DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

...Freezing Breath...

11.01.2007., četvrtak

Nebum puno... Samo najbolje pjesme ikad dospjele do mojih uši...

Prva: Blur-Song 2

-pjesma me cijelo vrijeme tjera da skačem, a rijetko kad prođe bez da se ne zaderem woooooooooohooooooooooo nasred ceste i nije bed jer me unese u neki ludi film
Druga: Alice Cooper-Poison

-ova polako postaje evergreen... pjesmu mogu slušati cijeli dan i nebude mi dosadila... pjesma rullla...
Treća:John Bon Jovi-Livin' On A Prayer

-pjesma mi rastura totalno... po meni najbolji vokal 20. stoljeća, a ujedno mi je i najdraži pjevač svih vremena
Četvrta:Guns N' Roses-Sweet Child Of Mine

-kakav je to odabir nekakvih zakon pjesama ako unutra nema Gunsa... najrađe bi u ovaj odabir stavil sve njihove pjesme jer su mi sve odlične... dobro... skoro sve... ali od svih najviše iskače Sweet Child Of Mine... Izvrsni Axl i još bolji Slash... Umjesto da napišem: DEČKI RASTURAJU, nažalost moram napisati samo DEČKI SU RASTURALIno...
Peta:Nirvana-Come As You Are

-nikad mi njihove pjesme nisu bile nekakvog ritma i melodije... al su pune pozitivne vibre a pročitavši Cobainovu biografiju... Iskreno sam se zaljubio u njegov način života...
Šesta:Deep Purple-Smoke On The Water

-Gunsi i Deep Purple su mi dvije najdraže grupe koje su ikad kročile po Zemlji... Smoke On The Water... Intro je odličan i priličn jednostavno izveden a opet jedinstven... Tu su još i odlične pjesme poput When A Blind Man Cries i Soldier of Fortune...
Sedma:Led Zeppelin-Black Dog

-meni najdraža njihova pjesma uz Stairway To Heaven al nju fakat već svatko zna... bend je bomba iako mi nije baš po ukusu ko Deep Purple ili Gunsi...

Evo to bi bilo to... Vjerojatno budem nastavil dodavati pjesme iz tjedna u tjedan ak bum imal vremena i ako otkrijem oš koju novu stvar a vi mi preporučite koju da si malo proširim lepezu grupa koje slušam... Pusa Tihani, pozdrav ljudovima i Sretan Rođendan Crnome...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.