Pozdrav ljudi!!

Danas sam cvrsto odlucil da vam namecem nekoliko viceva, ali ne bilo kakvih viceva vec viceva o nasim divnim plavusama!! Nadam se da se nebudu uvrijedile, ali nemogu izdrzati da ne opalim par komada ipak su one centar svijeta (naravno kad je o vicevima rijec)

Radila plavusa na kiosku. Dolazi momak i trazi kutiju kondoma.
- Za ovdje ili za ponijeti?

Ide Plavusa ulicom i jedan momak zvizne sa strane i kaze joj:
"Eej kuda idu te lijepe noge?!"
A ona njemu :"Pa kuci su krenule, jedino ako ne dodje nesto izmedju."

Plavusa ulazi u sex shop.
- " Sto vam je to na ovim policama ?"
- " To su vam vibratori"
- " Ah, da , cula sam za to ..."
-" Onda, jeste li se odlucili ?"
-" Da, molim vas onaj s gornje police. "
-"Ali, to je aparat za gasenje pozara !

Leze dvoje u krevetu poslije ** i pricaju nesto,kad plavusa
upita :
"Da ti nemas sidu?".
Momak joj odgovori:
"Ne,a zasto me to pitas"
"Nista vazno, nego ne bi htjela da je ponovo dobijem".

Kuca neko na plavusina vrata. Pita plavusa:"Ko jeeee?"
Neki momak odgovara:"Raznosac pica!" Na to ce plavusa:
"Udji i raznesi je ali na brzaka!"


28.12.2005. | 21:53 | 29 K | P | # | ^

U vrtu mom...

U vrtu mome palo je inje
i ubilo mi najdraze cvjetove
cvjetove moje ruze bodljikave
samo jedno ljeto bila je ona tu
u mome pustom vrtu
samo jedno ljeto bio sam tu
u njenom procvalom srcu
sve je teklo ko u snu
najljepsi snovi samo za nju
one noci kad je rekla da ce to nas proci
osjetih nesto u srcu
i znadoh da morah poci
od tada svake noci ja se sjetim
njenih zelenih oci
sto su sjajom blistale
dok su mene gledale
samo jedno ljeto bila je tu
u mome pustom vrtu
samo jedno ljeto bio sam tu

u njenom procvalom srcu...


26.12.2005. | 23:51 | 21 K | P | # | ^

Bozicna cestitka......


Bila je ovo noc u

kojoj je Krist

rasprsio tamu, a

zvijezdi dao vjecni sjaj.

Neka taj sjaj vjecno

sjaji u Vama i Vasim obiteljima.

SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOZIC!!


24.12.2005. | 19:56 | 27 K | P | # | ^

E vcesras cu vas malo zamarati umotvorinama...

Pa da krenem nekako...
Kao i grafite tako i ove umotvorine imam u jednoj knjizici domeka za koju takode neznam odakle mi ali posto moji roditelji vole citati, a sestra pogotovo, ocito je to netko od njih negdje kupio!
Pa cemo napraviti isto kao sto smo sa grafitima (aha da, da vam velim ipak je vecini populacije bio najbolji deveti grafit (Dekolte je rashladni uredaj za zagrijavanje!!)), pa cu vas i ovdje zamoliti da odaberete jedan sebi najdrazi aforizama!!
Dakle eto osam meni drazih:

1. Kad bi zene vodile svjetske poslove, ukinule bi sva oruzja- osim jezika!! (E. O. Sommervill)

2.Mnogima nedostaje jos samo novac da bi bili posteni!! (Molnar)

3. Covjek uvjek treba biti zaljubljen. to je razlog zbog kojeg se netreba zeniti. (O. Wilde)

4. Oni koji nisu imali neprijatelja, upropastili su prijatelji!! (Tarcit)

5. Odrzavati zdravlje pomocu stroge djete, to je najdosadnija od svih bolesti! (J. Cope)

6. Rad otupljuje bol!! (Ciceron)

7. Uspjeh mnoge ljude odvlaci u propast!! (Fedar)

8. U ljubavi je sve dobro i povoljno-osim kraja!! (I. Andric)


22.12.2005. | 22:52 | 15 K | P | # | ^

Vrijeme je za grafite....

