< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (15)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

moja m@c@:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo bi trebala bit ja
Image and video hosting by TinyPic

O mEnI:

ZoVeM sE MaRiJa
AlI ZoVu mE MaRe
ImAm 14 gOdInA
RoĐeNa SaM Na
OtOku LaStOvU
aLi ŽIvIm nA
PrElIpOm oToKu
ViSusmijeh
vOlIm RoCk
ŽiVoTiNjE
mOrE
LiTo
pRiJaTeLje
oBiTeLj
lUdE PrOvOdE
AlKoHoL
tObAk
MsN
NeVoLiM:
šKoLu
dVoLiCnOsT
bAhAtOsT
LaŽlJIvE ljUdE
uMiSlJeNoSt
cAjKe
MatEmAtIkU=(
RaZmAžEnOsT
iTd....=()

Slušam:
Guns n' Roses
Bon Jovi
The Ramones
Nirvana
Beatles
Led Zeppelin
Bad Religion
Metallica
Green Day
Pink Floyd
Aerosmith
Kiss
Prljavo kazalište
Divlje Jagode
Daleka Obala
Gego
Crvena Jabuka
Atomsko Sklonište
.......to bi bilo to....

Naj filmovi:

Titanic
Dozvola za brak
Slagalica strave 1,2,3,4
Pray(plijen)
Ljetovanje na otoku strave
Popust na količinu 1,2
Dr.Dolitlle 1,2,3,4
Nezaboravno Ljetovanje
Podigni svoj glas
Kao kod kuće....
Družba iz pješćanika

Naj serije:

Zabranjena ljubav
Dan D
Nestali
Zaboravljeni slučaj
CSI New York
Puna kuća
Malcom u sredini
Korak po korak
Rat u kući
Bibin Svijet....

Naj emisije:
Pod nož
Dvornikovi.......

Naj zgodniji glumci
od mlađih:

Maxmillian Edward Lloyd-Jones
Taylor Lautner..


Pjesme stranih grupa
koje volim

1)

November Rain.mp3

2)
Bon Jovi - Runaway...

3)
the ramones - i wa...

4)
NIRVANA - Come as ...

5)
don't let me down....

6)
Black Dog.mp3

7)
(Bad_Religion)-Yes...

8)
Metallica - I Disa...

9)
Green Day - Maria....

10)
Wish You Were Here...


Po jedna pjesma
svake grupe koju
slušam

1)

November Rain.mp3

2)
Bon Jovi - Runaway...

3)
the ramones - i wa...

4)
NIRVANA - Come as ...

5)
don't let me down....

6)
Black Dog.mp3

7)
(Bad_Religion)-Yes...

8)
Metallica - I Disa...

9)
Green Day - Maria....

10)
Wish You Were Here...





Bon Jovi - Misunde...

bones
Bones
Dead
love
love
dead
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Bon Jovi - (You Want To) Make a Memory
Uploaded by slzaza


Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive
Uploaded by misslupin

tekstovi pisma




SUMMERTIMEparty


Feels something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime

These days life goes like this
Wake up, check that off of some list
Gotta be a little something more than this
The botton of my coffee cup
I keep a, postcard in the back of my mind
White sand, sunshine
And you sining like a brand new daimond
It's keeping me for giving up
Thinking like I had enough

You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
Like a first slow dance and a first long kiss
There ain't nothing baby better then this
It's like a beach blanket and a bottle of wine
It feels something like summertime
Sum-summer-summertime

I was a warm breeze with a cool tan
Life mapped out on the back of my hand
When I was laughing I was making plans
But I didnt laugh when I found you
Theres a heaven baby your the proof

You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
Like a first slow dance and a first long kiss
There ain't nothing baby better then this
It's like a beach blanket and a bottle of wine
It feels omething like summertime
Sum-summer-summertime

[Solo]

Feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on for me and my valentine
It's like that first slow dance and that first long kiss
There ain't nothing baby better then this
It's like a beach blanket and a bottle of wine (yeah)
Feels something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side,
Feels something like summertime
Just like summer time
Sum-sum-sumertime
Something like summertime


GUNS N' ROSES

know you've been dreaming 'bout the times in our lives
But I've been screaming in my bed late at night
A space a little, little and your stack of pain
Makes it grip that skull, to me child that you'll stay
You've been in my life so long, can I get through to you
I touch you eyes and it shades my life blue
There's something I need to say before it's to late
But I won't hold you back, while I'm begging you to stay

Just another Sunday
Just another Sunday
Oh yaaa, just another Sunday
Just another Sunday, oh yaaa

