kuckologija

četvrtak, 27.10.2005.

zasto nisan

napisa post vec pun kurac dugo? Jer mi se nije dalo. A zasto ga sad pisen? Ne znan. I dalje mi se ne da. Jednostavno….ne znan . Sljedeci cu valjda napisati kad opet buden budan u 5:06 po noci. Sto bi moglo biti vec sutra. Kraj semestra je (je je, ja san na drugacijen faksu, meni je sad kraj semestra) i jebu me, jebu me sa svih strana. Ali. Jeben i ja njih. Naucija san. Odrasta san. Povuci potegni pa ko iscupa iscupa je, kurac, mislim, da moze opet jebati. Live to fuck another day. Okruzis se pravin ljudima, pobrines se da si najbolji u onome sto radis i jebes….sve oko sebe….i moras sarati, stalno se okretati jer ako stanes i zadrzis se predugo na nekome neko ce te naguziti. Nego, zoven ja nekidan japan. Radio sam projekt o japanu, ti ljudi skrivaju neke podatke bolje nego mi gotovinu. Anyway, nazovem ja Hrvatsku ambasadu u tokyo (u 1:00 po nasem vremenu kod njih je 9 ujutro). Prvo, koja je budala rekla da su japanci radisan narod, kasnili su 20 minuta na posa, javljala mi se sekretarica na japanskom…ludilo. E, kad mi se javila zena ja pocnem na engleskom…predstavim se i pocnem pricati…ali kad sam rekao da sam iz Hrvatske kaze ona meni ….oooo, krvacka, ja govorim, doba dan kako mogu pomoci…..i sad kao pricamo mi Hrvatski….a zena slovka sporo za popizditi, a nece da pricamo engleski, hoce mi pokazati da zna Hrvatski….nisan je tio prekidati, zvucala je slatko i stvarno se trudila….i tako sam ja pricao nekih po ure sa tokyom….ali dobro, bar sam saznao stvari kojih nema na netu…a imam pouzdan izvor. Moram napisati 4 stranice o hotelskom osiguranju…..ali opcenito…ne o vrstama osiguranja, ne o povijesti osiguranja, ne o sistemima, ne o razlozima zasto je potrebno, ne o troskovima,……a kad maknes sve ovo koja pizda mile matere kobile ostane? Ne znam ali moram napisati 4 strane toga. Divno. Eto. Ne znan vise sto bi pisa. Ispuca san se.


Adio
- 05:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.