upitnik?

17.02.2006., petak


Osvrt i nova pitanja
Čitam par blogova zadnje vrijeme koje zaokupljaju moju pažnju. Jedan je Preljubnica . Ne bih željela čitati, ali je jače od mene, samo kliknem i čitam dok se strah javlja mukom u želucu. Željela bih osuđivati tu ženu, kao što mnogi, ali ne mogu. Umjesto osude u meni se javlja sebičan strah da bi se mogla pretvoriti u nju. To bi značilo srušiti sve svoje moralne stavke, to bi značilo pregaziti sebe. Ali kad čitam o njoj i s kolikom ljubavi priča o drugom muškarcu, razmišljam o budućnosti. Znam da ću voljeti opet, voljela sam i prije moje ljubavi, voljet ću i iza. Samo nikad prije nisam ovako voljela. Nisam ni sigurna da ću ikad više. Hoću li se za godinu dana sjećati kako je to ovako voljeti? Hoću li se skrasiti jednog dana uz čovjeka kojeg ću zavoljeti? Hoće li ta ljubav nadjačati ovu? Ako za 10 godina sretnem moju sreću, hoću li ga poželjeti? Hoće li me još uvijek topiti pogledom? Hoću li umirati za njegovim dodirom? Hoće li i za 10 godina biti moja sreća? Ne mogu da se to ne zapitam. Unatoč što ova žena radi nešto loše, jako loše, ostavlja dojam dobrote. Ostavlja dojam dobre majke. I upravo zbog toga želim ovoj ženi što više sreće u životu, kakvu god ona izabrala da joj odgovara.

Autora sljedeća dva bloga koja ću spomenuti sam već spominjala u par postova niže. To je onaj koji je mene nazivao kukavicom, a koji uvijek sve radi za ljubav. Blogovi su Razvod braka i Nakon braka . I da, upravo ta osoba, koja uvijek sve čini za ljubav izgubio je vjeru u nju. Ogorčen je na čitav ženski rod. Ostavlja komentare, piše postove pune gorčine. Uvjeren je da neće više nikad voljeti kao što je prije. Iskreno oko srca mi se stvara tuga kad ga čitam. Prije mi se stvarao bijes, sad samo tuga. Ne mogu vjerovati da takva osoba tako misli. Možda sam i u zabludi. Već su mi kroz život ljudi dokazali onu poslovicu da vuk dlaku mijenja, ali ćud nikada. Možda sam jednostavno u zabludi kakav je čovjek on u prošlosti bio. Ipak, koliko god on govorio nesuvislo ponekad, koliko god gledao na stvari iz loše perspektive, koliko god vrijeđao imam ga potrebu pročitati. Zašto? Ne znam ni sama. Valjda zato jer u životu se uvijek sažalim na pušioničare. U sportu, ako igraju dvije ekipe za koje me ne veže ljubav, uvijek navijam za one koji gube. A ovaj čovjek je izgubio mnogo. I iako očito nije toga svjestan, on gubi i dalje. Vraća se na staro mjestu, odakle je pobjegao prije par godina i bježeći upao u zamku. Iskreno se nadam da mu se to ovaj put neće dogoditi, ali pribojavam se da hoće. Iskreno se nadam da će ovaj čovjek ubrzo početi razmišljati malo i o svom sinu. Misli ga naučit kako su sve žene kurve i misli da će ga time spasiti od ralja ljubavi. Žao mi je ponajprije sina koji će biti odgajan u takvim uvjetima, učen da ne poštuje ni vlastitu majku. Stoga ovom čovjeku želim da skupi još malo snage, nasmije se gorčini, mržnji i ravnodušnosti u lice i da sagleda život iz druge perspektive. Ako ne zbog sebe, onda zbog sina.

Treći blog koji zaokuplja moju pažnju je Pun kufer svega. To je žena koja se nalazi sa suprotne strane nego preljubnica. I iako se nalazi na suprotnoj strani opet su tako slične. Povezuje ih ljubav prema muškarcu prema kojem je ne bi smjele osjećati. Vidim, i beskrajno mi je drago zbog toga, da ova žena, unatoč svojoj velikoj ljubavi ne vrši pritisak na svog muškarca. To dokazuje koliko je jaka. Naravno, ima i ona svojih teških trenutaka, ali sve u svemu jako dobro se postavlja u toj ne tako lakoj situaciji. Niti prije mjesec dana mogla sam se naći u sličnoj situaciji. Moja ljubav je bila vezana za drugu osobu, a došla je mene ljubiti. Moigla bih ga osuđivati zbog toga, ali znajući situaciju mogu ga kriviti samo zato što je mene želio napraviti “trećom“. Naime, on je svojoj tadašnjoj djevojci dao do znanja što namjerava, na kraju joj je i priznao što je rezultiralo njihovim prekidom. Moram priznati da sam sretna zbog takvog završetka, ne samo zato što sam ja dobila priliku da završim kako želim, već zbog toga jer po mom mišljenju ona nije žena za njega. Znam da to nije moj posao, ali dokazao je to, dokazao je da je nije volio.
Znam pričati s ljudima o prevarama i oni često puta ne osuđuju “treću“ osobu ukoliko je ona slobodna. Ali ja ne mogu tako razmišljati. Ta “treća“ osoba, ukoliko je svjesna situacije po meni nosi možda malo manji teret krivice nego sam preljubnik, ali također je to veliki teret. Naime, ona radi supružniku svog ljubavnika ono što nikako ne bi željela da njoj netko radi. A mislim kad ljudi ne bi radili ono što ne žele da se njima radi, mislim da bi ovaj svijet bio puno savršeniji. Međutim što se tiče drage Niki, nadam se da će njen odabranik skupiti malo snage, i ako je voli kao što se nazire u blogu odlučiti se za nju. I iskreno se nadam da ukoliko se to dogodi da neće isto ponoviti s njom. Jer kao što rekoh, vuk samo dlaku mijenja...

Što se tiče mene, ja sam prekidom ove veze, da bih sačuvala sebe, izgubila svoju ljubav.
Čitajući ove blogove, ne mogu da se ne zabrinem hoću li u budućnosti izgubiti sebe da vratim ljubav. I to me zastrašuje.

- 17:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>