svjetlost svjetlosti

četvrtak, 07.08.2008.

Ima li nade za svjetlo

Evo, vraćam se kući. Petnaest dana sam odsutna, odsutna od sebe, pobjegla od stvarnosti u drugu sebe. i eto, vratila se kući u onu staru ja.
Osjećam tugu, bezvoljnost, tamu duše. Pitam se zašto? Zašto ponovo praznina? A ponadala sam se da sam je nadvladala. Očito razumom jeasam a srce traži svoje. Praznina u srcu koje bi željelo nešto drugo, a ima samo grč koji stišće, boli i plače. Dokle tako? Koliko može podnijeti taj obruč koji stišće sve više i više? Gdje je granica? Pitam se! A što kad ipak dođe do te granice, kamo onda, pitam se??
Otišla bi ponovo, ponovo otišla u neku drugu ja. Tražiti mir, ali istinski pravi mir. Samo kad bi znala u koji smijer krenuti, lijevo ili desno , na sjever ili jug. Istok ili zapad. Toliko pitanja na koja neznam odgovor. Da bi mogla pronaći put, put u mir, mir srca, mir srca toliko mi potreban???

- 13:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.