srijeda, 29.08.2007. ♥

♥ Jučer...danas...sutra...

Jeste li ikada čuli onu:Živi kao da suta ne postoji.Ja jesam...i sada mi se stalno ponavlja u glavi...ne mogu je izbaciti...razmišljam što ako zaista ne postoji sutra?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ponekad razmišljam,žaleći se na život,zašto ću se sutra probuditi...ne znam....jednostavo mi dođe dan kada mi je ispijena svaka volja za životom...nije mi više ništa važno...osijećam se kao da ne postojim...počnem se pitati da li se drugi osijećaju nestvarno poput mene...Ali onda sama sebe počnem tješiti govoreći si kako i drugi imaju takav čudna razdoblja u životu...ali zapravo nikad ne znam je li to istina....Je li to istina?!

Iskreno nadam se da je..jer ako nije mislim da ludim...pomalo,ali sigurno ludim...

Pa se onda počnem pitati koji je smisao mog života...kada ći jednom i ja sigurno otići sa ovog svijeta...da li nas je Bog stvorio da propatimo godine svoga života i onda da završimo dva metra pod zemljom?

Sada imam osijećaj da sam nabaljezgarila hrpu idiotskih gluposti....ne znam...jednostavo sam imala potrebu nabaljezgariti baš to...ali ako se sutra probudimo i pokupi nas auto...sutra će još uvijek postojati...ali samo za neke druge...(optimistične misli...šta ne?)

Pa pozdravlja vas vaša Val zubozubozubo

Norah Jones-Don´t know why





♥ 13:41 ♥ komentari (60) ♥ printJučer...danas...sutra...

nedjelja, 26.08.2007. ♥

♥ Zašto novi blog?!

Kao što neki od vas znaju...ja sam prije imala dva bloga...jednog sam prestala pisati zbog komentara koji nisu bili baš najpristojniji...a drugog sam prestala pisati jer jednostavno više nisam mogla ući u taj blog.........tako da...to je užasno...Ugl...ime ovog bloga je vrlo komplicirano...dala sam mu ime po jednom filmu s Willom Smithom...Utrka sa srećom...ili Utrka života...nešto taku...Ma to je nevažno...Nadam se da ćete mi kommati..pozzzzzzzzz od vaše Val zubozubozubo

♥ 13:10 ♥ komentari (20) ♥ printZašto novi blog?!

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.