Imam doma knjizicu, neznam odakle je doprhala do mene, ali nutra ima fakat paklenih grafita.....
Nasao sam par paklenih pa cu ih podjeliti s vama ako nemate nista protiv!!!!!
Pa krenimo onda nekim redom, onak kao neko top lista grafita!!!!
Zapravo neka to bude top deset meni najboljih grafita!!! Pa bi sad vas zamolio da da vi postavite svoj idealni poredak grafita
ili izdvojite najbolji grafit od navedenih....(prijedlog: ako radite poredak dovoljno je napisati redosljed po brojevima..)

1. Mozemo li prijeci sa
Vi na Tebe???

2. Kad zene nemaju sto reci
muskarci ne mogu doci do rijeci.

3. Kad pustite mozak na pasu
ocstite stalu!!!!

4. Zivot na Atlantidi je cista utopija.

5. Najveci podvig je
proci kroz gusto naselje
sa rijetkom stolicom!!!

6. Sreca u nesreci je kad ti
netko izmakne elektricnu stolicu!!!

7. Bolje biti mrtav pijan
nego mrtav hladan.

8. Zena je za mene zakon.
Uh sto volim rupe u zakonu!!

9. Dekolte je rashladni uredaj
za zagrijavanje!!

10. Kardinalna greska je greska od srca!!


20.12.2005. | 22:12 | 28 K | P | # | ^

Dosli vrijeme za....

E ljudi moji doslo je vrijeme da se malo zafrkavamo, svi mi nesto ovaj mjesec pricaju o nekom blagdanskom raspolozenju i neznam sve cemu ne, a mene to opce ne pere, meni je samo do zajebacije, jedini blagdan koji zeljno ocekujem je sljedeci mjesec tj. onaj prvi dan sljedece godine a do onda samo zajebancije, no naravno i onda pogotovo!! danas mi se neda objaviti vam neku pjesmicu jer sam vec dosadan s time pa cu zato opciti koji dobar vic mozda i vama dode volja ali ne blagdanska ne zajebantska!!

Smrtni ugriz poskoka

Ležali Mujo i Suljo u rovu ispod Trebevića i Muji se pripišalo.
- Đe ću bolan Suljo da pišam?
- ´Ajde iza bukve!
- ´Oću kurac, pa da me ćetnici pogode u tintaru – reče Mujo.
- Pa otpuži malo kroz travu i pišaj ležećke.
Mujo tako i učini i taman izvadio kitu da piša, kad ono poskok, i ujede ga za ćunu. Vrišti on od bola i doziva Sulju:
- ´Ajde bolan jarane do pozadine i pitaj hećima šta da radimo kod ujeda guja.
Suljo otpuže do pozadine i pravo kod doktora.
- Hećime pomagaj, Muju ujela guja!
- Zašta bolan?
- Ma nizašta, onako iz čista mira.
- Ma ne pitam te to, već gdje ga je ujela?
- Ma gore bolan, kod rova.
- E pa hajde ti gore kod Muje, rasijeci mjesto ujeda čakijom, isisaj zatrovanu krv i ispljuni.
Vrati se Suljo do Muje, a ovaj već u samrtnom hropcu prošaputa:
- Šta´e rek´o hećim?
Suljo ga odvali nogom i prezreno reče:
- Jebi ga, rek´o je da moraš crknut'!

Programerska anegdota

Priča jedan programer drugomu:
- I tako ti se ja vraćam doma s tom plavušom, skinem je do gola, polegnem na stol kod kompjutora ...
Prekine ga drugi:
- Koji procesor?


Dvije muhe na motoru

Piče dvije muhe na motoru magistralom i kaže ova zadnja muha prvoj: ej bolan nešto ti klepeće na motoru, a onda prva kaže: de glasnije bolan, ne čujem te. Nešto ti klepeće na motoru, opet će prva muha, a druga DE GLASNIJE BOLAN NE ČUJEM TE NIŠTA. Nešto ti klepeće bolan na motoru, a prva odgovara de glupane glasnije nešto mi klepeće!


18.12.2005. | 14:23 | 31 K | P | # | ^

Zasto.......

Zasto na rastanku suze krenu ..................

zasta je tesko reci sad idi od mene............

zasto svaka minuta poslije te boli..............

zasto je tesko reci ma ja te volim..............


