11.04.2011., ponedjeljak

... i lijepo sanjaj...

Roads


Zvao je mamu i tatu, na rubu suza. Dudu je držao u ruci, naslonjenu na usne, dok je zazivao.
Ušao sam u sobu u mraku i prišao ogradi kreveta, presavinuo se preko nje i prislonio obraz na njegov, milujući ga jednom rukom po kosi, dok sam drugu ugurao između njegovih vrućih, mekanih dlanova.

Prošaputao sam...

"Bilo mi je lijepo danas s tobom, znaš...Bilo mi je lijepo kad smo se vozili kroz selo, a onda po grbavom putu i kad smo ti skinuli kacigu da ti ne bude teška. Bilo mi je lijepo kad si vidio da je majica pala s naslonjača stolice, jer tata ne bi nikada to vidio da me nisi potapšao po leđima i rekao "Tata, vidi, pala je ona majica, tamo.". Tko zna da li bismo je poslije našli... Ovako smo se okrenuli i malo nakon toga našli majicu, i tata ju je zavezao oko naslonjača tvoje stolice tako da ti glava ne udara po stolici, da ti bude lijepo.
Bilo mi je lijepo kad je prošao traktor i kad smo poslije došli na cestu. Bilo mi je lijepo kad smo jurili po toj uskoj cesti.
Sjećaš se kako smo uzeli zalet da prođemo preko brda i kad se tata zapuhao jer je bilo teško, a ti si navijao tati. Kako si navijao?"
"Blavo - tata, blavo - tata, blavo - tata!"
"Da, kad si tako navijao i kad smo prošli brdo jako brzo jer si tako navijao. I sjećaš se kako smo onda prošli grad, koji sam ti pokazao i more koje je bilo, sjećaš se? Bilo je lijepo, jelda?"

Potvrdno je klimnuo glavom na jastuku.

"Sjećaš se kako smo nakon toga došli do kampa? Bilo mi je lijepo kad smo pretekli traktor za gore. I kad si poslije pomogao složiti predšator. Baš sam bio sretan kad si zavidavao vidu s bušilicom, s nonetom, ali - i sam! Bilo je lijepo kad si pomogao nositi kamenje za tendu... A sjećaš se kako si se vozio na svom novom motoru?? Ti imaš novi motor zar ne?"

Jedva primjetno klimnuo je glavom na jastuku, pomičući i moju glavu dok su nam se obrazi grijali, uz moje šaptanje na njegovo uho... u potpunoj tami dječje sobe.


"Bio si jako dobar danas... ti si najbolja beba na svijetu...
Ti znaš tko te voli najviše na svijetu?"

Osluškivao sam klimanje glavom ili potvrdno mrmljanje u mraku, ali u potpunoj tišini nije bilo ničega do dubokog disanja jedne usnule bebe...
Ništa ljepše nije mi ni trebalo.

... lijepo sanjaj...

- 11:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #