Jack ass u mom kvartu.....

Kad sam vec u proslom postu pricao o tome kak sam se razlial, pa cu u ovom nastaviti o takvim stvarima ali cu se ipak vratiti nekoliko mjeseci nazad.....

Hmmmm....ljeto je, vruc dan, frendovi i ja neznamo kao sa sobom od dosade i pocele mi izvoditi nesto s nogometnom loptom ono ko fol da smo profici , i mi majmuni se napucavamo s loptom i opali jedan i nesto ljepo zazvoni kao da je lopta pogodila u staklo i mi po gasu svako svoje prevozno sredstvo i pici kolko te snaga nosi, ali jedan od nas je imao kameru i to sve simio pa je prakticki ispalo kao da je namjerno, no uglavnom to nije bitno bitno je da je u tom bjezanju bas taj s kamerom zavrsil s nosom na betonu jer se vozil na skejtu i naletio na kamencic........ i u tom trenutku nama sine ideja za snimiti nesto u stilu jack ass-a....ali doslo je do problema kaj nismo znali kaj upotrebiti za razbijacinu, no naravno kakvi bi mi bili tulipani da se ne sjetimo, i tako nama palo na pamet da iskoristimo nesto sto nije nase kao sto si kosevi za smece, tudi automobili, susedov cvjetnjak itd.
I naravno svigje smo napravili neku pizdariju nekaj smo portli bili smo ganjani od starih babica, od raznih cucki, cak nas je jedna zena naganjala sa valjkom (to joj je valjda bilo prvo pri ruci) ... rezultat simljenog matrijala bio je zadivljujuce doba cak su i svi oko nas bili zadovoljni i svi smo se dobro nasmijali....istina je da sve kaj smo polupali i uneredili drugi dan smo morali cistiti i ispricavati se( jos smo dobro prosli)
A sta cete ljudi to vam se zove mladost ludost.... sto ne znaci da sad nebi to sve ponovil samo da mi se pruzi prilika!!

Svima pozdrav od Sicka


30.01.2006. | 21:14 | 27 K | P | # | ^

Jos boli....


Kako poceti ovaj post nego s onm svima znamom rijeccom auuuuččččččč!! E ljudi jeste li kad vidjeli slona kako leti zrakom bar na par sekundi, ziher niste ali ljudi koji su jucer isli s menom doma bome su to dozivjeli...
Sad se ziher pitate kao.... hehehe e pa jednostavno!!( da vam dam na znanje slon sam u ovom slucaju ja)

E dragi moji juces sam letio zrakom! Ali kratko i ljepo! Mislim bilo mi je ljepo sve dok se nisam nabio na svoj slatki supcic!!

Pa prica ide nekako ovako:

Vracam vam se ja iz jedne jane ustanove (nije javna kuca) uzimam bicik i ljepo i krenuh prema doma s prijateljima, no nisam se dugo vozio, sve do prvog zavoja, ali da bi problem bio veci spod mene je bio led, zapravo ne, ispoad bicikla je bio led, zapravi ne, ispod guma od bicikla je bio led... i prema meni vam ide neki lik koji zgleda kaj da je strahu sam sebi i sretnemo se mi u tom zavoju, e sad nebi bilo problema da sam ja zakocio sa zadnjom koncnicom ali naravno nisam nego sa prvom cak da sam bio na svom biciklu zakocio bi sa zadnjom jer je posatva kocnica na biciklu od moje mame kontra nego kaj je bilaa na mojem!!! E ljudi da vidite koja je uzivancija u sekundi videti cjeli nebo i odma nakon toga tamu jer kod udarca zazmirite!!! I paf direkno sam se nasadil na pedalu od bicikla ali sva sreca supcic mi je osta cjeli kao i ja! Uglavnioom dozivljaj letenja je zakon, probajte svi samo pazite na svoje supcice, a pogotovo vi djevojke na svoje guzicice!!!!

Sve vas pozdravlja Sick....


27.01.2006. | 19:44 | 26 K | P | # | ^

POSLJEDNJI SUSRET.....



Sumrak....
Tiha ružičasta patnja utopljena u tragove izgubljenih misli....
Sjene...
Pričaju zaboravljene priče onih koji su se voljeli.....
Jeka.....
Vrišti nijemim uzdasima, boli, patnjama....
Tuga.....
Ubija, briše, uništava sve ono dobro, sva lijepa sjećanja.....
Mrak....
Prekriva lica, skriva osmjehe, odnosi snove.....
Odlaziš....
Ostavljaš me samog, zarobljenog u posljednjim trzajima sutona....
Nestajem....
Nestajem i ja, odlazim zajedno s suncem, da se izgubim u moru sjećanja......


23.01.2006. | 18:34 | 15 K | P | # | ^

Prvo pismo iz Haga od Milosevica

Miro moja draga pisem ti iz Haga
Dokaza,jose nema jos uvek se traga.
Ovde nije lose,skoro da mi prija,
samo da stignete ti Marko,Marija.

