Moj povratak u sadašnjost

ponedjeljak, 09.02.2009.

Bolje da šešir nemam...

Čestitam na strpljenju čitanja mojih svakodnevnih jadikovki...
To ne bi bilo tko napravio. Dopustit ćeš mi vrijeme potrebno da prošvrljam po tvojim postovima.

Upravo neka bliskost u riječima mojih i tvojih razmišljanja i stavova, neovisno o životnim situacijama u kojima smo, me navela da ti se obratim na malo neobičan način, bez nekog konkretnog cilja. Samo pozitivna vibracija.

Moja avantura odvikavanja dovela me do mnogih drugih svera ljudskog i općeg postojanja. Mnogo čitam i doslovce tjedno se mjenjam. Najbitnije u svemu je što to i nije samo odvikavanje od konkretne supsatnce kojom privremeno (ali već predugo) osiguravam ugodu, već kompletno skeniranje i retuširanje (korekcija, ažuriranje, obnova, izmjena....) mog života.

Mijenjajući to, miligrami padaju sami od sebe. Najviše sam uzimao 13 mg lorazepama. Danas 4 mg. Sve što sam napisao ne samo da održavam, već se utkalo u svakodnevnicu (yoga, košarka, biciklizam, meditacija/pranajama, akupunktura, psihoterapija/gesthalt,EMDR,bihevioralna)

Anksioznost bijaše na početku i osjećam je još. Tablete su još tu. Ali ja sam tek na početku. Velikom početku nečeg lijepog, kojeg povremeno već osjetim, pa se izgubi... ali će rasti.

Tu i sad. Upravo tako...Knjiga jasnih i jednostavnih "otkrića" koja se malo tko usudio glasno reći s takvom sigurnošću i nepretencioznošću, bez maski i bez "američkog" kiča i opsjednutosti istokom (koja se može vidjeti u drugim knjigama na policama okolo...)

Ako ti padne na pamet još neka kniga koja bi mi trenutno dala spurijusa samo predloži, ili neki tvoj post ....

(Balaševića inače slušam.)

Pozdravljam te iskreno

09.02.2009. u 17:33 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako sve radim tu i sad blog ne mogu opisati unaprijed.
Blog se čita tu i sad.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr