kuckologija

srijeda, 12.01.2005.

obozavateljice!?!


ja imam obozavateljice? otkad? zasto? ma da ...


pise mi u statistici da nisam 13 dana ista napisao ...nekako mi se to cini previse. ali ako oni tako kazu.. Zalosna je cinjenica da mi se u tih 13 dana nije dogodilo bas nista vrijedno spomena. docekao sam novu na autobusnoj (ja nisam bolestan) stanici. nisam nasao posao. nisam nasao curu. nisam izlazio previse vani. nisam se pretjerano zabavljao....u principu nisam napravio nista korisno sa sobom...

ili ako hocete iz perspektive pozitivista...imao sam jedinstven docek nove godine :) jos uvijek sam upravljam svojim vremenom :)) uzivam u slobodi :))) i miru svojeg doma :)))) kvalitetno sam iskoristavao svoje vrijeme, nisam se opijao niti cerekao bezvezarijama s sacicom majmuna :))))) ....u principu potpuno sam se odmorio i spreman sam udahnuti zivot punim plucima :))))))))))


kuda ide ovaj svijet? nikud, vrti se u krug
I see how the big wheel keeps on turning but why does the proud mary keep on burning ?
i kako su don juan i smokvica dva para?


lososs svida mi se tvoj stil

kobilu bole prepone...sport..aha

trenutno bas skidam nesto od sinatre s neta i e a kad smo vec kod kobile to stvorenje ima bas umiljat glasic (neobicno za jednu kobilu ( bas slusam deana martina i sinatru..thats amore..slatko(nije jos potvrdeno ali prica se i da lososs moze govoriti))).


bas sad citam ovo sto sam napisao...salata od rijeci...to je jedan od simptoma shizofrenije..hm



idem..bog
- 16:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.