Dosadno je malo,ali mi ne smeta
napisacu nastavak Godina raspleta.
Smestaj je komforan,stvarno nema mane,
jutros popih kafu kod Plavsic Biljane.

Sta je tamo novo,i kakvo je stanje?
Cuva li nam murja kucu i imanje?
Kako se osecas,dal si dobre volje?
Kako nam je Marija cisti li pistolje?

Pisi draga Miro,kako su nam deca,
izdrzavas li sa platom da kraja meseca.
Trudi se da budes s osmehom na licu,
pozdravi nam malog Marka i Milicu.

Budi dobra,hrabra,gore biti nece,
al u kosu jutrom metni sveze cvece.
U zivotu mora svasta da se Proba,
u to vas ime voli i pozdravlja,

SLOBA.


21.01.2006. | 17:08 | 12 K | P | # | ^

.......


Imala je rijeka most,
imao je kucu gost,
imalo je vrijeme sjaj,
imala je ljubav kraj...
Kako si tugo,
sta mi radis sada,
nema te dugo
a ja se navikao...

Moj zivote dal si ziv
ako jesi dobro je,
da mi kazes koje kriv
sto smo tuzni oboje...
Srusio je neko most,
otisao je negdje gost,
nema vise vrijeme sjaj,
samo ljubav ima kraj...


17.01.2006. | 21:09 | 27 K | P | # | ^

Postoje...

Postoje noci kad suze same teku,

kad covijek bez bola place,

kad gubi snagu da moli,

a osjeca samo jedno....

Da Beskrajno Voli !!


12.01.2006. | 22:10 | 28 K | P | # | ^

Internacionalni orgazam




Ubrzani tečaj stranih jezika. Lekcija prva: kako prepoznati stranca u krevetu usred mrkle noći? Ponavljajte za nama. Ovako stenju .........

Japanci:
Iku - Idem.

Španjolci:
Madre mia! - Majko moja!

Talijani:
Madonna! - Djevice!

Francuzi:
Mon Dieu! - Moj bože!

Mađari:
Elementem! - Idem!

Ameri:
Oh, my God! - O, bože!

Turci:
Bosaliyorum. - Praznim se.

Rusi:
Kinuc Palci - Bacam gredu.

Rumunji:
A termina - Gotov sam!

Poljaci:
Juz-juz-juz - Već-već-već! (žalosno)


10.01.2006. | 10:34 | 19 K | P | # | ^

Pricaj mi pricu...

Ne tako davno imao sam prilike u rukama drzati i prolistati knjigu pod nazivom "Pricaj mi pricu" cije su autorice Majda Rijavec i Dubravka Miljković!!
U toj knjizi zaista ima jako, jako dobrih i sto je najvaznije poucnih prica!!
Pa eto tako od svih tih prica odlucio sam jednu podjeliti s vama,naziv te price je.....

PA NIJE TO NISTA..

U jednoj TV emisiji razgovarali su s ljudima koji su se u razlicitim opasnim situacijama ponijeli izuzetno hrabro.I danas se sjecam jednog malog covjeka koji je iz nabujale rijeke,riskirajuci zivot,spasio malog djecaka.Kada ga je novinar upitao da nesto kaze o tome,sramezljivo je izjavio: Pa nije to nista. Svatko bi na mom mjestu tako postupio.

Izjava je bila potpuno suprotna stvarnosti.Naime na obali je u to vrijeme bilo vise od 30 ljudi i nitko od njih nije niti pokusao spasiti djecaka!!!

Zakljucak price je:
Cak i ako niste nikoga spasili iz nabujale rijeke, vjerojatno ste ucinili neke druge dobre stvari. Odajte sebi priznanje,nemojte reci Pa nije to nista!!!


07.01.2006. | 22:07 | 21 K | P | # | ^

Slika naseg velikog politicara......

Eto ljudi kao sto vidite iz naslova, stavit cu vam jednu sliku naseg politicara koju sam slucajno nasao na netu, istina ta afera s njim je vec davno prosla, no nadam se da vas to nece sprijeciti da se nasmijete!!!
Da ne duljim radi se o nasem dragom........... kad je imao problema sa...........



04.01.2006. | 21:17 | 25 K | P | # | ^

Novogodisnja cestitka uz malo stihova..........

Svim blogericama i blogerima zelim sve najbolje u ovoj novoj 2006. godini!!
Svima sam pozeljel otprilike istu zelju, a to je da vam se ostvari svaka i
najmanja zelja koju pozelite, a sta ce to biti to odlucite sami!!!!!!!!
Pa jos jedno sve najbolje!!!!

_______________________________________________________________

NOCAS

Nocas kad se rastanemo
stisni moju ruku jace
vidjet cemo na ocima
kome je drago,
a kome se place.
Nocas kad padne kisa
nek tragove izbrise,
nek niko ne vidi vise
gdje se dvoje rastavise.
Nocas kad se rastanemo
nemoj da
se zakunemo, mozda cemo
opet
nekad iz pocetka da
pocnemo........


01.01.2006. | 23:00 | 56 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...