kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

život jedne zaposlene majke

mali info o meni:
IME:tajana
PREZIME:smijeh
GRAD:zagreb
DRZAVA:hrvatskahrvatska
VOLIM:svoju obitelj; volim jestinjamimalo popitiparty....
NE VOLIM:bezobrazne ljude....



Celebrities Male Images

Celebrities Male Images



Linkovi

blog moje mlade kćeri
blog moje starije kćeri

Sexy Shirtless Vin Diesel Images

Sexy Shirtless Vin Diesel Images

četvrtak, 16.08.2007.

Proooošo jeeee.....


Naravno, prvi dan na poslu poslije godišnjeg!!!thumbup
E ponekad je dobro kad dođeš na posao i nemaš vremena misliti na ništa drugo već na rad, rad, rad....
sva sreća da radim sa ljudima, pa mogu izabrati osobu za koju mislim da će mi ulijepšti dan sa svojim prićanjem!
kad slušam druge kako žive i kakvih problema imaju , svane mi sunce jer shvatim da su moji problemi mali ili nikakvi. Žalosno je kad se uloviš da uspoređuješ svoj život sa drugima umjesto da ga kreiraš po svojoj zamisli i želji.Nažalost , ja sam takva osoba koja prvo udovoljava drugima pa onda sebi i znam da to nije dobro za mene al si neznam pomoći.

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.