Mile voli disko

petak, 25.11.2005.

Vidi malog što je narastao

Jel sutra nešto bitno nemam pojma? Ovisi kako kome, no ono što je bitno je da smo došli do prve granice sumiranja ostavrenog. I onda shvatite da je to napredak od miljun svijetlosnih godina a opet je muški spolni organ od ovce. Meeee Meeee Inače...odlučio sam da više neću psovati osim medicinskim riječnikom...osim u afektu edita btw - a ili neke druge kratice tipa sssr itd

Nego do kada se čeka prije ostvarivanja onog: "Ako se sad trudis KASNIJE će ti bit bolje". Kada točno, u praksi i u teoriji dolazimo do kasno dijela? Čisto informativno pitam...no string attached


BTW Now playing: Loona - Hijo De La Luna.mp3

Poslusajte ovo...mene ova pjesma pere neznam zasto...


edit: znam što mi fali...fali mi mjesto just for myself, gdje mogu napisati i dobiti kritiku od drugih strana, ali koje me ne poznaju. dojadilo mi je čitati postove ljudi do koje mi je stalo...dojadilo mi je to čitati, dojadilo mi je što za ovaj jebeni, jebački najbolji blog na svijetu zna pol foruma na kojem sam ja odrastao do sada i nastavit cu nadam se...sto osoba s kojom se intenzivno druzim čita ovo...mislim sorry honey ja ti ništa ne skrivam, ali ja volim biti sam...zaista se guštam guštam u tome...i ti to znaš...a tako sam umoooooran i ne tražim nikakvu pauzu niti odjebajem...samo govorim eto bezveze....znas ono ako si doktorica onda si budala

- 23:19 - Sto ti kazes? (4) - Tude klikni za raditi WC papir od bloga - #