15.12.2005. | 19:53 | 20 K | P | # | ^

Ljubio sam snašu na salašu



E, baš sam onomad razmišlj'o od čega pravidu tambure, pa sam pit'o i, i Mitu, i Proku, i onog Mileta Devića, birtaša, zna li kogod, pa niko nije znao da mi kaže. A onda mislim, na posletku, nije to baš tako zdravo ni važno. Jer, evo, i ova moja tambura, i stara i bog zna kakva, i zvoni i zveči, a opet svira. Pa ću probati sada na njoj da vam odsviram, pa mog'o bih kas'ti da ispripovedam šta mi se jedared desilo kad sam išao u Iđos na vašar, a još sam deran bio.

Krenem ti ja jedared u Iđos, bio tamo neki vašar. Sad, jel' vašar, jel' sajam, baš ne mogu tačno da se setim. Al' šta bilo da bilo, baba mi je dao nešto novaca, šta sam ja onda mogao imati, jedno osamnaest, devetnaest godina, uveliko sam se momčio vec po sokacima, pa mi je baba rekao: "Na sine para, idi u Iđos i kupi kakvog lepog konja. Ne marim kakvog, sad, jel' ždrepca, jel' pastuva, jel' ajgira, samo kobile nemoj!" E baš tako mi je rekao. Baba nikad nije mlogo baš voleo kobile. Sad sam ga i ja razum'o, otkad sam odrastao.
I tako sam krenuo, pa sam hteo nekom prečicom, preko polja. Nisam se setio onog što kažu: preko preče - naokolo bliže. Ono bilo letno doba, sto bi kaz'li Englezi, Summer time, when the living is easy, tu negde preobraženije, mož' biti tako, devetnaesti, dvadeseti avgust mesec. Sunce odskočilo, podne, a od tog druma ni traga ni glasa. Kanda da sam zalutao. Bogami, kanda da sam zalutao. A gladan i žedan i umoran. Još mi je mati kazla: "Ponesi štagod za jelo". "Ta", reko, "mani mati, naopako, šta ću nosit, tu za dva sata, časom ću ja". Al', vraga, bas mi je falilo.

I vidim, neki salaš se beli u senci oraja. Sad, jesu l' bili kokosovi oraji ili kakvi drugi, to ne mogu da se setim, al', reko', 'ajd da svratim, sad što, šta me kosta? Valjda će mi dati parče 'leba i masti i malo aleve paprike odgore, pa ondak čašu vode, a nad'o sam se i kakav tanak špricer, što Mađari kažu "Hozsu lepes", a to na mađarskom znači "dugacak korak".

I kad sam dosao na taj salaš, prvo sto sam video, na astalu cipovka 'leba bela, vidilo se da je frišak, onako, reš malko. A po avliji svuda trčidu pilići, brojleri oni što se zovu. Lepo i dan - danas vidim kako onako po avliji se muvaju levo - desno. Odškrinita vrata od pušnice. A tu... E, divota jedna! Odma' ogladnim kad se toga setim. Šunke, slanine, a znaš koje slanine? One 'nako što ima red slanine pa red šunke, pa red slanine pa red šunke, pa tako jedno pet - šest puta, ti redovi. Pa ondak, ondak džigernjače, pa švargle, pa krvavice... A dole jedno plekano bure puno čvaraka i droždina. Što bi kaz'li Japanci, ikebana, prava ikebana. Ništa mene to nije, što bi kazl'o, onako, taklo, iako sam bio gladan k'o vrag. E, već neka plava snaša što se muvala levo - desno po avliji i 'ranila već pomenute, one - piliće...

Da sam tada im'o kuću i njivu,
pet - šest svinja i bar jednu kravu,
i avliju, u njoj jabuku il' šljivu
uz'o bih tu snašu plavu.

Pitam: "Jel', di su ti baba i mati?"
Ona reče mi ovako:
"Baba do utorka neće da se vrati,
a s materom ćemo lako!"

Pa, da te ne sla`em, za jedno frtalj sata, u vr' glave...

Ljubio sam snašu na salašu, strasno,
beše mirisna k'o majska ruža.
Rekla mi je konačno, al' suviše kasno,
kako ima brkatog muža.

Tek tad videh iza plasta sena
s nekim vilama muža njena.
On mi reče: "Jel' ti, vandrokasu,
pušćaj o'ma moju snašu!"

A pre toga, sad, jel' sekundu, jel' dve, ne znam...

