subota, 31.03.2007.

Subota...

Uf... napokon nema skole... ali mi je zao jer necu vidjet curu. :( joj... bas mi je zao... ali sta se moze. Brzo ce mi bit jos gore past cu u depru zbog praznika... Ali zivot je zivot. POZZZZZZZZheadbangbangbangheadbangbangbangheadbangbangheadbangheadbangbangheadbangheadbangbangheadbangheadbang

- 21:39 - komentari (3) - print - Subota... -

petak, 30.03.2007.

Moj NAJ znak

Upravo sam danas primjetio da mi vise nije najdrazi znak "Jing-Jang" nego "Tian" Zapravo Image and video hosting by TinyPic Meni bas NAJ

- 15:26 - komentari (9) - print - Moj NAJ znak -

četvrtak, 29.03.2007.

E.M.C. Monkeys

- 16:05 - komentari (1) - print - E.M.C. Monkeys -

Jos malo ninja

- 16:01 - komentari (1) - print - Jos malo ninja -

Moj frend Xin


Snimali smo u Zagrebu da im pokazemo da je Rijeka NNAAJJBBOOLLJJAA
P.S. To je Xin Sarith Azuma Phan Wuku


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

- 15:11 - komentari (2) - print - Moj frend Xin -

Neki ljudi su stvarno glupi...

Evo na primjer: ja imam frenda (plavusa) i nezna stavit sliku ni video na blog. Stvarno...

- 14:54 - komentari (0) - print - Neki ljudi su stvarno glupi... -

srijeda, 28.03.2007.

DUGO

Da dugo nisam pisao postove. Ali sada kazem da sam danas pisao GLUPI ali kad kazem glupi znaci JAAAAAAAAko glupi ispit iz Hrvatskog. Mislimda cu dobit izmedu 5-1

- 20:40 - komentari (1) - print - DUGO -

srijeda, 21.03.2007.

Strava

- 18:37 - komentari (0) - print - Strava -

ponedjeljak, 19.03.2007.

Ah... Dosadno

Ovo mi je drugi post (zapravo neznam koji ali... drugi dan) ovako cemo: napokon mi je mama otisla na put i NAPOKON mogu opet GLASNO slusat mjuzu. Pozz. P.S. Mislim da sam sretan na vise nacina... hmm... imam pravo... mozda... hah! ko zna...?

- 18:33 - komentari (0) - print - Ah... Dosadno -

nedjelja, 18.03.2007.

Evo: Xin

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- 13:42 - komentari (0) - print - Evo: Xin -

Ovo je auto od mog starog

Image and video hosting by TinyPic
Mitsubishi Eclipse

- 12:48 - komentari (0) - print - Ovo je auto od mog starog -

Zao mi je ljudi ali zaboravio sam kako staviti u box samo crtu


- 12:17 - komentari (0) - print - Zao mi je ljudi ali zaboravio sam kako staviti u box samo crtu -

Bjezi, samo bjezi...


Run Escape Jump - The most popular videos are a click away

- 12:01 - komentari (0) - print - Bjezi, samo bjezi... -

Jos malo URBANIH skokova

- 11:46 - komentari (0) - print - Jos malo URBANIH skokova -

Moje gitare

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- 11:38 - komentari (0) - print - Moje gitare -

Evo moj najdrazi video od mog frenda


Snimali smo u Zagrebu da im pokazemo da je Rijeka NNAAJJBBOOLLJJAA
P.S. To je Xin Sarith Azuma Phan Wuku

- 11:22 - komentari (2) - print - Evo moj najdrazi video od mog frenda -

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.