Svemirska plesačica

petak, 17.02.2006.

pismo

eto moram moram i ponovno moram....
šetala sam zagrebom u nekoj nedefiniranoj dječjoj entuzijastičnoj nadi da ću ugledati () kako upada u autobus za ()....ili kako ispada iz neke knjižare pa se sudaramo na ulici....koliko bih ti toga voljela reć...ne samo zbog sebe...već i zbog tebe....
svijet koji su mi tvoje ruke pokazale dobiva realne dimenzije svaki put kad se namjerno na željezničkom skinem s trajvana i odlučim u sekundu prošetat malo....točno istim putem kojim si me vodio ti...
i neke stvari nikako da povežem...ali nevjerovatno mi je to da uvijek nanovo upoznam nekog "()" koji zapravo nije () ali izgleda poput tebe, hoda poput tebe smije se kao ti i duhom je nalik tebi...a o horoskopu da ne pričam (bože kako mene paranojice već polako peru.....ukratko ovog vikenda upoznah jednog dečka iz M kaoo makarska koji živi radi i diše u zg....i nevjerojatne koincidencije vežu tebe i njega....sve je fakin isto...ali mislim stvarno sve osim što si ti par centimetara viši od njega i 3 god stariji)...
i zabrijem milijun stvari odjednom...i sve je nekako filmski (sjećaš se sam si rekao da bih to trebala razumijeti.....nakon ovoga što mi se desilo dejvid linch je mala beba sa svojim zapletima
razumiješ li me ti sad=?
uglavnom 14. sam odlučila doć u zg i došla naravno...po ilegalne supstance i materije....i završila u klinču na 24h s nekim tko nije ti ali podsjeća na tebe...pa ne sad misliti da sam tokom sexa mislila na tebe (ovo je takva mala šala na moj način)...nisam...ali sve je bilo toliko poznato i imala sam osjećaj da se onaj trenutak u kojem sam izvukla kraći kraj nastavio nekim presavršenim preokretom kojem se ne bih osudila nadati ni u najluđim snovima....i kraći kraj se pretvorio u vječnost prepunu dobre volje i čvrstih trbušnih mišića...o tome kako sam smršavila 4 kg ne bih pričala al ti je ziher jasno....
i fakat znam da ćemo se jednom sresti i ukrast vrijeme realnosti da budem dio tvojih trenutaka i ti dio mojih...da ih nanovo stavimo u vremensku kapsulu poznatu tebi i meni....
() / (nadimak) Hvala Ti najljepše....
unio si neizmjernu toplinu u moj život i ta se toplina nastavlja novim generacijama koje te nasljeđuju (op.a bemti poetičnost al kad si sad stvarno ne mogu pomoći...ne bi ovo bilo kič da postoje neke bolje ljepše snažnije i točnije riječi...

a žena ja poklanja ti trenutak iskrenosti....povodom ljubavi, rođenja i slavlja istih!!!!
javi se koji put...
blogove ću i dalje čitati....
a što se tvojih filmskih scena tiče...živimo zato da osjećamo i bez srama i straha pokazujemo isto...gdje kako i na koji način ovisi naravno od okoline...ali bitno je ono što nosimo u sebi...i nikako se ne bi smjeli osjećati sami u svojim traženjima i lutanjima....
zato se duše uvijek nanovo sreću u novim životima....poznamo se i to je jedino bitno....
iz nekog drugog svijeta...neke druge dimenzije....
tako od kad upoznah tebe takve mi se stvari počeše događati...tvoja vrata otvorila su nova vrata...i pokazala maloj meni da svijet nema samo 3D i 4 kao vrijeme....
ljubim najdraži ()...
pazi na sebe...
budi dobro....
i u slučaju potrebe za izlit vanka bilo šta....tu sam...
pozdrav ljubavi

17.02.2006. u 14:44 • 4 KomentaraPrint#

ajde sad dok je još uvijek friško....

kako me zna razljutit da nemam sa sobom nekakvu napravu za zabilježit na friško dojmove....
popzdim...najviše kad imam brdo toga za reć...i onda umjesto da priče poču tako kako bi trebale počnu mojim fuj fuj bijesom..ok prošlo me sad...

