svjetlost svjetlosti

ponedjeljak, 12.05.2008.

Prosvijetljenje ili, ili umor

Ponedjeljak, ja frustrirana, ne mogu se pokrenuti.Nadam se da je djelomično odgovoran i pms, ili obaveza otići do mame a danas doista
nisam bila sposobna.A neznam i kako sutra.Dogovoren termi kod frizerke u 9., ne mogu više odlagati jer idem u nedjelju.Roba stoji na krevetu, još nerazvrstana što ću nositi obzirom da je tamo već prilično toplo, a ja kao da nigdje ne idem.Većina ljudi bi osjećala ushićenje ako ni zbog čega drugoga onda zbog samog putovanja i da imaju o čemu pričati i hvaliti se.A ja ravnodušna, katkad nenormalno mirna.Najrađe bi buljila samo u zaslon monitora i internet.Neznam što bi bez toga.To mi je trenutno ono za što se hvatam.Jer nemam ljudi, osim Đure koji me pokušava shvatiti i slušati moje probleme, i ponavlja mi kako sam i ja njemu bila rame za plakanje, puna zrazumijevanja kada je bio u teškoj situaciji.I zato mu neizmjerna hvala.
Josip mi se jučer u jutro javio s porukom Dobro jutro, neznam što mi s tim poručuje jer s njim se nikad nezna.Tad sam se spremala u crkvu i doista sam bila ravnodušna.
Danas sam bila kod mehaničara,da mi snimi stanje auta.Trebam donijeti odluke što napraviti, napraviti kompletan servis ili ne,prodati, i ići u kupovinu novog, ili ne.?
Prezasićena sam i nisam u stanju donositi odluke, nikakve odluke, umorna sam,umorna.Kad bi sama sada mogla odlučiti,donijela bi odluku da vječno zaspem.Jer sam doista umorna, umorna.

- 16:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.