04.04.2009.
Over the hills and far away...

U četvrtak sam bila na Nightwishu...Iako vecinu vas pojedinosti ne zanimaju,ja ću ih svejedno napisati jer ne mogu gledati zadnji post :DD.Pjevali su moje tri najdraže pjesme.Samo su 4.izostavili :(.The Phantom of The Opera :(.U srijedu smo kupili ulaznice,dan prije koncerta xD.I ja se tako sva sretna slikala s tim ulaznicama pa slike stavila na fejs xD.I dobro je ispalo :DD.I oni reflektori na koncertu su bili zakon.I nekoliko puta je onako iskočio plamen vatre :D.Al bilo bi puno bolje da je umjesto Anette bila Tarja :(.Kraj je bio najbolji :D.Svi su vrištali kad su poceli pjevat Wish I had an angel :).Al je sve prebrzo završilo :(.

Osim toga,nema niceg novog...Baš volim proljeće :D.Dan je dulji i nekako stignem obaviti više stvari :D.U 18 sati vani je još sunce :D.Promijenila sam dizajn i još par stvari na blogu...Ipak je ovo deseti post :DD.

I razočarala sam se u neke ljude iz škole jer glume ono što nisu,okrivljuju druge samo da oni ne bi nadrljali...I bila sam danas na ispovijedi pa moram kao biti dobra -.-*. xD Idem sad.Poslušajte ovu pjesmu.Eh,trebali ste to vidjeti uživo :D.Mašem :D.

Amaranth*

23:46 Komentari [13]


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

End of all hope...

When life offers you a dream so far beyond any of your expectations,it’s not reasonable to grieve when it comes to an end.(Stephenie Meyer)

If I could dream at all, it would be about you.And I'm not ashamed of it.

Wish I had an angel

Prvo ćeš me mrziti,a tek poslije voljeti.

Ne možeš mi naći sličnog/sličnu.
Slušam rock i metal,točnije,Nightwish.
Volim vampire.Nastojim biti originalna i mrzim kopirante.Živim u svom svijetu
gdje je sve moguće,a izvan tog svijeta sam još jedno biće u potrazi za
identitetom.Patim u samoći.Teško ćeš me nagovoriti da ti kažem što me muči.
Volim fotografirati,slušati glazbu i sanjati.
Uvijek sam u svemu sama.Ali imam ja i svoju svijetlu stranu,nije sve tako crno :).

credits

x x x x x
murderscene