There's too many games in a day for a simple man to face
That desperate moment in your life where you can't be afraid
Don't think your second chance will break around the bend
'Cos hearts don't always share love, or the person on the other
end
You've been in my life so long, can I get through to you
I touch you eyes and it shades my life blue
There's something I need to say before it's to late
But I won't hold you back, while I'm begging you to stay ya

Just another Sunday yaa
Just another Sunday oh baby
It's only one more Sunday
Just another Sunday, oh yaaa

Those are tickets for the same plane, bring it back to me
'Cos felling the same pain makes half the luxery
Take a walk away won't end the carousel
But if walking away can bring you back, then I wish you well
You've been in my life so long, can I get through to you
I touch you eyes and it shades my life blue
There's something I need to say before it's to late
But I won't hold you back, while I'm begging you to stay

Just another Sunday yaa
Just another Sunday oh baby
It's only one more Sunday
Just another Sunday
It's just another Sunday
It's just another
Just another Sunday
Just another oh yaa
Just another Sunday


....
I don't have plans and schemes
And I don't have hopes and dreams
I, I, I don't have anything
Since I don't have you

And I don't have fond desires
And I don't have happy hours
I don't have anything
Since I don't have you

Happiness and I guess
I never will again
When you walked out on me
In walked ol' misery
And she's been here since then

[spoken] Yeah, we're fucked!

I don't have love to share
And I don't have one who cares
I don't have anything
Since I don't have you

You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh yeah!


subota, 29.03.2008.

hy ewo mene

wavehy judi eee jo van nisan mogla komat jer mi je internet u k---u!=(
eee kako je tu neki dan padala kiša grmilo...jao=(
ja san se sva isprepadala...............kmeee...........
kAKO STE VI?iii skola u ponedeljak da ii ne=)ne =(..nisa sama neznan u skoli je zabavno uvik se cerin ah.....
ja sanjarin da iden na Havaje...joj....to je moj sannnnnnn.....=)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ehehehehe
eee sad gledan spotove od BoN JoViA
e sAd cU Je sTaViT
HiHi

JAO--SLADKO I BAS JE REKAO OVO NIJE PISMA OD AXL ROSEA NEGO OD BOB DYLANA...TO JE PJEVAC..HEHE...=)...MA SUPER JE GRUPA BON JOVIcerek


aXl RoSe vs. JoN BoN JoViwave

GUNS N' ROSES, POISON, AEROSMITH AND BON JOVI TOGETHER
smijeh

wrrrrrrr


ee to bi bilo to komajte judi i ja cu svaki kom. vratiti duplo
kisscerekkisswave



| Enjoy (35) | in | life |

utorak, 25.03.2008.

hyyy i sritan svima uskrs uz zakašnjenje=(

Ewo mene napokon na Vis,jao kako san umorna od puta(užasno)i na moru odnosnu u vaporu je tako valjalo....uhh....nebi ono ponovila za nista na svitu a ca ces moras nisan mogla plivat do Visa....dead....I kako san provela vikend ajde ni bilo loše vidila san starog didu,maru,tetu,teksa i to mi je ono najvaznije ali san se smrzla i snig je pada u selu.....uwrrrrnut..i nisan mogla zapalit koja komaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasmokin.....ahahahahahaha.......i tako....Sutra mi možda Solen_d_gothic dolaziiiiiii jao da bar ....hhihi.....smijehyes.....na Visu je dosadnoooooo uzasssssssszijevlud...pormeceni slucaj i tako....Dopala san se sa mojom bubawi(kate)hihi ona van je luda uuuuulud..hah....smijeh...šta je najgore od svega kad se zaljubi onda je nemoguca nemoguca jaoooo ja poludin sa njom....uhhhsmijeh...eheheheh...e javin van se sutra ili navecer sad cu stavljat neke slikice da ukrasin blogic....ajd ekipa pu$$aaaakiss

slatkis
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


slash

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

duff

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


eee to je dosta za sada
kizzaaa svima
znan da njih troje ne idu skupa mislin na bon jovia ali ja slusan i gunse i bon jovia ali znan da duff i slash nisu vej u gunsima ali su bili i napravilil su lipu povist gunsa i bili su stvarno srce guns n' rosesa
pusaaa



| Enjoy (32) | in | life |

subota, 22.03.2008.

i'm gonna live it up,i'll never give it up,i'm gonna spread the news around the block it ain't no shock,the girls CAN ROCK!

