam se da ce biti bolji od ostalih i da ce biti vishe posjecivan..ok sada da se malo predstavim..
Moja ime je Una, imam 12 godina ( 07.12. punim 13)
Volim rock, jrock, gothic, punk...
hmm...Narcisoidna sam (haha)....
Voljela bih zivjeti u Japanu ili USA samo ne u ovoj glupoj BOSNI...:@...ne volim ljude koji se foliraju, koji lazu, ufurane cure, mah svasta neshta...trenutno mi nisa ne pada na pamet sem ovoga...
voljela bih upoznati neke ljude sa kojima pricam preko neta kao npr. Maya, Nives, Susaricah, Adi, Julius etc..
ok ovo sam ja....hmm..to je jedna stara-nova slika...stara je jer je slikana prije par mjeseci a nova jer na njoj imam ovaj novi friz...T_T...mislim da mi je prije ipak bilo bolje...ovako ovo je SAD
a ovo je prije

znam da je prije bilo bolje...a mozda se nekome svidja moj novi friz..ne bitno...sada zelim da mi siske porastu i onda cu ih fino moci praviti onako kako ja zelim...haha eh da..volim se fotksti...ono znam sate i sate provoditi pred ogledalom slikajuci se ( poshto ne volim da me drugi slikaju na ogledalu slikam sama sebe) ahah...skolu ne volim...haha prosle sedmice sam doshla iz Turkse..tamo sam bila 10 dana bilo mi je suuuper.....haha...ijoj valja sada nadoknadjivati ono sve sto su oni u skool radili T_T...eh da i sviram gitaru hahahaha....kako sam na svoju gitaru mogla zaboravit...haha...
hmm sta josh da kazem....volim kupovati "THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS" stvari kada odem u inozemstvo jer toga ovdje nema...^^
toliko...bye bye..
P.S. ako vas neshto zanima slobodno pitajte..^^

( ^)3(^^)

06.05.2007. u 10:28 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

MSN I MYSPACE:

MSN: una_the_vampire@hotmail.com

Myspace