Mile voli disko

subota, 05.11.2005.

Lirski trenutci narodne muzike

ja sam majstor bata, imam tri zanata,
četvrti je dio mene, volim lijepe žene

Hej, ti mala u miniću, ja te čekam u kafiću,
dođi, mala, dođi ti, dođi sama, majke ti.

Hop, mala bosonoga, kako živiš bez onoga.
nastavak: kako živiš bez onoga, lole garavoga

Sladak šećer, hladna voda,
hajde, mala, dok je zgoda.

Imam garažu i Mercedesa tri, (pjeva Biljana Jevtić)
još samo mi fališ ti.

nastavak: imaš golfa dva, i mercedesa, imaš kuće dve, sad bi i mene

Ja nisam majstor da napravim bure, ali
sam majstor da osvajam cure.

Ja sam seljak veseljak, a u duši tugu skrivam,
šta ću jadan kraj Drine kad ne znam da plivam.

Joj, što volim piti vode što šljivove grane rode.
Da je čaša od tri kila, jedna bi mi dobra bila.

Komandante, silo vojna,
lomiš srca mnogobrojna.

Kuče laje, a ja mislim ti si,
otiš'o si, sarmu probo nisi.

Mala moja, na vrh kola stani
da te moje oko nanišani.

Milane, moja ružo, ćale mi se naoruž'o,
u vazduh će sve da digne samo kad te stigne.


edit: I ova dva koja se jednostavno nemogu propustit

Uzela si žilet da sa njim siječes vene,
sa čim ću da se brijem, što ne misliš na mene.

Zeka voli kupus, kupus voli rosu,
a ja moju malu i golu i bosu.


- 13:25 - Sto ti kazes? (17) - Tude klikni za raditi WC papir od bloga - #