hyyyy eeee fala na komentarima,jao danas san se rano digla,pa mi se spavazijev..Ih....E danas cu se opiturat ali neznan u koju boju...šmrccry..iiii sta se tice pasonega posta ja nemam veze s tima mislin ja živim na Visu a to se događa u Zagrebu ali sve jedno muci me to,i zol mi je sta postoje takvi ljudi, ali ic maloljetnike prebijat,cure mislin stvarno ali rockeri u Zagrebu imaju veliku podrsku od svih...hihi....drzite se i izađite danassmijeh
Jao ja stvarno neznan Je gren u Sinj...ufffeek...ma ono whatewer..hihi.....i tu je lipooooo.....da za umrit od dosadebang...
Antica fališ miiiiiiiiiicry
Petra fališ micry
Solen fališ micry
Đuksi fališ micry
Ana fališ micry
ma sviii mi falecrycrycrycrycry
JAAOOOOOOO
KAKO BI VOLIA VIDIT NECAKINJU...ROSILA SE 17.02 hihi u Zagrebu tocno u Sesvetama
jaooocerekwave
iden ja i komentairat cu hhhhh
poZzZzZzzZZzZzwave



| Enjoy (42) | in | life |

petak, 21.03.2008.

jbt bolestiiiiiiiii

jesus krist.....Ca se događa sa ovim svitom?šta????I šta su sad rockeri,pankeri,metalci i drugi krivi?jebote pouludila san kad san cula da su slali prijatece e-mailove rockerima i ovima da su gotovi i cak su izjavili NIJE BITNO JESTE LI ZENSKO ILI MUŠKO,PUNOLJETAN ILI MALOLJETAN...JEBOTE....uglavnom 200-tinjak njih se skupilo i krecu po poznatim barovima odnosno kaficima di se sastoju metalci,rockeri,punkeri itd..MOČVARA,HARD ROCK,ITD....ti bbb su poludiliiiiiii....ja neam nista protiv ljudi sta navijaju za dinamo ali imam dosta toga protiv ljudi koji su nasilni i koji bzv bez razloga idu prebijat rockere i to mi je bolesno...ewo jucer su
skinheadsi napali pankere i pretukli ih,mislin ono,ALO?boze...
headbangmad...Meni to sve zvucii bezmisleno....ali eto zao mi je ca postoje takvi ljudi uff....
grrpuknucu
LjUdI PoDrŽiTe rOcKeRe,mEtAlCe i dR....eh

e necu vej o tome jer cu izludit...iiii faja van na komovima
i veliki pozdrav fanovima bon jovia
P.S-ono su stariji komentari ako sta san napisala u postu sad je svima BoN JoVi super grupa
hihicerekwave
eeee da bar ren u sinj onda u benkovacccccccccsmijeh
jaoooo
ihhhhh
stavit cu par slika uz potporu rockerima....pu$$a
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



| Enjoy (52) | in | life |

četvrtak, 20.03.2008.

hyy=)BoN JoVi

hy ekipa kako ste mi vi?aaa ewo opet nowi postic koji posvecujem prezakon grupi Bon JoVi=)
eee stavit cu neke ok malo starije izjave slavnih o velicanstevnoj grupi Bon Jovi:

Evo misljenja poznatih o Bon Jovi:

"Jon Bon Jovi je jedini klinac s kojim bih volio pjevati u duetu"
BRUCE SPRINGSTEEN

"Jon je vrlo privlacan mladic; i jako veliki dzentlmen. Vrlo dobro zna što hoce i kako da to postigne, a uz to još je i duhovit i zabavan. Jedina mana mu je što ima glupu i ljubomornu djevojku!""
SAMANTHA FOX

"Dajte mi jednu noc sa njim i reci cu vam kakav je!"
LITA FORD

"Bon Jovi je izazvao pravu histeriju širom svijeta i dostigao multi-platinaste tiraže, ali cini mi se da u tom bendu nema baš puno kvalitete. Najsvjetlija tocka te grupe je Richie Sambora, koji ne samo što je odlican kompozitor i gitarist, vec i svojim pjevanjem odraduje Jonov dio posla...David i Richie su kicma Bon Jovija i dokle god oni dobro rade, dotle ce i bend egzistirati."
LARS ULRICH (Metallica)

"Mali i nije baš neki pjevac ali je , nesumnjivo, najveci sex-simbol devedesetih godina!"
KLAUS MEINE (Scorpions)

"Procitao sam u jednom intervjuu da Bon Jovi tvrde da oni nisu heavy metal, vec cistokrvni rock`n`roll. E sad se ja pitam: ako su oni rock`n`roll, što smo onda mi?!"
SLASH (Guns N` Roses)

"Bon Jovi je, prije svega, iskren i pošten bend. Momci dobro izgledaju i sjajno sviraju. Jon Bon Jovi je odlican pjevac, vrhunski frontman i pravi princ iz tinejdžerske bajke. Svi oni koji loše pricaju o njima cine to iz ljubomore i zavisti...Bon Jovi je jedan od najboljih bendova svih vremena i ja sam svim srcem uz njih!"
TOM KEIFER (Cinderella)

"Vi možete ignorirati Bon Jovi i njihovu muziku, ali ne možete ignorirati devetnaest milijuna ljudi koji su kupili njihovu plocu."
PAUL STANLEY (Kiss)

"Bon Jovi je jedina svjetska grupa cije koncerte posjecuju i majke i kceri"
ZODIAC MINDWARP

"Nekada je u Americi vladala seksualna revolucija i loši momci poput Jaggera i Planta bili su u modi. Danas se tinejdžerke zakopcavaju do grla i cuvaju nevinost, pa su dobri momci poput Tempesta i Bon Jovia olicenje njihovih snova. A dokle god ima snova, dotle ima i para i slave!"
BLACKIE LAWLESS (W.A.S.P.)

"Zahvaljujuci grupi Bon Jovi, svi Engleski i Europski bendovi se trude da postanu Amerikanci!"
BRUCE DICKINSON (Iron Maiden)


"Jon Bon Jovi je poput plisanog medvjedica-mekan, sladak i bezlican."
WENDY O`WILLIAMS

"Novinari su izmislili neki `tajni rat` izmedu nas i Bon Jovia, a prava istina je da ja njih jako cijenim i smatram da su u potpunosti zaslužili velike tiraže i jos vecu slavu. Takoder, ne vidim razlog zasto bi neki tinejdzer volio nas a mrzio njih i obrnuto. Svi smo mi samo kauboji koji jasu stazom rock`n`rolla, a ta staza je uvijek bila dovoljno široka za dvojicu…"
JOEY TEMPEST (Europe)

«Bon Jovi? Ko je to?!»
IGGY POP

"Možda sam star i staromodan, ali Bon Jovi mi nikad nece tako dobro zvucati kao sto zvuce ZZ Top i AC/DC. Taj bend ima možda ima lijepe momke, sjajne pjesme i dobrog menadzera, ali mu ipak fali par godina `pecenja` zanata na bini."
LEMMY (Motorhead)

"Jon Bon Jovi vise mijenja svijest americke mladezi svojim pjesmama, nego svi politicari svojim govorima."
BONO VOX (U2)

"Mnogi tvrde da je Jon Bon Jovi moj nasljednik, ali ja se bas ne sjecam da sam dijelio naivne osmjehe i budio materinske nagone u zenama!"
DAVID LEE ROTH


RICHIE SAMBORA:

"Do jucer smo bili mali bend iz New Jerseya i nitko nije obracao paznju na nas.
Onda smo prodali veliku kolicinu ploca i svi su poceli pricati o nama. Tvrde da smo uobrazeni, izvjestaceni, isforsirani, losi muzicari...A mi smo samo petorica obicnih mladica, koji zive za binu i zive za publiku!
Maksimalno uzivamo u svemu onom što nam zivot pruza i sve sto imamo za reci je- RASIRITE RUKE I PRIDRUZITE NAM SE!"


SCORPIONS about BON JOVI:
They are great!They wouldn't open for us if they weren't(1985)

KISS about BON JOVI:
BON JOVI?They make me rock every time I see them(1985)

BRUCE SPRINGSTEEN about Jon Bon Jovi:
Jon is a great guy.He is a great artists and he is one of my best friends.I saw him growing as an artist and he developed very well!

AXL ROSE about BON JOVI:
BON JOVI can suck my dick!!!


ERIC CLAPTON about RICHIE SAMBORA:
Every time I see Richie, I remember how I was when I was young

JIMMY PAGE about JON BON JOVI:
I looked at him and I tought"Oh My God is he great!"I played with a lot of artists but he is one of the best!(1990)!

Slash je rekao da bi rado "udario Jona po njusci".

