Mile voli disko

četvrtak, 15.12.2005.

Moja mama

Molim da ovaj tekst zaista pročitaju svi ljudi koji zaista i čitaju moj blog.
Evo napokon kap je prelila čašu i vrijeme je da napišem nešto o njoj čiji prokleti genski materijal nažalost i nosim, ali na svu sreću u očito manjem omjeru i jako potisnuto. Mnogi će mi zamjeriti što ću je vjerojatno u afektu nazvati glupačom, ali evo kroz prikaz jedne konkretne situacije vidjet ćete na što mislim. Ponavljam ovo je sasvim normalna stvar, praktički sitnica kod nje.

Ja imam starijeg i mladjeg brata. Stariji brat je stalno zaposlen kao voditelj IT odjela jedne naše poznate tvrtke, nije bitno koje i živi kod nas, ako bi se to moglo nazvati životom. Naime, ja izlazim u 5:45 svako jutro i vraćam se oko 21 – 21:30 svaki dan. On izlazi malo poslije mene, samo on često spava kod svoje djevojke, zapravo prije nije, ali u zadnjih 3 mjeseca sve češće i češće tako da često nit ne dodje navečer. Kada je on počeo raditi prije 10 mjeseci povuklo se pitanje da bi on trebao od plaće izdvajati nešto novaca za kuću. Ta cifra je bila oko 100€. Uradio je to prvi mjesec i onda se usprotivio i rekao da nece vise. I to je to, na tome je ostalo.

Tu u priču ulazim ja. Studiram redovno i odnedavno radim puno radno vrijeme. Živim ono što mnogi zovu ludim ritmnom. Pitanje je kad ću se raspasti ili puknuti, no što je tu je…odrekao sam se svega u životu osim posla i faxa. Ja sam dobrovoljno izdvojio nakon prve plaće 1000kn…da bi majka nakon dva-tri tjedna me tražila još novaca, jer kao premalo dajem. Naravno da sam je odjebo po kratkom postupku jer i to je daleko previše budući da plačam sve osim hrane i pranja i peglanja od svoje 18-e godine. Tu je nastao rat, ona se naljutila i vratila mi novce (naravno da je otišla u inus još i više nego što je bila) i popizdila uz riječi da više nikada neće uzeti novce od mene jer ja sam, citiram „lihvar, samo kamate hoće“. Nije stvar novaca jerbo imaju starci dovoljno novaca za osnovne potrepštine, ona je potrošila novce na gluposti koji netrebaju u kuću definitivno.

Kulminacija sukoba…tigar i zmaj iliti majka i otac su imali 25 godina braka 25.10.2005. i stariji brat i ja smo im htjeli priuštiti advent u Beču, to smo im i poklonili, samo su trebali odabrati točan datum. Ona je odbila ponudu pod izlikom da nema gdje sa malim bratom, što je očito bilo znak jer su išli već u italiju i u madjarsku i nikada nije bilo problema s njim biit kod tetke ili negdje (ima 8 godina). Jučer su bili kod kumova i sad mi otac kaže da je ona rekla da nije išla u Beč SAMO ZATO što bi ja to platio a ona više ne želi nikada novce od mene.

Ja mislim da sam zaista bespomočan protiv ovakvog kretenizma i da mi može biti mama 150 puta ali je jednostavno glupa osoba. Ponavljam ovo je ako dobro brojim 16 – i takav ili sličan njen potez u zadnje 3 godine, a mislim da sam dobro ih prebrojao, ovo je ne uključujući manje ispade i stvari koje su mi već pod normalno.

Jebo me pas ako je ona zaslužila bilo koga od nas trojice. Neka dodje najveća džukela sam ću si skinut gaće i naprčit se!

- 20:39 - Sto ti kazes? (15) - Tude klikni za raditi WC papir od bloga - #