Ljubio sam snašu na salašu, strašno,
beše mirisna k'o majska ruža.
Rekla mi je konačno, al' suviše kasno,
kako ima brkatog muža.

Kad već ja nisam prevrn'o, bud'te bar vi sad tako pametni pa prevrn'te ploču, jer sa druge strane ima još, šta je posle bilo.

Od tog doba u vasioni su se odigrale mloge neverovatne pojave. Eto, baš onomad sam čitao, ta Kohoteklova kometla, i sve te zvezde sas repom, pa ondak onaj Bermudski troug'o 'di na čudan način nestajadu silni avioni i brodovi. Tol'ko brodova nestalo tamo da se ja već malko brinem i za Slavonski Brod da mu se šta ne desi. Pa ondak Rusi u kosmosu, pa, ne znam, Amerikanci u kosmosu, pa Kinezi u kosmosu, pa Bogićević u Ko... Pa svi u kosmosu. čudo jedno!

A to sam sve kaz'o samo da bi malko ilustrovao, ovako, ta mistika i to, šta se sve dešava, jer ja šta god sam zamišlj'o, šta god sam sanjao, to sve mi se ostvarilo. Sve mi se baš ostvarilo. Eto, onomad mi baš umro tetak, iz Gospođinaca, i ostavio mi dvanaest jutara zemlje, ritske, znaš kakve? Kažu navodnjavaj, ne znam, đubri, prskaj, ovo, ono, 'ibridi... Ma kakvi, znaš kakva je ovo zemlja? Tu kad bi dugmad posej'o opet bi nešto niklo. Ja ti kažem - tu bi mog'o sejati i kikiriki, i artičokle, ondak ono, ono drvo što crnci pravidu lebac od njega. I, čudo jedno, pa sve bi tu izraslo. Takva zemlja.

A u selu - dve kuće. Jedna baš na glavnom sokaku. Da ti ne kažem ni kako se zove sokak, ni koji je broj od kuće, al' kad dođes, odma' ćeš videti. Odma', odma' se to vidi. Eej, šest pendžera sas ulice, od toga četiri kibicfensteri, pa onako, kad metnem muškatle, a zimi kad nema nikakvog drugog cveća, ondak one zimske ruže, sitne, one žute, što lepo onako mirišu, pa divota da ljudi prolaze pa sve gledaju pa govore: "Ju što je lepo, ju sto je divno!", i još svašta govore. Kako i ne bi. Druga kuća mi tu, čelo crkve, isto na lakat, isto je lepa i puna k'o oko, samo što je sa slamenim krovom. Al' ne mari, tu mi sad baba živi i mati.

A salaš, e, pitaš kol'ki mi je. Ne bih ti mog'o kaz'ti kol'ki je. I ja sam voleo da znam pa sam onomad zvao geometra, čak iz Segedina da izmeri al' nije mogao siroma', na polak se onesvestio. Eto. Ne moze to odjedared. Al' evo, da uzmeš konja ujutru, al' dobrog konja, pa uzjašeš pa jašeš, i, jašeš i jašeš, do uveče, znaš, i uveče i tebi i konju dosta, i mislite, "Gdi smo i krenuli da jašemo?" - a još ste na mom salašu. Eto, tol'ki je.

U štali - šest konja. četir' ova, što ih prežem, sad, jel' u taljige jel' kad orem, ili tako štagođ. A dva bela, ona paradoša, samo kad je, kad su neki svečari, jel' u zimu, tu tako oko Svetog Jovana, kad ih upregnem u saonice, pa s praporcima, pa - divota jedna.

Krava imam petnaest komada i to simentalke, one 'olandske. Znaš kakve su? K'o iz opateke da su izašle. Da staneš pa da gledaš, da kažeš: "E, ove sigurno nosidu tetrapak mleko!", takve su. A nije, nose obično mleko k'o i naše krave, samo što su takve šiste, k'o sa čokolade, sa onih slika, mlečne čokolade i tako, divota jedna.

