URBAN JE SRANJE

ponedjeljak, 12.03.2007.

Po zahtjevu novi post

Pa eto malo sam pregledavao one...najcool blogove i skoro cool blogove.Ma nabijem ih.Nabijem te kretene koji pišu o madonni,justinu timberlakeu,naravno Urbanu,onda ovaj sam izraz pročitao...pazite ovo:
...ono sviđa mi se fizički pa mi se ne može THE sviđati...
Mislim ono koji k**urac?Kako to THE sviđati.Mislim obratite pozornost na ovaj debilizam.Doduše nije ni približno debilno kao i Urban.I tako nastavljam gledati te blogove,kad ono naiđem na neki blog gdje ženska shvaća život kao i u onim debilnim,kako ono...Three Hill ili ono Djevojke s Beverly Hillsa,mislim stvarno.Koga briga što ti misliš o "dečkićima","autima" i o tome što ćeš obući svaki dan.I stvarno nek se propuca ona ženska koja je izjavila(ne na mom blogu,nego na nekom tamo kretenskom)ovo:"Ona vam je najumišljenija,alinajpopularnija u cijeloj školi."Ako to nije kao na onim serijama gdje svi seru...ono neki djedica od 75 godina pokušava s mladim glumcima stvoriti tinejđerski ugođaj gdje oni pričaju o smrti...i jeste li primijetili da u svakoj takvoj seriji ima lezbijki i pedera.Ma daj...najbolja serija-> Svijet prema Jimu,Četri kralja,Bračne vode,Sam svoj majstor,Will Smith,a jedan od najboljih filmova je srpski film Mala noćna muzika(ako će mi netko srat zbog porijetla ovog filma...nek odjebe).Naravno da se vratim na temu...odlučim ja listat još dalje...i naiđem na neki tamo blog u kojem lik piše kako sluša onaj pederski bend Village people...pa mislim stari...smiješno je gledat kako neki likovi plešu YMCA,ali obući na sebe usku majicu i nositi zastave duginih boja...velika je razlika u smijanju i boli u šupku,moj prijatelju...velika!
Tako da se vratimo ovoj temi sad...Urban je sranje...otiđite na njegov koncert,potrošite pare.Bacite pare u smeće.To vam pruža bolji osjećaj nego slušanje Urbana.
Odjavljujem se i ovim pozdravljam cijeli Dubrovnik,a ti ostali svijete...ostani u sjeni grada
Dubrovnika.
P.S.Evo jednih od najsmješnijih likova u Hrvatskoj-------> GITAK MOMCI



12.03.2007. u 17:59 • 38 KomentaraPrint#

utorak, 06.03.2007.

Ah oprostite zbog odsutnosti

Zanima me je li tebi Urban nepresušan izvor gađenja?-pitao me Starmen u ja mislim prošlom postu.Ah slijedi jedan Urbanov stih:
Sanjam noć u čaši vode.
Ja mislim da me razumijete.Urban je sranje.To mi ne možete poreći.Žao mi je Urbanovi slušatelji,ali ako ne želite postati kao većina današnjih blogera koji se samo razbacuju nekim metaforama kao npr.: tvoj smijeh razbija taštinu sjena,teški kapci me privlače prema tebi,i sl. sranja.Ljudi odjava.razmislite o ovom Urbanovom stihu i zapitajte se:
Zar Urban nije sranje?
P.S. Odgovor na to pitanje je :Urban je sranje!
Bitchslap

06.03.2007. u 20:24 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj broj ako se ne slažete s mojim mišljenjem:
Nino AntiUrban Glavinić 0915838168


Na ovom blogu opisujemo Urbana i njegovu urbano usranu četvorku kao loš bend koji se komercijalizirao u ženskih koje misle da ih Urban razumije jer pravi ah tako osjećajne pjesme koje niti jedan muški ne razumije...Dakle koliko je Urban sranje,koliko je bio sranje i koliko će (uvijek) biti sranje...S ljubavlju BITCHSLAP

Glazba ovo dolje tu

Prva u svemu

Svoga tijela gospodar

Mikrofonija-Nemoj za mnom