18 prosinac 2012

Kada sam smišljala o čemu bih uopće mogla pisati na blogu u svojoj sam glavi razvila potpuno drugačiju koncepciju, ali već na prvom postu desila se kritika.
Dobro me se dojmio razgovor sa mojom mladom prijateljice i tekst je samo izlazio iz mene, imala sam se potrebu istresti, a "papir to najbolje razumije".
Inače nisam "grintalo" i uvijek stvari nastojim sagledati s pozitivne i šaljive strane.

Stoga, evo i par šaljivih tekstova:

Student prava je polagao usmeni ispit.
Profesor: Što je koristoljublje?
Student: To je ono što gospodin profesor upravo čini.
Profesor (vrlo revoltiran): Vidi ti njega, objasni to...
Student: U skladu s Kaznenim pravom, svaki onaj koji iskorištava neznanje drugoga da bi ga oštetio, čini koristoljublje!

Profesor: Bruno, koje ime bi ti dao osobi koja nastavlja govoriti i onda, kada ostali nisu zainteresirani da ju slušaju?
Bruno: Profesor.


Profesorica: Ivo, tvoj sastav "Moj pas" je identičan sastavu tvoga brata. Prepisao si od njega?
Ivo: Ne, profesorice. Pa, pas je isti.

Profesor: Marija, pokaži na karti gdje je Sjeverna Amerika.
Marija: Ovdje je.
Profesor: Ispravno. Sada i vi ostali recite tko je otkrio Ameriku?
Učenici: Marija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.