Svinja imam dvajes'-pet komada jorkšir i dvajes'-pet komada, sad, jel', berkšir il' bert lankaster, ne znam, uvek tu brkam od ta dva imena. Pa imam nešto i mangurica, imam i prasića. Živine? Tol'ko živine nisi vid'o. Da naranim polak Afrike. Znaš šta je: ćuraka i moraka i pataka i gusaka, jesam još štagod zaboravio - svejedno, imam svega. Pa to sam probao sas digitronom da izbrojim kol'ko imam pa mi iskočio osigurač, ne moš'! Al' vidi ovako, na primer: nekad se probudim, pogledam kroz pendžer, pa reko': "Ju, sneg pao!", znaš, beli se salaš. Pa ondak mislim, pa ne moče biti sneg, naopako, letno doba, kakvi sneg?! A ono - jaja po salašu! I ne možeš skupiti. Unajmim mobu da skuplja jaja, pa ne može, dok skupim, opet polak mućkovi.

Imam nešto i novaca, nije da nemam. Ne bi voleo o tom da pričam, kol'ko imam i gdi ih držim.

Samo, znaš, da ti kažem o'ma', slabo meni vajda od svega toga što sam ti nabrojao. Znaš, kad tako nekad uleto, kad opali kakva omorina, a ja se prevrćem levo - desno po onoj dunji, pa ne mogu da zaspim, znaš, pa onda izađem na gong, pa sednem na basamke, pa gledam u zvezde i mislim: "Otac mu i te zvezde, kol'ko toga ima - ne možeš to ni izbrojati, čudo jedno!" Da!

E, viš, ondak se s mlogo tuge setim...

Ljubio sam snašu na salašu, strasno,
beše mirisna k'o majska ruža.
Rekla mi je konačno, al' suviše kasno,
za tog njenog brkatog muža.

(Eh, da ga je tamni vek moj zacrnio, kad sam ga i video i kad je došao i sve... A sad, šta bilo da bilo...)

... muža.


D. Balasevic


13.12.2005. | 11:23 | 18 K | P | # | ^

uh.... boli!!

Ruze sto joj dadoh tad bol su znale srca mog
Volio sam samo nju, sanjao snove samo o njoj
Otisla je, odnijela sve
Tuzan mi je zivot bez nje

Ljubav sto smo znali mi, nije nam rekla da doci ce dan
Kad suze na lijepom licu tom vratiti nece izgubljeni san
Otisla je, odnijela sve
Tuzan mi je zivot bez nje

Draga, gdje si sad, ja cekam te jos
Vrati mi ljubav staru ne mogu bez nje
Samo, samo ti u srcu si mom
Jer ludo te, ludo volim, o vrati se


11.12.2005. | 04:09 | 23 K | P | # | ^

Obecah joj ovaj post!!!

Ovako je bio plan,

da te volim jedan dan.

Ali dan je ipak vrijeme kratko,

tebe voljeti je bas slatko.

Ma bolje je meni bez tog plana

da te volim svakog dana.



10.12.2005. | 03:35 | 14 K | P | # | ^

Zadnje sta cu vam reci....

Pozdrav svima!!
Eto ljudi kao sto se vec mogli primjetiti u komentarima od nekish meni blizih ljudi odlucio sam napisati posljednji post neznam zakaj, ali nekaj me opralo i dosta je bilo, neznam mozda se vratim ako me uskoro ko opere toplom vodom! mozda nakon vikenda dodem k sebi ali ne vjerujem bilo mi je zadovoljstvo druziti se sa vama divnim ljudim i zaista vam svima zahvaljujem na komentarima i na drustvu!! svima vam saljem kisssssssssssss i rijeci jedne pjesme koja mi ovih dana pase!!!!!

Odlazi cirkus



Odlazi cirkus iz našeg malog grada
Širokim drumom što izlazi na most.
Odlazi cirkus i ja se pitam sada:
ko je domaćin a ko je bio gost?


Nestaje cirkus u širokoj ravnici.
U kišnoj noći za njim se srebri trag.
Odlazi fakir i artisti na žici
i tužni pajac što bio mi je drag.


Dal' je sve bilo samo fol?
Dal' je sve samo jeftin trik?
Il' sve te maske kriju bol
i neki sasvim drugi lik?


Pričaće deca o svetlima arene,
vežbaće krišom kod kuće neki štos.
Ali već sutra, čim prođe neko vreme
samo će retko pomišljati na to.


Ostaće okrugli trag na mestu šatre,
tu gde se hrvao sa tigrom hrabri grk.
I par plakata, na njima gutač vatre
kome će klinci već nacrtati brk.


Dal' je sve bilo samo fol?
Dal' je sve samo jeftin trik?
Il' sve te maske kriju bol
i neki sasvim drugi lik?


