Evo me

29.10.2006., nedjelja

Odite na balet

Znam da zapostavljam svoj dragi blogić u zadnje vrijeme. Možda mi je preljepo u životu (jea rajt) pa nemam o čemu cmoljit. Al evo našla sam o čem ću cmoljit. Pre rijetko vidim ljudove svoje iz srednje. Zadnji put se vidjesmo u ponedjeljak ,a to je fakat davno zaliven. Ja im se nemrem jafit jer neam para na mobu, a oni ništ (da i ti voajeru jedan kojeg sam zvala u močvaru). Htjedoh da se svi skupimo za čvaru al mi se niko ne javiše. Možda je tak i bolje jer i onak neidoh tamo. Idoh na premijeru Coppelije u HNK. Arghhh... George Stanciu!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

đast predobro... ansambl je bio manje više očajan, a george briljantan kao i obično. skakutao po pozornici ko perce. Btw HNK je dobilo crnog plesača, samo ako ikog zanima, dajem još jedan razlog da dojdete vidjeti naš balet. Nije spacijalno dobar zasad al ko zna šta će još bit od njega. Enivej, osim što vidjeh Georgea na pozornici, upoznah Londonskog foto modela - preslatki gejiš-luking dečko plave kosice i okica sa emo frizuricom. Tečno priča hrvatski...njam

Eto, makar sam uživala bilo bi mi još ljepše da sam vidla svoje ljudove tak da, izvolite mi se javit jer će inače bit spenkanja mamicu vam!!!


- 20:00 - Što ćeš mi reći? (6) - #

23.10.2006., ponedjeljak

SRETAN MI ROĐENDAN....!

E fakat , ovo mi je jedan od najljepših rođendana ikad. Da nisam izgubila 200kn bio bi najljepši. Lajk dobila sam poklon od ljudi koji me znaju tek oko 2 tedna...Bilježnicu sa pjesmicama i (gej) slikicama itd... Uglavnom..prekrasno. Nisam mislila da će itko uopće primjetit da mi je ročkas, a oni tako....I tak sam se fino zapila s njima na faksu i bilo mi zakon, i onda došla stara ekipa i ja zgubim pare. I tak sam se rastužila i rasplakala kaj ih nemrem ni počastit a tak sam se tome veselila,misla sad ćemo se svi zajedno skupit i zapit, al nakraju smo se ipak uspjeli nekak zabavit ( bar se nadam). Nažalost, svjesna sam da sam ostatak večeri bila fakat trula, što se bitno popravilo na putu do doma, al mi je ipak žao, kaj nisam mogla do kraja uživat u tak ljepom ročkasu. No, kak moja stara veli ( fala bogu da je tak reagirala) "sigurno postoji razlog zakaj sam ih morala izgubit". Mislim, jest da je to 200 kn, kaj ja uopće rijetko vidim u komadu (a i sitno) al na kraju dana, eto zaključujem da mi je svejedno bio prejeben ročkas jer sam vidla sve ljude koje volim ili koji mi se (barem životinjski tjelesno) sviđaju, i potrudili su se da mi dan prođe fakat ljepo. Možda sad zbog ovih 200kn zvučim ko neki prljavi materijalist, al mislim da mi ni jedan poklon (ne znam kak skupi) nemre zamjenit ovaj dan i ove ljude koje volim i koji su tek ušli u moj život okrećući ga na jednu nepoznatu, pozitivnu stranu. Volim vas sve i svima vam puno fala!!!

