Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

---[O blogu]---

Na ovom blogu ce pisati sve o najvecim ustasama, ustaske pjesmice i ustaske slike...
SRBI are not allowed HERE!

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

---[Ustaske pisme]---

Spustila Se Gusta Magla

Spustila se gusta magla
iznad Zagreba

To ne biva gusta magla iznad Zagreba
Vec to bila hrabra vojska Poglavnikova
Poglavnice skupljaj vojsku sve pod jedan broj
Pa ju vodi sve do Drine u krvavi boj
Poglavnik im dao ime hrabre Ustaše
To je vojske koja brani domove naše
Spustila se gusta magla iznad Kupresa
To ne biva gusta magla iznad Kupresa
Pod damijom vice Boban hrabri Ustaša

Poglavnik im dao ime Crna legija
To je bila hrabra vojska Crna legija.

Marjane,
Marjane


Marjane, Marjane, ca
barjak ne viješ?
Ca barjak ne viješ, milu trobojnicu.

Milu trobojnicu, crven bijeli plavi.
Crven bijeli plavi, to je barjak pravi.
Tko se pod njim bije, kukavica nije.
Ili ce se viti, il' nas nece biti.
Ako se ne vije, bolje da nas nije.
I jos jedno slovo, ime Isusovo.
I još jedna bratska, živjela Hrvatska.
Ante Pavelicu, za tebe umrijet cu.
Živjela sloboda, Hrvatskoga naroda.

ANTE PAVELICU, ANTE PAVELICU
ANTE PAVELICU ZA TEBE UMRIJET CU

Oj
Hrvatska Mati


Oj Hrvatska mati,
Nemoj tugovati!
Oj Hrvatska mati,
Nemoj tugovati!


Zovi, samo zovi,
Svi ce sokolovi
Za te zivot dati.
Zovi, samo zovi,
Svi ce sokolovi
Za te zivot dati.

Srijem, Banat i Backa -
Tri srca junacka.

Srijem, Banat i Backa -
Tri srca junacka.

Zovi, samo zovi,
Svi ce sokolovi
Za te zivot dati.
Zovi, samo zovi,
Svi ce sokolovi
Za te zivot dati.


Za dom i slobodu,
Hrvatskom narodu.
Za dom i slobodu,
Hrvatskom narodu.

Zovi, samo zovi,
Svi ce sokolovi
Za te zivot dati.
Zovi, samo zovi,

Svi ce sokolovi
Za te zivot dati.

Crna
Legija


Jasenovac
i Gradiška Stara, to je kuca Maksovih mesara
Kroz Imotski kamioni žure, voze crnce Francetica Jure
U Capljini, klaonica bila, puno srba Neretva nosila
Oj Neretvo teci iza stranu, nosi Srbe plavome Jadranu

Ko je moga zamisliti lani, da ce Božic slavit partizani
Tko je reka, jeba li ga caca, da se Crna Legija ne vraca
Gospe sinjska ako si u stanju, uzmi Stipu a vrati nam Antu
Oj Racane jeba ti pas mater, i onome tko je glasa za te
Sjajna zvijezdo iznad Metkovica, pozdravi nam Antu Pavelica.

Puška
Puca


Puška puca a top
rice, grmi kao grom,
Sad Ustaša bojak bije za Hrvatski dom.

Puška puca krv se lije, dušman bježi klet,
A Ustaška hrabra vojska vrši zavjet svet.

Tjera smjelo dušmanina, s praga djedovskog,
I podiže staru slavu roda Hrvatskog.

Puška puca a top rice, barut miriše,
Mlad Ustaša na bojisšu ranjen izdiše.

Ne plaši ga grom pušaka ni topova jek,

Dom, sloboda, vjerna ljubav, rani su mu lijek.

Oj Hrvatska zemljo mila, svice danak tvoj,
Sad Ustaška hrabra vojska za te bije boj. 

Ustaski
Becarac


~Mene moja naucila mati,
Da ja pjevam živjeli Hrvati...

~Mene moja naucila strina,
Svim srbima picka materina!

~Ne treba mi zvijezdica na glavi,
Vec ja nosim Crven Bijeli Plavi.

~Tko to kaze ubio ga caca,
Da se Crna Legija ne vraca.

~Mila majko ti ne roni suza,

Ustaška mi dolikuje bluza.

~Ja Ustaša i moj tata bio,
Otac sinu zanat ostavio.

~Velebite divna goro naša,
Ti si kuca Hrvatski Ustaša.

~Oj Ustaše kad cemo do Drine,
Da stanemo na prag domovine.

~Kolo igra tamburica svira,
Teško onom tko Hrvata dira.

~Ala vija propala srbija,
Ala avanti predala se Anti.

~Mlad Ustaša kukavica nije,
Smrt ga gleda on se nanju smije.

