Svemirska plesačica

četvrtak, 23.11.2006.

.bajka na bajku.bajci.bajkovito.bajka.

.B.ajka je trajala 30setak sati. t.waits je bio posebno dirljiv kad smo se spuštali s brada bajke. ljubih mu ruke rukama. na po silaska osjetih vlagu iznad gornje usne. uzeo je vlastiti prst i obrisao je.
vodili rat ljubavi nekoliko sati u kadi s vodom. i ostali bi tamo pretvarajući se u vodozemce. kadne gmazove. nametnike koji su stopljeni zajedno i domestos ih ne može operiti. nikada.

no ova tu pravljična deklica ima jednu realnost koja je natjera svaki novi put da izleti iz vode i trkom odleti pravit sokove drugim bičima iz drugih nebajki.

ponekad se vratimo rukom pod ruku do bajke.
zaspemo.i ne budimo se na posao.prekrijemo glave.i vrištimo u tišini na telefone.

njegova me djevojka voli. a ja uvijek dobim proljev nakon nje. znajući to on mi donosi male bombice votke da je sasujem u svježe ceđenu oranču.,nakon što njoj napravim sok.
samopoštovanje ili štali već? moral? ne postoje u bajci..

ljubavi su se stopile.i kroz njega razumjem nju i obrnuto. u realnosti naravno. u bajci nje nema. nije uspijela odrezat štap da bi skočila 17sedamnaest tisuća milja visoko i preskočila sunčano brdo bez da se opeče.ona se drži znanosti.a njemu treba realno.da napiše bajku.
inače se izgubi u njoj i ne znajući čeka dobru vilu.da ga nađem.
a sve teže i teže.iz dana u trenutak.




II.

.Z.aljubih se nedavno.realno sad. i baš nam je drago da smo se upoznali.sreli.uletjeli.naletjeli.i tako to.
i super bi nam bilo zajedno.pravili bi čokoladu.pili orahovicu.i gledali puno filmova.šetali dugo.i ljubili se dok nam usne ne bi utrnule.vodili one razgovore u kojima uvijek budeš belsav sam sebi.i sve to.al nam bračni mu zavjet (sa i prije j) dozvoljava samo zaljubljenost navučenu na emociju. i vidim da mi treba konkretne droge.da se vratim životu. i opet vučem deblji kraj koji mene obično uspije dohvatiti. s zaljubljenošću entog stupnja.čirom na želucu.i suncem ponad tjemena.

nepovezano.prekinuh jedne noći zaljubljenost zbog bajke nasred ceste i noći isto.
i fizičko ko da ne postoji više.bar meni.pravljična bitja ionako nemaju onaj fizis stopljen strašću.nakon što se to jednom desi.onda to tako i ostane.i ne pušta.


III.
.uspjeh objasniti umornom ha.ha.ru. da ne bude ljubomoran na svog dobrog prijatelja.koji je ionako nesretno zaljubljen.u nekog desetog.a znam samo ja.


IIII.

I.................i:.......:i tu sam

23.11.2006. u 12:53 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr