srijeda, 23.03.2011.

12. A cliche



:)
Jedan istinit.

"Sve drugo, SVE osim ljubavi je samo potraga za njom.
I upamti da ne duguješ nikome ništa, baš ništa, i da ti nitko nikada ništa neće zbrajati i oduzimati
(jer vrijedi samo ljubav, a nju nitko ne zna zbrajati i oduzimati).

mary counts walls."

Slušam: Haustor - Mijenjam se

- 19:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 19.03.2011.

98. Your favorite article of clothing



Pašmina moja divna i krasna. Najkrasnije mi miriše zato što upije dva-tri parfema i kad se to pomiješa baš lijepo miriše. I grije me i divna je. Sad znate što očekujem za rođendan :D
Iiii danas idem na Sljeme i u Medvedgrad woohoo! :D

Slušam: Haustor - Tko je to?

- 11:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 15.03.2011.

1. Boat without a motor

Image and video hosting by TinyPic

Kad već ne živim na moru ili blizu neke rijeke, moram se snaći s papirnatim brodićem. ^^
Ja fotkam, ali mi je tlaka objavljivati. Grozna sam. :D
Pišem zadaću iz njemačkog, slušam Led Zeppelin i boli me grlo. Bu. :/

Slušam: Led Zeppelin - You Shook Me

- 23:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.