Razmislite malo o ovome. Ne morate vjerovati, ali je 100% istina!


1. Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi zivot dali za tebe.
2. Barem 15-oro ljudi na svijetu te voli na neki nacin.
3. Ako te netko mrzi onda je to samo zato sto zeli biti poput tebe.
4. Tvoj osmjeh svima donosi srecu, cak i onima koji te ne vole.
5. Svake veceri netko misli na tebe prije nego sto zaspi.
6. Nekome si citav svijet.
7. Da nema tebe netko sada ne bi zivio...
8. Ti si posebna i jedinstvena.
9. Voli te netko za koga ni ne znas da postoji.
10. Kada napravis i najvecu gresku, nesto dobro izadje iz toga.
11. Kada pomislis da se citav svijet svalio na tvoja ledja, pogledaj
bolje, vjerojatno si ti svoja ledja naslonila na svijet.
12. Kada mislis kako nema sanse da dobijes ono sto zelis, vjerojatno
ni neces dobiti. Ali ako vjerujes u sebe, prije ili kasnije ces dobiti
upravo ono sto zelis.
13. Uvijek pamti komplimente koje dobijes, a zaboravljaj ruzne
primjedbe.
14. Uvijek reci nekome sto osjecas za njega, ljepse ces se osjecati
kada ta osoba to sazna.
15. Ako imas dobrog prijatelja, imaj vremena da mu das do znanja
koliko ti je dobar.

U$4N 4EVER AND EVER

30.05.2006., utorak

evo nas napokon....

font color=#000066>EVO...Ppiše vam nataljo....legendarna nataljo(moš mislit)...kad već dugo nismo
pisali evo meni boring pa da vam neš napišem..."malo" smo zapustili ovaj blog
A šteta...
Evo pišite nam i dalje komentare...U$4n vas sve voli...i kissa naravno

tAKO U$4n je i dalje na okupu...

Sve je ok...životi su nam zakon...Volimo i dalje zajebanciju..a ko je ne voli


I tack...razmišljamo o brisanju blog...al toliko truda uloženo u ovaj blog..
Žao mi ga je izbrisat...ajde kissam vas sveeeee

BY: NATALJO....smijehcereksmijehcereksmijehpartysmokinpartysmokinpartyroflkissroflkisswinkyesyeswinkzujozujozujosmijehcereknutnutdeaddeadgreedygreedyrofl


- 17:30 - Komentari (13) - Isprintaj - #

14.05.2006., nedjelja

Nakon sto godina........

Ejla...

Evo mene nakon 100 godina

NIna je...

Bili smo danas us4n na bazenu
Ali bez zakrpa

I zakaj vishe nema komentara????????

ajde kuss
i posjetite ove blogove---

NATALJOOOOOOOOO

I

NINAAAAAAAAAAAAAAAA

- 20:54 - Komentari (19) - Isprintaj - #

07.05.2006., nedjelja

Ejla...

E Natljo ja ne mogu napraviti referat jer u pon naveche imam kondicijski a ujutro imam tenis...

Ja sam u Virovitici, dolazim oko 7 pa te nazovem i kaj se Irmek idalje ljuti???

Ajde bok

I za vas idiote mi NE SLUSHAMO TEKANN NEG SE ZAJEBAVAMO A VI STE SVI TAK GLUPI, NE KUZITE POL ONOGA KAJ MI PISHEMO U OVOM BLOGU PA ONO...

- 14:06 - Komentari (11) - Isprintaj - #

05.05.2006., petak

Ono Irmek sorry!!

Yebote Irmek ko da sam ti ne znam kaj napravila!!!!!!!!!!!!!!!

Isuse Kriste ono FALA tebi kad ne mozesh rech ono daj me makni iz ankete neg morash se odma naduriti!!!
Ja sam samo napisala ko bi po VASHEM misljenju BIO najbolji par!?!?!?!?!?!?!?

