< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































utorak, 31.10.2006.

Praznici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Konačno je došao red i na praznike , jest da su kratki i da ču dobar dio praznika provest za knjigom i štrebat anatomiju al barem sam doma i nemoram se dizat rano u jutro !!!!!! Inace naš razred je u školi poznat po tome šta smo glasni i šta nas se čuje i izvan škole , pa profaći dobe slom živaca dok nas utišaju ( sva sreća pa je ispod škole psihiatrija ) smijeh MIslim nismo mi krivi ,mi samo nastavljamo tradiciju škole , da su akaći najglasniji razred na školi , nebi nikako bilo uredu da mi to prekinemo !!!!
Evo to bi bilo sve od mene !!!!!!!!!!! Kissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>