jelenski blog

ponedjeljak, 27.05.2019.

Travelogue addendum

Zbog pojačanog interesa čitateljstva odlučio sam emitirati još jednu tranšu sličica i cenzuriranih bilješki s lanjskog Camina.

Hodnje traju dugo i čine se beskrajnima, ali dani lete, već je 22. svibanj

24.05.2018. deveta godišnjica moga puta u Mongoliju. Obilježavam u Vianni nadomak Logrona. Razmišljam kako je do toga došlo. Kako su misteriozne sudbine ljudi.

26.05.2018. Azofra- Prije dva dana pojavio se Piep, dečko kojeg sam upoznao u Lurdu večer prije polaska. Vrlo pobožan momak, išli smo zajedno na misu i blagoslov za hodočasnike. To je bilo u Vianni, dan poslje prošao sam Logrono. Nisam tamo ostao jer mi se nije svidjela atmosfera grada. U Navaretti odlična crkva! Fascinantan oltar, naljepši koji sam vidio do sada!
....

Nažalost župna alberga je zatvorena, pa sam morao u "municipal" 10€ Stvarno je sve to dosta skupo. Danas idem ranije spavati. Ostavljam tuširanje za sutra. Moram samo oprati čarape. Sutra crkva s kokoškama u St. Domingo de Calzadas.
Nakon popodnevnog spavanca osjećam se bolje i skuhao sam si juhu od bundeve. To će mi biti večera s komadima kruha. Ova alberga je skupa ali je dosta dobra. Dvorište je ugodno i tu ću večerati uz vodoskok

Vrlo me se dojmio susret s Piepom u Vianni. Malo mi je žao što sam otišao ujutro bez pozdrava, ali barem sam uzeo njegov e-mail. Vrlo pobožan katolik iz Dijona. Pravi lutalica isposnik. Veselim se novom susretu s njime. Kupih u Vianni 3 limenke piva po 30 centi. Malo me ujutro boljela glava pa jednu ostavih kao donaciju.

27.05.2018. ...
Katedrala u St. Domingo de Calzadi zaista ima kokoške. Ulaz 3€, kokoške sam slabo vidio, samo rep od kokota koji je nešto zobao u kutu. Ipak zanimljivo je bilo ući unutra i vidjeti to. I Slovenci s djetetom su bili tamo, s njima sam i ušao. Krajolik La Rioje je postao većinom polja ječma i nešto vinograda, manje maslina i badema danas u odnosu na prethodne dane. Ovo je prvo selo u Staroj Kastilji, gotovo je sa La Riojom!

28.05.2018 Villafranca Montes de Oca prognoza vremena za danas se potpuno ostvarila! Kišica sipi od jutra, a popodne je još jače počela padati. Zato nisam nastavio za Atapuercu kako sam mislio da hoću. Našao sam u Villafranci dućan sa sapunom, sardinama i pivom. Popio sam litru San Miguela, baš mi je trebalo. Sutra se nadam da ću dospjeti do Burgosa, ali neće biti lako.

Danas je počeo treći tjedan moje hodnje tijekom kojega nadam se da ću duboko zagaziti u Kastilju i stići nadomak Leonu.
...
Treći tjedan- srce Camina, sada moram postupati maksimalno promišljeno. Od Burgosa do Leona osvaja se Santiago.

29.05. 2018. Vrlo čudan dan, počelo je s magluštinom koja je međutim stvarala dobru atmosferu u borovoj šumici, zatim se vrijeme proljepšalo, no na kraju je stigla kiša. Sad sam na 14km do Burgosa, Sutra prolazak kroz grad što brže to bolje.

30.05.2018. Rabe de las Calzadas

Vrlo neobičan dan, prolazak kroz Burgos bez problema. Vrlo lijepa katedrala, ali ulaz se naplaćuje...

Vrlo lijepi parkovi u Burgosu
Kampus sveučilišta je nekad bio utočište za hodočasnike, tako mi je objasnio čovac koji me zapazio dok sam tu prolazio. Možda je bio to neki profesor tako je izgledao. Ukazao mi je na lijepu malu crkvicu u blizini koji sam i posjetio. Vrlo sam zadovoljan s prolaskom kroz Burgos. Osjećam da su predamnom dani dužih hodnji, ali ne smijem se zaletavati...

Sutra lagano do prenoćišta na ruševinama samostana.
Ujutro doručak je bio jak u Cardenueli, puno slatkog i keksa i sličnih kolačića, taj doručak me doveo amo bez pauze za ručak. Večerati ću konzervirane ribice, kruh i čaj. Sutra opet ovdje doručak. Bolje je tako nego putem, jeftinije je. Pojeo sam i naranču.
Čini mi se da je mlada američka ekipa ipak zaostala, ali neću se prerano radovati!

31.05. 2018. Castrojeriz- obilan objed! 1l San Miguel + veliki čips.
...
Za sutra imam velike planove, preći Fromisteru i napraviti oko 39km. Danas nisam zastao u samostanu jer bi to bilo prerano, nastavio sam do Castrojeriza.
Čini mi se da se krajolik mijenja, da se približava prava meseta, sutra možda i zagazim u nju!

Divan susret sa tibetanskim molitvenim zastavicama na jednom prijevoju, lung-ta- vjetoviti konj! Tko god da ih je postavio dobro je učinio, naišao sam na njih baš usred svojih intenzivnih razmišljanja na temu...
....

01.06.2018. Poblacion de Campos- srećom sinoć sam umjesto uspona na tvrđavu otišao spavati. Danas me počela jače boljeti desna noga. Ipak nekako sam se dokoturao do ovdje. Tu sam uspio ležati na klupi u hladovini i gledati oblake i vjetar u lišću topola. Sve to mi je vrlo dobro došlo. Moram se oporaviti dovoljno da sutra prevalim veliku udaljenost da bi u nedjelju bio u Sahagunu- u geografskom centru Camina. Sutra ću vjerojatno već se spustiti ispod 400km do Sanitaga.

Čudovišna preša u Navaretti, slike iznad- oltar crkve u Navaretti.

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2019 >

• Niti na nebu
    Niti na dnu oceana
    Ni u planinskoj špilji
    Ne može se naći mjesto na svijetu
    Gdje može krivac uteći
    Od posljedica svoje krivnje.
    Buddha, Dh 127

"Ja nisam, Ja neću biti.
    Ja nemam, Ja neću imati.
    Ovo plaši svu djecu…,
    I ubija strah u mudrima."
    -Nagarjuna

Ovo je moja bitka i samo je na meni da snagu svoju usporedim sa snagom tih čudovišta i samo je moja uloga ovdje biti herojem.

Beowulf: kažu da imate čudovište ovdje? Da je vaša zemlja prokleta?
    Vojnik: Zar tako kažu?
    Wiglaf: Bardovi pjevaju o sramoti Hrothgarovoj od smrznutog sjevera do obala Vinlanda.
    Vojnik: Zar je sramota biti žrtva moćnih demona…
    Beowulf: Ja sam Beowulf i došao sam ubiti vaše čudovište.

…ako umremo bit će to za slavu… ne za zlato!