petak, 03.06.2011.

Moć osmijeha




Sretna sam jer se znam smijati, nema ljepšeg osjećaja od toga kada mi ususret dolazi netko zabrinutog lica, izmoren životom, izgubljen, beznadan...pogledam ga srdačno, najtoplije što mogu i darujem mu osmijeh od srca, i nije čar u tome što sam dala osmijeh već što u njegovim očima ugledam svoj odraz, njegove usne instinkivno se razvuku u slabašan, ali ipak u osmijeh!!!
Nasmijao se čovjek koji je i zaboravio smješiti se!
S jednim osmjehom, ispunila sam ne samo svoj dan, već sam unijela tračak sreće i nekome drugome.
Uopće mi ne pada na pamet što bih više tog dana mogla trebati!
A govorim samo o jednom smješku tog dana....nije bio jedini!

Moć osmjeha je možda jedno od mojih važnijih moći, jer puno puta sam se s njom izvukla iz raznih loših situacija; kad nešto zeznem na poslu, a događa se poprilično puta, probala sam reagirati super-ozbiljnom zabrinutom facom...a-a, nije dobro, sve što sam postigla je još ozbiljniji trenutak i jedna bora između obrva,.probah onda nasmješiti se i reći - nema frke, sad ćemo to ispraviti!
Ma treba li uopće spominjati da se bora nije pojavila nigdje, stvar je bila rješena i popravljena, a usput uspjela sam izmamiti nove osmjehe!!!

I kad nešto loše, ili neugodno treba saopćiti nekome, opet je bolje učiniti to blago, s osmjehom i toplinom u očima.

I kad treba zapovijediti nekome da nešto učini, ne vidim razloga da se osmijeh ne ostavi bar na licu i u očima. I jedno "hvala" na kraju čini čuda! Usput rečeno, "hvala" ponekad vrijedi više od ne znam kakve plaće!

I kad jednostavno nešto krene po zlu, čini ti se da se svijet ruši, pomisliš kako stvarno više nema razloga za osmijeh,.promisli još jedanput - još uvijek si tu, a dok te ima, dok postojiš uvijek možeš ponovo krenuti, a vjeruj mi, puno je lakše s osmijehom!

I pomisli, i budi zahavalan, jer toliko je ljudi kojima je gore nego tebi, koji neće dočekati sutra, ni sljedeći trenutak...i razmisli, da znaš da je ovo tvoj posljednji trenutak, posljednji dan, ne bi li poželio provesti ga nasmješen?

I stoga, nikad ne reci- nemam razloga za smijati se!!!

Danijela Tonković

| 18:46 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.