10.10.2010., nedjelja

(dick) Head

Cure. Ekipa s posla. Ćakule. Zafrkancija za vrijeme marende. Svatko malo nabaci šuga i eto priče.
Uzeo sam jednu kolegicu par dana i zezao se. Tu i tamo bi vratila, ali uglavnom se smješkala i šutjela. Bila je to zafrkancija, i nitko ništa nije shvatio, ali sam se pitao zašto ne uzvraća zezanciju... valjda nije znala što bi rekla, objašnjavao sam sebi... :-)

... dok jednog dana nismo počeli kolektivnu spiku oko toga kakve su muške, a kakve ženske glave. Iako tu nemam neki stav (sve ima svoje dobre i loše strane, pa tako i pamet :-) ), uzeo sam tjerati šegu i sprdati se. Naravno, morao sam opet s njom... :-) Uzeo sam nešto s pameti i došao nešto na njenu. Toga dana bila je iznimno šutljiva. :-)
I taman je nastala tišina u razgovoru. Bio sam uvjeren kako sam trabunjanjem dovoljno razveselio sve prisutne.
"Voljela bih ponekad moći ući u tvoju glavu", odjednom se ona oglasi.
Pogledah ju iznenađeno.
"Vjerojatno će biti zanimljivo čuti razlog...", prokomentirah.
Malo je zastala... a onda zaključi:

"Da se malo odmorim.".

I svi se grohotom nasmijasmo :-D

- 01:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #