DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

...Freezing Breath...

01.02.2007., četvrtak

Post za dvije mlade dame i jednu koja misli da je odrasla...

Jedna koja misli da je odrasla... To se ja samo zajebavam... A ove dve me tove već tjedan dana za post pa evo da ga našrajbam... Hehe... Pročital sam prvu lektiru za ovu školsku godinu.. Ekvinocijo... Knjiga je tolko sjebana da je glupa... Daj molim te... Ko pa ide v Ameriku da ore polja... Samo crncithumbup... Trebal bi meni jedan da me hrani i oblači doa jer uglavnom sve sam delam... Starci me sjebaše... Tihana malo manje... Ali ko i uvjek i to bu prešlo... Akcija FIČO PRESTANI PUŠTI NIJE USPJELA... Jedino kaj sam odlučil da kroz tjedan više nebum kupoval čike nego budem žical... Vučaj is not a football player ali je zato službeno ŠMINKER kakvog nema a svo znamo kaj treba s njima... Jebem Francuzima milu pizdu materinu, prokleta đubrad usrana,... Pa da sam Červar zval bi policiju da smire ove zato jer su postali fakat brutalni... Majmunčine... A onom Omeyeru budem poslal Aquafresha jer sam 100% siguran da osim kaj ima žute zube ima i loš zadah, i to sam poprilično siguran da je od pušenja jer niko nemre tak leteti bez nekakvih droga i drogica... Bil sam i na tečaju protiv droga al više sam stvari doznal od Smuca nego lika kaj nam je to pričal... Moram spomenuti Izabelu i Petru i javiti im kad svršim s postom... Evo svršeno je... Jebem mater Francuzima, nebum se drogiral, hvala onom koji je zmislil pljuge jer me sjebo u tri pičke materine, Vučaj prestani se tak oblačiti, Tihana naj se furiti, a Petra i Izabela nadam se da sam vas zadovoljio... Puno srdačnih pozdrava studiju i režiji i jedna srdačna pusica Tihandžiji... Pozdrav do sljedećeg napušavanja...smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.