Laku noć dame i gospodo.
Eto, i ova predstava je završena.
Nadam se da ste uživali u njoj.
Bilo je zadovoljstvo glupirati se za vas sve ove godine.
Nadam se da ćemo se još videti u nekom drugom gradu,
na nekoj drugoj predstavi,
u nekom drugom cirkusu.


Odlazi cirkus iz našeg malog grada
širokim drumom što izlazi na most.
Odlazi cirkus i ja se pitam sada:
ko je domaćin a ko je bio gost?


Odlazi cirkus, za sve je bolje tako.
Mnogi su predstavu shvatili do sad.
Nove pajace ce masa naći lako
jer drugi cirkus ce doći u naš grad.


Ma sve je bilo samo fol.
Sve je to samo jeftin trik.
I sve te maske kriju bol
i neki sasvim drugi lik.


D. Balasevic


06.12.2005. | 21:11 | 77 K | P | # | ^

Pslat cu ti...........

poslacu ti vjetar da ti miluje kosu,

za svako jutro posalcu ti rosu,

poslacu ti mjesec da ti po mraku sja,

a sto se tice poljubca,

to cu osobno doci......


05.12.2005. | 11:39 | 19 K | P | # | ^

Pokusaj otkrivanja misteriozne osobe!

Sad vam je sigurno svima cudno cemu taj naslov.... pa.... stvar je u tome da mi jedna takozvana misteriozna osoba ostavlja svoje komentare a ja narvno neznam ko je to! Pa bi ovim putem tu osobu zamolio da mi se javi na mail(sastrane pise) ili da bar ostavi soje ime kad zavrsi sa komentarom! tam dolje ispod komentara ima rubrika u kojoj se ostavi ime ili nadimak, slucajno ako to niste znali sad znate!! Ili mozda ako neko od vas zna ko je ona slobodno je cinkate niko se nece ljutiti na vas osim nje!!

Sad kad sam napisal ono kaj sam htel konacno bi mogel pozdraviti i svje drage blogerice!!!
pa onda pozdravljam.......
Doru
Muzicarku2000
Angelus stihoklepku amaterku
Mirycu
Ne shvaćenu
...zauvijek samu...
Majenu
2911
Crnu.blog.hr
RiLady
Mareee
(un)ordinary girl
...@nchi...
Mistique_me
Leichy love
Uh.. skoro zaboravih pozdraviti svoju sekicu Ornellu!!!

Dubinski se ispricavam ako nekog nisam naveo ali eto ako se nade neko takav neka mi dubinski oprosti!!!
A sad naravno i blogere....
pa pozdravljam......
Godfathera
dannya
Blaževića
I naravno moje frendove"Svinje"


04.12.2005. | 16:16 | 26 K | P | # | ^

NE TRAZI ME


Ne slusaj korake proslosti
ne slusaj bat u noci.
Kada odem nemoj me traziti vise
ja necu moci doci.
Postat cu kao lahor sto
svud po svjetu luta,
nemoj me zaustavljati
koraci moji su teski i nigdje ne vidim puta.
Ne listaj stranice proslosti
u njima me nema vise
ne trazi me,
jer vrijeme uspomene brise.
Sve nestaje u vjecnost
suze,smjeh,vjetrovi i kise
sve jednom prodje,ne ostane nista vise.
Ostaju samo skice neke,
ja cu ti biti samo crtica proslosti daleke.


01.12.2005. | 21:26 | 20 K | P | # | ^

Pomoc Malom Andelu....

Pozdrav ljudi!!

Uh.... u neku ruku tesko mi je pisat o ovoj temi koju cu vam sad objaviti, ali opet kad se sjetim da tom Malom Andelu moze pomoci, sa zadovoljstvom odradujem ovo!!!!
Pa krenimo onda konkretno.....
Radi se o Malom Andelu po imenu Klara!!! Klara je najtezi invalid u Republici Hrvatskoj, pa bi vas sve koji redovito posjecujete, kao i one koji samo produ mojim blogom zamolio da klilnete na ovaj Klarin link i ako joj ikako mozete pomoci da joj pomognete!!!!


Hvala vam svima i nadam se da ce se ipak naci neko tko ce pomoci klari i njenoj obitelji!!!!





01.12.2005. | 11:14 | 10 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...