~Pavelica porodila vila,

Zato tita mršava kobila.

~Mene moj je caca naucio,
Da nema srba kak bi Sretan bio.

~Kiša pada srbija propada,
Vjetar piri Hrvatska se širi.

~Tko to kaze ubio ga caca,
Da su srbi i Hrvati braca.


~Mili Bože tko je reka lani,
Da ce Bozic slavit partizani.

~Kroz Imotski kamione zure,
voze crnce Francetica Jure.

~Gospe Sinjska ako si u stanju,
Uzmi Stipu a vrati te nam Antu.

~Oj Racane jeba'ti pas mater,

i onome tko je glasa za te.

~Ja Ustaša osamdeset pete,
Nisam prije jer sam bio dijete.

~U mom selu nema više srba,
Svak se boji USTAŠKOGA grba.

~Oj Posavino, al si nekad bila,
a sada si posve izgorila.

~Oj Posavino, neceš bit u tami:
vratit ce se ja samo tebi Posavino.
~Oj Posavino, šalaj si na brijegu,
u tebi se sokolovi legu.
~Oj Posavino, u srcu te nosim,
za te živim, s tobom se ponosim.

~Bosno moja, lijepa i mila,
bit ceš opet kao što si bila.


~Sveti Ante, 'ajmo u ustaše
da vratimo što je bilo naše!
~Sarajevo ispod Trebevica,
bit ceš opet Ante Pavelica.
~Karadžicu, opanke priteži,
pa što prije iz kuce mi bježi!

Boj
Se Bije


Istrcale, istrcale,
Zagrebacke frajle.
Istrcale, istrcale, Zagrebacke frajle.

Korak ide za korakom, mlad Ustasa pod barjkom
Boj se bije, bije, Ustaski se barjak vije
Za slobodu i za Dom - Hrvatski Dom!

Istrcale, istrcale, pa se nasmijale.
Istrcale, istrcale, pa se nasmijale.

Klekni lezi, klekni lezi, tuku mitraljezi.
Klekni lezi, klekni lezi, tuku mitraljezi. 

Sto porodi, sto porodi, Hrvatica majka.
Sto porodi, sto porodi, Hrvatica majka.

Mili Boze, mili Boze, lijepih li momaka.
Mili Boze, mili Boze, lijepih li momaka.

Lijepo ih je, lijepo ih je naucila majka.
Lijepo ih je, lijepo ih je naucila majka.

Bori ce se, bori ce se samo za slobodu
Za slobodu, za slobodu, Hrvatskom narodu.

Lako ce ih, lako ce ih, perpoznati majka,
Lako ce ih, lako ce ih, perpoznati majka.

Kisa pada, kisa pada, a juga propada

Kisa pada, kisa pada, srbija propada

Vjetar piri, vjetar piri, Hrvatska se siri
Vjetar piri, vjetar piri, Hrvatska se siri

IX
Bojna HOSa


Vijekovima Hrvatska ponos
je i dika....
od Bobana, Jure, sve do Poglavnika....

Slomiti nas nisu mogli....
Naj jaci na svijetu ...
Jer smo krvlju branili....
Hrvatsku nam Svetu...

Svi cetnici što su htjeli....
Dio Lijepe naše...
Pamtit ce vjecno....
Crnokošuljaše...

Pamtit ce vjecno....
Crnokošuljaše...

Uvjek mi smo spremni....
Za Dom i za Boga ....
Deveta je Bojna Hos-a....
Otrov za zlotvora...
Mi smo Za Dom Spremni...
Danas život dati....

Jer Svetinje naše ....
Bog su i Hrvati....

Deveta je Bojna Hos-a...
Sokolovi sivi....
Zapovjednik Marko Skejo...
Legenda što živi....
Svi cetnici što su htjeli....
Dio Lijepe Naše ...

Pamtit ce vjecno....
Crnokošuljaše...
Pamtit ce vjecno....
Crnokošuljaše...

Uvjek mi smo spremni....
Za Dom i za Boga ....
Deveta je Bojna Hos-a....
Otrov za zlotvora...

Mi smo Za Dom Spremni...
Danas život dati....
Jer Svetinje naše ....
Bog su i Hrvati....

---[Slike]---







Crna legija Attacking


Evo neki degeni se nasli pa protiv ustasa pisali...
naravno sajt im je sad d0wn :

http://warlike.fr/

bilo je jos oko 120 sajtova server smo oborili al je sad sve up...

=(( tuzan

Remember,Crna legija rocks!
Ustaske pjesmice na jubi tubu


Svim srbina picka materina...

Mitraljez nosim cetnike kosim...

Boj se bije bije...

Ustaski becarac...

Evo zore evo dana...

Puska puca... ustaska himna...

Te sam najbolje odabrao =) Ima drugih ko srba u mihalju =)