priča počinje od 9.2.....i nastavlja se....
detalji priče se toliko nebitni jednako kao i činjenica zašto je priča započela baš tada....
uglavnom...u kratkom roku upoznah nekolicinu ljudi čije me duše podsjetile na odavno znano i poznato...
prijatelji ljubavnici kolege vilenjaci svemirski plesači najvišeg kova zeleni Jure (čija me prisutnost već sad unjela u proljeća, bez obzira na logično gledano vrijeme)....
svih njih i još poneke susreh ponovno od 9devetog pa nadalje....
neki su od njih bili samo trenutak razgovora sjajnim očima dok su drugi blagoslovili mene ili me (još veća ofca nego prije jel te ja:) trenucima potpunog mira i ljubavi...
kako je vrijeme počelo prolazit nakon 9devetog tako sam sve svjesnije počela razmišljati o tome da misli zapravo i nisu potrebne jer način kojim misli izlaze vanka iz mene jednostavno nije dovoljno dobar da bih dopustila takvo srozavanje....
pa se prepustih osjetilima.....svih atoma sebe....
i usred kaosa glavnog nam grada tražih staro poznato lice i naiđoh na novo poznato lice....
i oba lica nose u sebi jednako iskustvo života...
i oba lica ljubih ...
i nastavih ljubiti...
sve se vratilo....kraći kraj kojeg izvukoh davno davno nastavio se vječnošću ljubavi s novim licem...
dušicom dušom....
i baš si gruntam bemti da zašto bih sad ostala u vž kad se prilika pružila....
vrata otvoreno čekaju....
u svakom slučaju...za sebe donjeh odluku što se studija tiče....u zg od 10desetog mj.....pod ziher....
do tad....ljubavi bilo gdje....
i love da mogu platit fax....
dišem dišem...bez brige...
i smijem se sebi....i svima oko sebe....

17.02.2006. u 13:28 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 07.02.2006.

*hope for a generation*

e vidiš ljubav moja, tako sve dođe i prođe. pride trenutek sreće, ga zgrabiš, držiš...v sanjah ti ubeži in ugotoviš da držiš samega sebe...vedno znova...v istem krogu s staro prijateljico bolečino...tako osamljenv samoti...z ljubeznijo...



ampak bolečina je tut angel ki ti ponuja priložnost da v samoti spomniš samega sebe na ljubezen ki jo gojiš! in ta tvoja roža za imenom ljubezenpotrebuje da si vzameš čas za njo!ljubezen moja jst si tut vzamem čas za te! poljubljam in ljubim!

07.02.2006. u 17:49 • 4 KomentaraPrint#

srijeda, 01.02.2006.

Get up, stand up


Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: don't give up the fight!

Preacherman, don't tell me,
Heaven is under the earth.
I know you don't know
What life is really worth.
It's not all that glitters is gold;
'Alf the story has never been told:
So now you see the light, eh!
Stand up for your rights. Come on!

Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: don't give up the fight!
Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: don't give up the fight!

Most people think,
Great God will come from the skies,
Take away everything
And make everybody feel high.
But if you know what life is worth,
You will look for yours on earth:
And now you see the light,
You stand up for your rights. Jah!

Get up, stand up! (Jah, Jah!)
Stand up for your rights! (Oh-hoo!)
Get up, stand up! (Get up, stand up!)
Don't give up the fight! (Life is your right!)
Get up, stand up! (So we can't give up the fight!)
Stand up for your rights! (Lord, Lord!)
Get up, stand up! (Keep on struggling on!)
Don't give up the fight! (Yeah!)

We sick an' tired of-a your ism-skism game -
Dyin' 'n' goin' to heaven in-a Jesus' name, Lord.
We know when we understand:
Almighty God is a living man.
You can fool some people sometimes,
But you can't fool all the people all the time.
So now we see the light (What you gonna do?),
We gonna stand up for our rights! (Yeah, yeah, yeah!)

So you better:
Get up, stand up! (In the morning! Git it up!)
Stand up for your rights! (Stand up for our rights!)
Get up, stand up!
Don't give up the fight! (Don't give it up, don't give it up!)
Get up, stand up! (Get up, stand up!)
Stand up for your rights! (Get up, stand up!)
Get up, stand up! ( ... )
Don't give up the fight! (Get up, stand up!)
Get up, stand up! ( ... )
Stand up for your rights!
Get up, stand up!
Don't give up the fight!

01.02.2006. u 15:23 • 9 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr