Mile voli disko

petak, 11.11.2005.

Deeeeeecooooo

Ajmo vežbaj, veeeežbnam, dejstvujem, leb. Moram nešto da vam kažem...velika srbija...braća srbi moram da vam kažem da najbolja riba s ove strane svemira, Seka Aleksic dolazi u Zagreb da peva...da peva cajku...turbo folk.

Večeras, klub The Best (Jarunska cesta bb) i harmonika! Dođite i vidite. Ja neću [belj belj]

Posetite njen sajt: www.sekaaleksic.com

Iako je ovo turneja koja promovira njen najnoviji album "Dođi i uzmi me", Hrvatska publika ipak najviše očekuje njene hitove sa posledneg albuma "Balkan" među kojima posebno treba istaknuti "Crno i zlatno", kao i "Balkan", te "Ko da sutra ne postoji" koji su se izvrtili hiljade puta na zvučnicima mnogih Zagrebačkh diskoteka.

Ono što nas najviše veseli je okupljanje Hrvatske nogometne reprezentacije, veprova, zlatne mladeži, djece uspješnih Hrvatskih političara i poduzetnika te gomila lokarnih kuraba i to sve na jednom mjestu. Time fale još samo lowlifeovi da bude kompletan presjek najnižeg sloja građanstva, dakle kurve, političari i nogometaši na jednom mjestu.

Dakle mini mini mini mi skini i uzmi me nežno će da se peva na sve strane. Ko bude sretan i bude imao dovoljno para će da moći...ko ne mora biti sposoban.

Eto sada znate da je ovo bila samo uvertira u ovu belosvecku vest. Uživajte!

P.S.: ne nejdem na seku, da vas preduhitrim...siguran sam da bi bio denrnek do jaja cak i za mene koji ne pijem alkohol, ali no fucking way...nije da sam protiv cajki, nego jednostavno NE! BTW morate da vidite humoristicnu stranu ove vesti, ko ne jebaču mu majku majčinu ;o))

- 08:39 - Sto ti kazes? (8) - Tude klikni za raditi WC papir od bloga - #