kuckologija

četvrtak, 30.12.2004.

ne volim pisati naslove ...

... ljudi ocekuju da je naslov bolji od samog djela (kratak, sadrzajan, uzbuduje mastu, nagovijesta radnju, govori tri strana jezika, plese, pjeva i kuha kavu). (thanks lososs, ovako je puno lakse pisati) E, pa nece ici. Sad mogu argumentirati da je suditi nekom djelu po naslovu kao i covjeku po izgledu pa ja iz principa i solidarnosti odbijam napisati efektan naslov. Mogu reci da je meni naslov nebitan jer dobijam inspiraciju kroz pisanje (sto je istina) pa je logicno da za sam nasliv nemam inspiraciju. U biti, jednostavno mi se ne da smisljati nesto pametno ... I tako sam ja uspio potrositi jos malo pixela i vaseg (bolje reci tvojeg, lososse (s obzirom da mi nije ostavila komentar kobilu cu ignorirati (barem do djela u kojoem cu se osvrnuti na njen post (e, i ljudi, ako bude kakvih gramatickih ili stilskih gresaka nemojte zamjeriti, nisam sav svoj (prijatelj i ja istrazivali nacine unistavanja sivih stanica, ali to je druga prica a ne bih htio skretati s teme ))))) i svog vremena a apsolitno nista nisam rekao. Nekoliko puta sam pricao sa Willom Montgomeryem (bivsi americki veleposlanik) o nicemu, tocnije o govorenju nicega...satima. Nevjerojatan je, kaze da je diplomacije umijece pricanja bez da ista kazes. Ja sam s njim pricao nekoliko puta i nikad mi nista nije rekao....a uvijek smo imali zanimljiv razgovor...unbeliveble, pricas s tipom, uzivis se u razgovor, smijes se....a kad ode skuziz da niste razgovarali uopce.

Pripreme su za novu godinu...do sad me stajalo 100 kn (lijepa ogrugla svotica....pitam se pitam na sto je posla (e,da...zasto je lososs tako opsjednuta cjenama?)) i vjerojatno cu sutra kupiti bocu necega (oko 50 kn (zelena carobnica je zakon, jeftina, jaka i pitka (ne sama))) hm...morao bih uskoro zavrsiti, ne zelim bas totalno zatupiti jedinu osobu za koju sam prilicno siguran da ce ovo citati (ne kobilo, tebe i dalje ignoriram). ajme....sad sam se sjetio....sad moram staviti link na losossov blog...nece, moje dalmatinsko ja odbija toliki mentalni napor... E ljudi ako se zelite nasmijati pogledajte blog vicovi (jos jedan link....sam sam kriv, moga sam mucat).danas sam se vozio u autu s duplim komandama i ludim vozacem...znate ono kad netko vozi brzo pa imate refleks stiskanja kocnice pa pritiscete pod...e samo ovdje je umjesto poda papucica...strasno...samoubojstvo refleksom.

E a sad malo o kobili...ako slucajno cita netko osim losossa sad moze prestati jer postaje osobno i dosadno....osobno? jesam ja napisao osobno? hehe... daklem, procitao sam njen (da ne bude zabune, kobila je ime od milja...) post i zaboravio vecinu...ali sjecam se da je bio strasno dosadan pa ga ne zelim ponovo citati...pisati cu po sjecanju...Kobila je pisala o ....jebi ga neznam...idem procitati

Wow...Kobila bi se parila! palo mi je na pamet nekoliko komentara ali postedit cu nas svih tih bljezgarija...interesantna je jedna stvar...jedna psiholoska igrica...zamkica stovise...kaze ona - ima jedan slatki decko..luda za njim....i on za mnom...drugi savrseni tip...lud za mnom...policajac zove na pice...bivsi...lud za mnom sad bi prosjecni poluinteligentni muzjak zakljucio da cura je cemu,s obzirom da se toliko njih pali na nju. Ali ne braco, ne vjerujmo podlim podvalama i jeftinim trikovima koje nam te zene suprotnog spola pokusavaju uvaliti! Kobilo znaj, gdje god bila, NAS nisi prevarila!!!

Geronimooooooo!!!!!!


*svaka slicnost s rukopisom stvarnog autora ovog istaknutog bloga je slucajna
- 01:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.