DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

...Freezing Breath...

15.03.2007., četvrtak

I tako...

Za dva dana mi je rođendan... A još uvijek neznam dal bum mogel očastiti jer samse sa starcima zakačil... Malo žustrije nego inače... NIšt mi ne govore... Ništa ne pričaju... Vučaju je prst zapel i nebre van... Sad bum mu pomogel... Juuuuuuuuuupi... Usojeh... Uspjeli smo... Vučaj je uspio uz pomoć Fičija... Malo sam ga za vuha nategel procvilil je i da vidiš... Paf... Prst je vani... Pozdrav Vučajmah... Idem laganini uz Bon Jovijevu pjesmu Livin On A Prayer... Btw... Na kaj vas podsjeća pojam Vulgata?njami

08.03.2007., četvrtak

Fuck, fuck, fuck,...

Imam loš feeling u vezi svoje veze... Nešto mi smrdi, al ja sam ipak vječiti optimist i nadam se najboljem... To jest da ova veza traje još puuuuuuuuuuuuuuno vremena... Kaj da vam još pričam osim da sam malo sjeban i zabrinut... Vidimo se... E da... Odsad komentiram samo ljudima koji meni skomentiraju... Pozdrav svima i veeeeeeeeeeeeelika pusa Tihani...

05.03.2007., ponedjeljak

Kako meništ ne zanima...

Ništ mi se danas neda iako se činilo da će biti ljepi dan na neku fintu sam si ga uspel upropastiti a možda i drugi imaju krivnju u tome... Avyway... Kako god bilo meni se danas ništ neda i nitko i ništa me nemože raspoložiti... Osim možda pljuge... Bok...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.