A sad, par krasnih slikica samo za mene wink

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


- 22:47 - Što ćeš mi reći? (11) - #

09.10.2006., ponedjeljak

heloouuu

Ovak, faks je napola počeo. Danas sam bila na prvom kakti predavanju.. Makar je to više bilo informativno okupljanje... Ekipa je fakat ok, možda i više od toga, to ću tek vidit. U svakom slučaju vrlo simpa. Ne znam točno kak je na našem odsjeku, otam sam upoznala sam par ljudi.. Enivej, filozofski fakat ima onu neku puknutu vibru, točno ono kaj meni treba. Negacija normalnog. Danas sam vidla jednog klinca (najviše prvi srednje) koji je išo ulicom imo neku majcu (ne znam koji bend) sa ful EYE LINER-om.... zakon!!!!!! tako mlad, a već zna šta valja... I vidjela sam jednog vjerojatno izgubljenog peseka, strašnio je sladak bio i motao se oko kolega i svako malo hodao za nekim tak da sam tek nakon nekog vremana shvatila da nije ničiji...a peso... nadam se da će ga vlasnici nać. ak ga se nisu namjerno riješili naravno... zašto niko nea nove postove, ljudiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! zašto su svi našli život osim mene..?
čak i ono malo kaj sam imala sad mijenjam višenjem po faksu. hoću neki sočni divlji post!!!ko će mi ispunit želju??!!
nemojte da vam otvorim dušu jer će se prolit gnoja pa ćete morat u najboljem slučaju komentirat, a u najgorem posjetit najbliži toalet...
PUSAM
- 23:46 - Što ćeš mi reći? (17) - #

08.10.2006., nedjelja

Gavran

sunce...
beton...
mekane grane.
odbljesak od tvojih očiju.
i glupa pogreška u mraku.
napola ispravljena.
i piva. litra.i plastična čaša.
pijani smjeh. hihot, doduše.
i tvoja piva.
i pogled ispod trepavica.
vrijeme je prebrzo.
možda znam.
neponovljivo možda.
pogledaj me opet.
možda ponovno.
pruži svoje dugačke prste, i povuci dim.
beton i piva i tvoje brutalno hihotanje.
možda ponovno.
- 17:35 - Što ćeš mi reći? (8) - #

06.10.2006., petak

Thank you

How bout getting off of these antibiotics
How bout stopping eating when I'm full up
How bout them transparent dangling carrots
How bout that ever elusive kudo

Thank you India
Thank you terror
Thank you disillusionment
Thank you frailty
Thank you consequence
Thank you thank you silence

How bout me not blaming you for everything
How bout me enjoying the moment for once
How bout how good it feels to finally forgive you
How bout grieving it all one at a time

Thank you India
Thank you terror
Thank you disillusionment
Thank you frailty
Thank you consequence
Thank you thank you silence

The moment I let go of it was
The moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it was
The moment I touched down

How bout no longer being masochistic
How bout remembering your divinity
How bout unabashedly bawling your eyes out
How bout not equating death with stopping

Thank you India
Thank you providence
Thank you disillusionment
Thank you nothingness
Thank you clarity
Thank you thank you silence

Image Hosted by ImageShack.us


- 18:36 - Što ćeš mi reći? (0) - #

04.10.2006., srijeda

Evo tu je naslov

Evo na nagovor drage Gorkikraj ja morah nešto napisat. Sad sam skužila da vas zapostavljam (vjerni moji čitatelji rolleyes ) jer provodim cijele dane na forumu filozofskog f. pokušavajući izbjeći propuštanje bilo kakve korisne informacije ili zujim po samom faksu...a kaj je najgore, nije još ni počeo!!!!headbang pitam se kaj će tek bit poslje... + iam filing da me hvata neka virozica al odupirem se razbolijevanju jer sam shvatila da su sve moje bolesti psihosomatske prirode pa kontroliram apsorpciju stresa wink.
Eh kad mene svaka glupost dira.... Kad smo već kod toga...Jučer sam si slučajno prokopala po uspomenama.. Pospremala sam ladicu i pronašla neke zapise iz prošle godine. Uopće sam zaboravila da sam pisala te stvari. Uglavnom, pisala sam o jednoj osobi koja mi je prije fakat puno značila i ponovno me pogodila ista tuga koju sam nekad osjećala. Mislila sam da sam potisnula te osjećaje, al valjda je trajalo predugo da bi tak brzo izblijedilo..Unatoč svemu, drago mi je da je gotovo i da je mučenje prestalo, makar ću vjerojatno uvijek nešto osjećat prema Njemu. Nikad neću otkrit kakav je to bolestan užitak osjećao poigravajući se mojim osjećajima. A možda je tak moralo bit jer sam već ionak bila bolesno opsjednuta njime. Yes it's time to move on... Mrzim sjećanja... Pogotovo ona lijepa. Jer ona ipak najviše bole. Kad znaš da se nikad neće ponovit...


