22.02.2012., srijeda

Dobro, a i razvijamo se

Nedavno sam chatao s kolegicom. Onako nasumično...

JA: U rijeci je izrada plana stratedije za koordinirani razvoj dugoročnog plana razvoja za sjevernojadransku regiju bilateralnih odnosa s PR agencijom koja će da puno naplati.
Btw, ne idem, pa možemo skupa.

ONA: zvuči super zanimljivo
za pop....

JA: Dogovoreno
ti voziš
je. završiš i osjećaš se kao ujutro, kad si doma pijo kavu
mutan, nejasno ti, znaš da je nešto bilo, a ne znaš o čemu uopće jest bilo riječi. I netko je naplatio tvoje ideje koje si predložio za opći razvoj.
Razvojni plan. to je ime.

ONA: obožavam razvojne planove i okvire na temeljku kojih i u sklopu kojih se temelje njihove osnovne smjernice temeljene na bazi razvoja

JA: sjećam se jednog erotskog stripa koji sam si kupio umjesto nekih jebenih patuljaka, u ZG jedne prohladne zime tamo neđe u osamdesetima
sliak u što su se pretvorili ljudi. Ono više neka amorfna masa, ali je zato kurčina od skoro metra, debel ko prosječan kesten, i ševi koku straga, a ona se pretvorila u usne i rupicu (khm, od pol metra)
i sad komentar (i na priješnjih 3-4 sličice) "Kako je, Milkec?", a on na to onako slinavo jer je u erekciji:
"Dobro, dobro, a i razvijam se"

DOšla od njega sama kurčina, a počeo kao dobar čovjek i drugar.
Dobro je, a i razvijamo se.

ONA: ti si čitao erotske stripove kao klinjo??

JA: ajd, da se ne usplahiriš: kasne osamdesete.
I samo sam čito

ONA: haha, to mi je nespojivo s tobom! Pa ti si aseksualno biće! haha. svašta!

JA: je, to je tako kad ne komuniciramo, a i kad komuniciramo onda su neke polulegitimne ćakule
(...sad slijedi neka blesava floskula...) destabiliziraš me svojom nepojavom. Nepojavnošću.

ti si kao homeopatija. Što te manje ima, to imaš veći utjecaj.

- 08:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #