××× koliko nisko idemo moze li uopce nize' ? ×××

Vratila sam se . Pa... vidim da vam se sviđa blog
i drago mi je zbog tog. xD.


××× Pokušavam biti ja , ali nitko me ne razumije.
Pokušavam se veseliti malim stvarima ,
ali niko me ne razumije .
Želim maštati o mnogim stvarima
nadajući se da će me neko razumjeti. Jeli moguće?

- Biti ono što jesi a da se ne trebaš pretvarati ?
- Veseliti se malim stvarima?
- Biti drukčija od drugih ?
Jeli uopće moguće da te neko bar jednom u životu prihvati takvu
kakva jesi ??

Moguće je . Jednog dana pronaći ćeš svoje mjesto pod suncem. Gdje ćeš ti moći biti ti !
Gdje će sve biti lijepo , baš kao iz tvojih snova. Sve će biti onako stvarno . Vjeruješ li u vile?
×××
Pa ovo je moj tekstić malo je friky ,ali oke . Nadam se kako će te skužiti. xD .
Moram vam nešto ispričati . Moja škola sakuplja novac za malene siročiće u Africi .
Djeci treba tople vode pa mi skupljamo novac kako bi im mogli kupiti linearne ploče.
I tako mi skupile jedno 4 tisuće kuna . I neki idiot to ukrao . Ne kužin kako čovjek može
biti tako pohlepan . Užas! Žalosno je to , kako djeca u Africi su vječito nasmijana i vesela .
Za to im netrebaju bogati roditelji , skupi auti ... Oni su veseli samo po sebi . Jedinstveni su .
Jedu grah i rižu svaki dan . Meso jedan ili dva puta u godini. Nekad ne jedu ništa cijeli dan , i
tek tada znaju ispustiti neku suzu. Jedan gospodin koji je bio u Africi godinu dana rekao mi je
kako Afrikanici kažu da mi europljani imamo sat a oni vrijeme. Ta rečenica me očarala. Također
je rekao da kad se vratio iz Afrike bio je drugi čovjek. NIje više gledao na ljude iz vana nego
na ono što nose u duši . I kako je tek sada shvatio bogatstvo ovog svijeta. A ta neka pohlepna duša
bila je toliko pokvarena da je uzela taj novac koji bi toj dječici bar malo uljepšao život . x(.
Komentirajte^^

četvrtak, 18.03.2010. | komentiraj 10 |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.