Ono yebote sorry, jedino kaj mrzim kod tebe -ok,ne jedino- kaj se na sveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee moguce nadurish!!?!?!??!??!??!?!??!??!?!??!??!?!

headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang




ONAK MI SE NE ZOVEMO US4N JER VOLIMO US 5 NEG ZBOG PUUMO DUGIH RAZLOGA

- 19:53 - Komentari (39) - Isprintaj - #

zašto si stavila mene i onog kretena pod parove na anketi,fakat si prava frendica,HVALA!!!!!!!!!!!!!!1kak je on odvratan,SVI ZNAJTE DA JA I ON NIKAD NISMO BILI ZAJEDNO,NIKAD NISMO NITI ĆEMO BITI,NIIIIIKKKKAAAADDDDnemojta glasat za nas dvoje glasajta za druge ali ne i za mene,molim vas,a ti NIKOLINA nemoj meni i njemu namjestit glasove,svi ostali NE GLASAJTE ZA NAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 16:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

04.05.2006., četvrtak

Ej!!!

Ello, evo i mene...Mislim Nine...Ovo mi je vech 2 post zaredom??

Jel vam bolja ova pozadina ili proshla???

Onak,sada je 8:36 ujutro... LoL... a skola mi je ujutro...Malo sam si pripajkila predugo...
Ugl, zakasnila sam na prvi sat -buahahaha-radi treninga...da,da...i sad cekam staru da mi se vrati s dezurstva da mi napishe ispricnicu jer ce me kemicarka ubit!!!!!!!!!
Joj, sad kad ovo neko procita...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Nema broja 4, inache bi trebalo biti US4N

Bla bla bla kaj da josh pishem......

A, da Nilljo je bolesna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SVI TI ZELIMO BRZ OPORAVAK!!!!!!!!!!!thumbup

Pisali smo matishu i Nina ce naravno dobiti 5 jer je zamijenila testove sa Marinom a ona je sve znala...lol

A jel vama ovo normalno- i Nataljo i Nirma sjede u istoj klupi- bez pregrade- i josh dobiju istu grupu- i nijedna nish ne zna!!!! bang

Ajde mogla bi ja ich...
kuss

MySpace Layouts

MySpace Layouts




- 08:35 - Komentari (37) - Isprintaj - #

02.05.2006., utorak

Wo bist du mein Sonnenlicht...lol

Ejllo...whatever
Evo da se i ja malo dokopam burazovog kompa pa da mogu pisat postove....
I napokon uredit boxove...cek idem vidit Nataljo dal si ono maknula...
Uiiihi...jesi...ah dobra si ti, slusahs me (mislim na ono zecicu i ta sranja)lol

Ugl, sad nam je nova fora ceshljati se pod cijelim fucking satom(nije vazno zakaj, tj nit nema razloga) i tak ja lijepo donesem jedan mali ceshljic u skolu...mislim onaj mini...
Ugl ja ga stavim na klupu i pod njemackim kak nema Nirme sjedim ispred Natljo i Nilljo pa se moram okrenuti...i ja stavim tako lijepo ceshljic na stol i igram krizic-kruzic s Nataljo...
I vidish Nilljo najednom izbulji oci i skoro pocne vristat...a pogodite kaj je bilo... Jedna (necemo rech kakva cura) je uzela moj ceshalj i ceshljala se s njim- a da se razumijemo, brijem da ta cur kosu 20 dana nije praaala.... I ja ono--heeh mi mozesh to vratiti... I tak smo se mi nekih sat vremena zajeb...kaj ce sad bit ak se mi s time poceshljamo...A kaj je najtuznije-- znate kaj je bilo s tim ceshljem--- gl..i Capy ga je bacio cistacici jaaadnoj pod noge i sam bljuf puko na dva dijela... joooooooj

Ajde ovo je fakat glupo....

I to su vam nashe zanimacije u skoli...

A najbolje je kaj imamo jednu olovku kaj zgleda ko kuka a kak Nataljo u 99% slucajeva sjedi ispred mene ja joj s tom kukom fatam hlache...

Jao Boze sto ja to pishem.....

Nisam ja (tj mi) bash ...
Al yebiga, umjetnici su uvijek neshvacheni...

Isuse Kriste necu vishe pisat jer sto vishe pishem to je gluplje


I DA NATALJO MICI JEBENU PJESMUUUUUUUUU!!!

tj ja cu je sama maknuti

I da htjedoh josh rec da je Tekann il kak god ZAKOOON...
buahahahahahaha
ma zajeb se
ono sorry Capy znam da ti to volish, nemoj se uvrijedit.... Gle staviti cu novu pozadinu....

Pitannja za test sam ti rekla...

Kaj
josh??

Ajd napishem ak se cega sjetim

I sam da vam kazem...gledajte...zakrpe... to su ljudovi koji nam se fakat prikrpavaju.... i to je tak od 1 razreda....i vjerujem da svi imate zakrpe.... tak da....lol

ajde kusskiss

- 18:48 - Komentari (26) - Isprintaj - #

01.05.2006., ponedjeljak

Pump it...


SORRY,PEOPLE...AL IPAK GA NEMA...BUAHAHAHAH




njina..jesi sad zadovoljna?!???!!!!...onooooooooooo...I OPET CRKNI ("joke")

Auch...Danas me njina tak ugrizla za ruku da mi otpada..haha
Cijeli dan smo se tukli i vrijeđali...al ono iz šale...evo stavila sam
spot od Blach eyed peas-a---Pump it... ...haha
Onda kaj je još bilo...jojjj,danas pod tjelesnim...imali smo nekog jebenog
studenta...moron...malo je retardiran...malo?!?!?!...malo previše
E da komentirajte ovaj spot..meni je zakon
jebe mi se za one kojima se ovaj spot i pjesma nesviđa
Hmmm...kaj je još bilo danas?..e da,po prvi put sam dobila 3 iz
likovnog...trebali smo nacrtat neke tam odvratne čižme...fuj
baš seljački...
a kaj da vam pišem.....i da likovnjača(haha) je tako glupa žena
mislim to već odavno znamo...al ipak
njina i nirma počnu na njininom mobu slušat pjesmu od Black eyed peasa...Pump it
(zakon pjesma)i ono profa nama da na radiju neku tam jebeno glupu pjesmu...
milim ono...ko neka opera..a ja se počnem valjat od smijeha...haha...i mene
naravno profa gleda ko neku budalu...a kaj ću??? kad ja ii jesam budala...

i danas smo saznali za još jednu zakrpu...al nije važno ko je ta osoba...hihi
ajd nina svi te "VOLIMO"... aha,moš si ga mislit...ma šalim se...
KiZzzZZZ...Pusssaaaa
P.S.-pišite nam komentare..byby



- 22:02 - Komentari (70) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pa o nashim zivotima....


Wir sind...

Mi smo 4 cure koje idu u isti razred, izlaze na ista mjesta bla bla bla
i jednostawno smo oduvijek naj naj frendice

Idemo u Cankaricu u 7crazred...sad buduci 8c ...buu


Od kud nam imena?

Nataljo=pa prwo je bila NLO, i takc s wremenom je preshlo na nj
Nilljo=a ima neku zebenu maicu na kojoj pishe Nillo al bez j nije fora...
Nirmica=well, nismo imali inispiracije pa smo samo nadodali n
Ninnja= takodjer beez inspiracije


U$4N + zakrpe
Inache, nashe puno ime je US4N + zakrpe!
Zakaj zakrpe?
Jer su to neki ljudovi koji se kao druze s nama tj, prkrpavaju se nama.
Mi se njima obicno rugamo al im nikad ne kazemo da su zakrpe jer ipak, da nema njih ne bi se mogli kome smijati i praviti idiote od njih....lol, al to je istina


Free Website Counter
Free Website Counter

Kolkko vas ima...yebote kolko vas ima...
Shmrc- kaj tak malo....