Novi ljubimci…


Postovanje svim posjetiocima mog bloga… eto zadnji je dan u mjesecu svibnju hm… zanimljiv mjesec ako zbog niceg drugog onda zbog toga sto sam postao punoljetan… ok da vam odma kazem nije mi to bas nesto puno promjenilo osims to dodem u koju ocu birtiju i kad me pitaju dal imam 18… reko kaj nebi imal.. oces osobnu videti.. hehe… da to je ona vedruja strana.. hm..vedrija mozda bas i nije vedrija mozda je zalosnija u smislu da sad odgovaram sam za sebe… no ima nesto puno goreg, ostao sam bez dva divna zecica o kojima ste mogli citati u dva prethodna posta… no sve je to zivot sad te ima sad te vise nema….

u tom mjesecu svibnju ipak sam uspio nabaviti novog ljubimca (zvijer)…



Ups kriva fotka… da nabavio sam si novog zeku..i sto je najcudnije od svega da sam mu ime… sto nikad nisam dao ni jedno zekicu… zove se Jožek… hehe zasto bas Jožek pa eto mozda to i nije bitno mada jedan lik koji cita ovaj moj blog znam da ce se grohoto nasmijati kad vidi koje sam ime dao zekicu…



I sada napokon opet moj cucak Lord i ja imamo sta ici gledati otraga na dvoriste…



Drago moje drustvo to bi bilo to za danas….zelim vam ugodan dan….

Pozdrav od Sicka…


31.05.2006. | 10:03 | 26 K | P | # | ^

Bolest nije stala….


Dragi ljudi evo svratio sam samo da vam kazem da mi je umro i drugi zeko… zaista sam tuzan nemam volje za nicim… jednostavno neznam sta da vam kazem… eto samo sam vam ovo htio napisati… pokusat cu nabaviti novog zeku… volio bi da bude isti kao jedan od ova dva ili bar da ima malo njihvog duha… nemam sta drugo napisati…

Ni ovoga vise nema….




Pozdrav od Sicka….



12.05.2006. | 09:20 | 39 K | P | # | ^

Nagla smrt....


Ljudi ne znam zasto se ovo moralo desiti bas meni…Ne znam dali znate da imam dva mala slatka zecica doma (imao sam) kao kucne ljubimce… jednog od njih sam nasao u nedelju u jutro u polalo cudnom stanju… i sami znate koliko su oni zivahne zivotinje… ali ovaj je bio samo miran sklupcao se i nikud nikam…na srecu kod mene je bio moj sogor, buduci veterinar koji je nedavno imao isti slucaj sa svojim malim zekicem i preporucio mi je da ova dva stavim na dijetu.. sto znaci da ima ostavim samo sjena i vode…tak sam napravio.. no ovom prvom na zalos nije bilo spasa…drugo jutro sam ga nasao mrtvog…a i ovaj drugi mi se razbolio…jos je ziv ali mislim da mu nema spasa… najme kolko sam imao prilike cuti radi se o nekoj crijevnoj bolesti koja ima unistava crijeva… oba dva zecica sam jako volio i brinu se za njih… jedan i drugi su prije nego sto su izasli na dvoriste u svoju kucicu imali skroviste u mojoj sobi… ali sam ostao bez mnogo kablavo… pa sam ih morao staviti van u njihovu rezidenciju… i sad imam osjecaj da cu ostati i bez drugog… neznam sta cu ako ostanem bez njih.. vise necmo moj pas Lord i ja moci ici njih malo pogledati i poigrati se s njima…no mislim da se vise necemo imati s kim poigrati….

Evo i njihvih slikica... ovaj je joz ziv dok ovaj drugi nazalost nije...





Pozdrav od tuznog Sicka…


09.05.2006. | 11:03 | 28 K | P | # | ^

Posljednja vecer....



Eto drage moje i dragi moji, ovo je zadnji post gotovo je nema vise postova... sve je gotovo...
Sad ste ziher svi sretni... ali cu vas ja razocarati.. nema vise postova od mene maloljetnika... hehe...
Ljudi dragi 5.5. 1988 godine u 6:00 ujutro je na svijet dosla mala grda beba po imenu Josip...i eto mala grda beba je danas veliko grdo deriste koje ce sutra biti punoljetno...

I kaj mislite kaj bum prvo napravil kao punoljetna osoba... ma ziher sam da pogadjate... odma ujutro rano idem se nekam prvi puta legalno nalokati... i onda cijeli dan malo po malo cugati tak da navece mozda zavrsim u bolnici... daj zamislite ovo: dodjete u birtiju i sad narucite nesto alkoholno i veli vam konobar molim osobnu... a ja, joj joj zaboravio sam je .. evo bas je sad nemam sa sobom... a on na to veli e sorry ali nista od te cuge... morat cete popiti nesto bezalkoholno... a mi no ok ajde daj nam ledeni caj... ali sad je dosta s time.. sad dolazim u birtiju i velim: ja bum jednu pivu, a on me pita osobnu molim... i ja lijepo izvadim ma evo ti mrcino... hehe pa da vidimo kome sad nesmes dati piti.... hehe.....ali zamislite istu spiku i sad sam punoljetan i onda si zaprav zaboravim osobnu... to bi bila katastrofa.... nego da dragi moji i drage moje... sutra mi je rodjendan..... i ocu da mi ga svi cestitate u komentarima... osim onih koje poznam onak u zivo pa mi to moraju cestiti usmeno... hehe salim se... nista idem sad spat da mi cim prije dojde jutro pa da vidim kak kao punoljetna osoba nisam nist posebno... aha da, ima jos jedna prednost, a to je da bum mogel dizati lovu na kladinonici legalno... hehe ali vise ne kladim kao sto i vise ne pijem... da, ne kladim se do daljnjeg... a ne pijem iz praznog... hehe...

Pozdrav od jos uvijek maloljetnog Sicka....


04.05.2006. | 21:34 | 27 K | P | # | ^

Ne se plasiti....


Siguran sam da ste sad svi sokirani, jer vam je pocelo nesto svirati kad ste upalili moj blog... hehe da pocelo je svirati... ovo je malo radi fore i zato nemojte gasiti blog... nego vas sve molim da ugasite muziku na svom kompu ako slusate nesto... i da izdvojite minutu i pol vremena i preslusate ovu pjesmu... mislim da ce vas polovica shvatiti rijeci i da cete se nasmijati... ovo je malo za zafrkanciju slozeno..inace nece ta pjesma svirati na ovom blogu, mozete biti bez brige... samo bih vas jos zamolio da je malo prokomentirate... ovo nije orginalna pjesma..inace tu pjesmu pjeva jedan zagorski bend kojem ne znam naziv... a ovu preradu je napravila grupa POT koja na zalost vise ne postoji... inace pozdravljam frendove iz grupe POT..... eto ovo danas je bilo kratko...alo nadam se da ce vam se pjesma svidjeti.....

Pozdrav od Sicka....


02.05.2006. | 11:59 | 30 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...