dizajn: lajkadizajn.blog.hr

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Evo još jedan blog jedne obične depresivke...koja se još uvjek traži u ovome današnjem svijetu.. najrađe bi živjela na groblju među mrtvim dušama... tamo je sve tako mirno... bila bi blizu nje... svoje drage mame...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Counter
Get a Free Counter



NAME: Emili
NICKNAME: svraka, Emma
GOD:16
ŽIVIM u: Puli
UZOR : mama

Image Hosted by ImageShack.us


(=) LIKE (=)

mrak
tišinu
groblje
vrane i vukove
životinje
vodu
krv
votku od limuna
svoju gitaru
crtanje
svijeće
miris vanilije
ruže sa trnjem
neobične ljude
horore
mrak
Finsku
sladoled od mente
vile i vilenjake
pauke i zmije
oštrice

Image Hosted by ImageShack.us

(=)HATE(=)

meso
svijetlo
ograničene ljude
fejkere
svijetle boje..
umišlejne ljude
neke dijelove svoga tijela
klaunove
cipele
suknje
francuski jezik
kričavost
rat


Image Hosted by ImageShack.us


I LIVE FOR:

--- CRADLE OF FILTH---
---NIGHTVISH---
---EVANESCENCE---
---MY DYING BRIDE---
---METALLICA---
---HIM---
---KORN---
---THE RASMUS---
---CHILDREN OF BODOM---
---SLAYER---
---ACDC---
---IRON MAIDEN---
---NIRVANA---
---MARILYN MANSON---
---DIMMA BORGIR---
---NARGAROTH---


Image Hosted by ImageShack.us

Wish I Had An Angel Video
Wish I Had An Angel lyrics - Nightwish lyrics














Nightwish Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

Linkovi

Blog.hr
Heavently_Demonic
Eternal angel
Blacken the angel
...hoti...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


VOLI ME.. MOLIM TE..
DRŽI ME... VODI ME.
LJUBI ME... TJEŠI ME..
BUDI MI SVE NA SVIJETU..
BUDI MOJ ANĐEO SREĆE...
NE OSTAVLJAJ ME..
IZGUBIT ĆU SE ZNAM....
MOJA JADNA DUŠA..
NEMOŽE PODNIJETI BOL...
ISTROŠENA JE SA SVIH STRANA..
DAJ DA ZACIJELI...
POMOZI MI..
TONEM...
SPASI ME...
SAMO TI TO MOŽEŠ..
BUDI UZ MENE..
IZVUCI ME...
TREBAM TE...


by: Emili

Image Hosted by ImageShack.us


KOLIKO SUZA OSTALO JE NE ISPLAKANO?
NITI JEDNA...
KOLIKO SMIJEŠAKA U ŽIVOTU JE PREOSTALO?
NITI JEDAN..
KOLIKO DANA SREĆE JE NEPROŽIVLJENO?
NITI JEDAN..
KOLIKO PRIJETLJA OSTALO JEby: Emili
NEUPOZNANO?
NITI JEDAN..
PA ONDA KOLIKO DANA U ŽIVOTU PREOSTALO JE?


by: Emili


Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 07.03.2007.

NEW SOUL..

ej evo napokon sam se i ja odlučila otvoriti svoj blog.. zašto? pa zato što ću tu moću govoriti o svemu što stvarno osječam.. odmah vam moram reći da ne želim da me doživljavate kao sotonisticu ili nešto slično... ovaj je post samo da me malo bolje upoznate..
inače... većinu dana sam sama i razmišljam u svojoj sobi..tišina je nešto najljepše u životu.. nemam puno prijatelja... prečudna sam za njih... prije, prije je sve bilo drugačije.. imala sam hrpu prijateljica s kojima sam mogla pričati, družiti se..
a onda je sve stalo.. u jednome danu sve je stalo.. taj dan dok sam dolazila doma vidjela sam kola hitne pomoći ispred kuće...
ušla sam u kuću... baka je plakala.. di je mama? pitala sam..
nema je djete.. nema je više... sad smo ostale samo ja i ti..
umrla je.. nezna se zašto.. izgubila sam je.. cijeli je svoj život posvetila meni.. bježala je samnom kroz kanalizaciju dok je trajao rat u vukovaru, ubijala se od posla da bi me odgojila ... a sad.. sve je nestalo..
ostale smo samo ja i baka...
često znam sjesti na njezin grob i pjevati pjesmu koju mi je ona pjevala dok sam bila malena... znam da me čuva.. ona je moj anđeo čuvar..
od toga dana svi su se '' prijatelji'' odvojili od mene.. a crna boja je postala moja svakodnevnica.... ne volim boga više... oduzeo mi je ono što mi je bilo sve u životu... bez čega mi je užasno teško...
možda je uz sve to normalno da sam se jedino u tužnim i depresivnim stihovima mogla pronaći...
internet je moja nova šansa... želim barem preko neta naći frendove i ljude slične meni.. jer vjerujem da postoji još netko ko mi je barem malo sličan... ne gubim nadu...


spavaj mi spavaj malena princezo..
snivaj mi lijepi čaroban san..
kada se probudiš biti ću tu za tebe..
zajedno dočekati ćemo novi dan...

mama te nikad ostaviti neće ..
ljubit ću te svaki dan..
život bit će satkan od sreće...
ostvarit će se svaki tvoj san.
Image Hosted by ImageShack.us

| 21:10 | komentari: (22) |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.