Image Hosted by ImageShack.us
- 22:31 - Što ćeš mi reći? (4) - #

02.10.2006., ponedjeljak

Šmrlc

Hej, jeste skužili, otkad je počela škola, više skoro nitko ne posta, il se posta svaki mjesec jednom.... Šmrlc!!! Dajte, ak ste sad ovak zaglibili u učenje, kaj će tek bit kad za pravo počnu ispitivanja... A možda sam serem, briem da ću bit ista takva kad mi faks počne idući tjedan.... Enivej, ljudi, vratite seeeeeeeee!!!
- 20:43 - Što ćeš mi reći? (8) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
__________________________________________

FROM CHILDHOOD'S HOUR I HAVE NOT BEEN
AS OTHERS WERE; I HAVE NOT SEEN
AS OTHER SAW; I COULD NOT BRING
MY PASSIONS FROM A COMMON SPRING
FROM THE SAME SOURCE I HAVE NOT TAKEN
MY SORROW; I COULD NOT AWAKEN
MY HEART TO JOY AT THE SAME TONE;
AND ALL I LOVED, I LOVED ALONE

__________________________________________

Image Hosted by ImageShack.us





Linkovi

super ljudovi:
VELVET DREAMS
minutćutanja
ovo je super-al više ne posta..šmrc
zakon ženska
otrovna kuja
Cemetery Drive
zanimljivo...
šapat promijena
grimmreaper
maiden of darkness
Lordica
angel666
luda metalka


moj profil na myspace-u:
black villa

ak mi hoćeš nešto reći:
antonija_valo@yahoo.co.uk

Image Hosted by ImageShack.us


čitaj:
gavran
Harry voli Draca

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


..ville..znam...opsjednuta sam...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us kissy

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




o meni..

Ja sam jedno jako zbunjeno biće koje već osamnaestu godinu prolazi kroz krizu identiteta. Zarobljena sam u svom tijelu i umu no nastojim ih učiniti svojim prijateljima. Imam razvijen dar osramoćivnja same sebe. U svome danu se uglavnom sramim 99 % stvari koje sam napravila. Uvijek kad biram između dvije stvari izaberem onu krivu. Neke ljude tako jako volim da su me u stanju dovesti do ruba sa dvije riječi, za što naravno nisu oni krivi. Zbog toga sam često nepravedna prema njima i zbog toga jako žalim. Moje ponašanje i stvari koje volim ovise isključivo o mom raspoloženju pa vjerujem da me puno ljudi smatra dvoličnom (tj. stoličnom) jer mijenjam svoje stavove, osijećaje i želje sa promjenom smjera vjetra. Patim od napadaja smijeha i ponekad sam toliko iritanatna da ne vjerujem da me itko može podnijeti, a kamoli voljeti..Kad volim, volim opsesivno, sebično i ljubomorno što je jako iscrpljujuće.

slušam:
HIM
DOORSE
PLACEBO
NIRVANU
COLDPLAY
LENNONA
KORN
LINKIN PARK
TOOL
NIN
REM

i još hrpu toga uglavnom sličnog žanra..

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

SPOTOVI



HIM - Bury me deep inside your heart




Ville / Apocaliptica - Bittersweet




HIM - Join me in death (Rock @ ring)




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us