DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

...Freezing Breath...

01.01.2007., ponedjeljak

Happy New Year...

I tako... Bil sam kod Eldana i bilo je zakon!!! Dogoforili smo se da opet u istom sastafu moramo to ponofiti i za slijedeću godinu samo sa ženskama... Ja bum lepo Tihanu dopelal a oni nek potroše celu noć na opijanje i barenje... Kako ko... Našel sam se i s Tihanom jučer iako je ona bila na jednoj drugoj zabavi... Za nju bi i na kraj svijeta otišel... Malo mi je u poćetku bil bed bez nje ali alkohol i cigarete su ubrzo naprafile sfoje... Napušil sam se ko čifut... Ništ mi nije bilo jasno dok mi to detaljno nisu protumačili... Oko jedan smo sfi otišli kod Eldanofe sestrične... Dobil sam ples u krilu i jedna me ženska htela zbariti al nisam se dal... Moje srce cfate zbog jedne male bahate... Da... Ako niste skužili ja sam još ufijek zaljubljen u Tihanu i samo na nju mislim... Jebiga... Tak je kak je... A meni paše kak je... Prešel sam s 4,0 i presretan sam zbog tog prosjeka makar ima mjesta za određene pomake i određene padofe u određenim predmetima... Sutra idem na skijanje i s jedne strane mi je jako drago kaj idem a s druge sam malo tužan... Drago mi je jer sam zadnji put bil prije 8 godina i feć sam se zaželel skijanja, a opet budem 6 dana tam bez društva, bez Tihanenono A i moral bum pri sebi celo freme pasoša imati kaj ne zakoračim f neku od susjednih zemalja drage nam susjedne države slofenije... fjerojatno bum i kupaće odma imal za sfaki slučaj kaj ne zakoračim f more... fidel sam danas Ervina nakon duuuuugo fremena i bilo je zakon... Takfe smo fintice po meku grufali, a najjače je bilo kad smo si prskalice fužgali kaj su mi ostale od jučer... Kaj nebi bilo... Sestra mi ih je ufalila... Anyway... Slijedećih 6 dana nebum fidel vjerojatno nikoga od frendofa pa fas zato sfe skupa pozdrafljam... E da... A Tihani efo jedna puuuuuuuuusacerekcerekcerekcerekcerekcerek... Baj d fej... Tihana planiraj si bazene kad se frnem... Ak nemaš para ja bum te častil... Pozdrafljam opet sve ljudofe iz dragog mi Faraždina...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.