Još da mi je nać nešto ovakvo za Def Leppard i ostale bilo bi super, al i ovo je dovoljno............

koji komenatari ali vecinom su pozitivni...hhihihih=)
ee da SOLEN dojdi na vis....joj=)
Na Visu pada kiša pa nema nikoga
vani....=(
ah...koje vrime,šmrc=(
eee puwo van fala na komovima
sve cu uzvracat
pusa




| Enjoy (36) | in | life |

srijeda, 19.03.2008.

i'm sooooooooooooooooooooo happyyyyyyyyyy=)

Alo svituuuuuuuu=).....ajme s jedne strane mi je drago ca je finila škula mislin ne finila nego ono 10 dana jao=) a s druge strane mi je žol ,jer se necu vej zajebavat sa katon,ona je u poje pa se ne viđamo....šmrecry..I kako mi je prošo ovaj tjedan?SUPERRRRRsmijeh...Tako je bilo dobrooooooooozuborofl...Ma sve je 5smijehAjme danas je bilo zakon u škuli mislin možda mi je zasmetalo ca san dobila kec iz fizike=(,ah a tako ti je toooeekA 2 sat je ovima koji su juceri pisali kontrolni iz hrvatskog bi slobodan pa smo ja,Ana,Mare,Nena,Rume,Dado i Zele bili poviše stolnogaaa hihi.....E tamo san vidila potpise ono ca su nas potpisivali pisaLo je Solen gori eee Solennnnnn hihi,pufaaaa.....Posli škule smo ja i kate sidili isprid zgrade i prisjecali se pasone godine ono kad sam ja bila luda za nekim pa smo umirale od smiha odnosno ona je umirala od smiha jer se sitila kako son stalno cmizdrila a mene je obuzeo neki cudan osjecaj i sitila san se bolli i patnje...šmrccryI tako pa san je za dišpet spomenula "rockera"onda se akte sitila kako je njoj bilo...hah......eekbidne nas dvi...... A moja bewa cilo vrime spominjeeeeeeeeeeeeee ZzZzZzZzZ....jaaaaaaoooo....naughty...i tako ti je to kad si zaljubis u rockera,bikera i gitarista aaaa bewa on je sve u jednom jao=)smijeh..aaaa people wowin vasssssssssssssssssss swe i uzvracat cu van komentare ali voih dana nisan imala vremena pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmahwave

PUFFA OD CRAZY_GIRLludkiss



| Enjoy (25) | in | life |

ponedjeljak, 17.03.2008.

ewo me iz škole=()

zubohyyyyyy eee nisan tila napisat post dok ne budem imala vise od 30 komentara...lol....smijeh..i danas je bilo zakonski u skoli.......smijeh..ajme ludnicaaaaa.....dobila san 5 iz hrvatskogsmijehyes...i na odmor je bilo zakon...uglavnombili smo kod stolnog ja sa mojim rođotom..kojeg punooooo volim...hihicerek....onda je makooo poce govorit pukla san od smihaaaaaaaaaaaaasmijehbelj...on prica kao da ima zacepljen nos.....heheheh..4.sat mi je bio slobodansmijeh..i sta san radila?pa sta vi mislitesmokinsmijeh..bili smo ja zele,rume,vale,dado i oni dosadni kiki koji me cilo vrime zajebava.....grrpuknucunut...i tako je to bilo...wink....5 sat je bila matkaaaaaaaaaaaaaaapuknucupuknucu...a 6 sat je trajao kao vjecnossssssssssss a sta to nego pjevablablablablaglazbeni..jao.....malo smo svirkali gitaru...hehe.....jao!!!!!=)=)=)=)=)i to bi bilo to od mene za sadaaaaa...kao i pasoni put post ne pisem dok ne budem imala 30 komentarasmijehnuteee daaa pozdravljam ekipu koja dolazi na lito..izostavljam solen,ivu,anticu,riu=),đuksi,anu,peetru 2x...hehehesmijeh...pusaaaakissrofl

i da za kraj posta neke slike:
Image and video hosting by TinyPic-ŠkOlU VoLiM SaMo kAd jE OdMoR I SlObODNI =)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



| Enjoy (24) | in | life |

subota, 15.03.2008.

hyyyyyyyyyy

ciao ljudi,kako ste?jaa san superrrrrrrrrrrrrrr....smijeh..malo san ljuta jer svima ostavljam punoooooooooooooooooooo komentara a vi meni po 1crytuzannojaonono..i kako mi je prosao tjedan?pa ewo ovako:
PONEDELJAK:od 14:00 do 19:10 u školi,posli škule smo ja i kate isle kod crkvesmokinsmijeh..tamo smo se zajebavaleyes..onda san dolsa doma i tako je prosao dan
UTORAK:isto je škola trajala do 19:00...onda smo isle kod crkve i opet se zajebavale..i tako opet prosao dannnn
SRIJEDA:takođersmijeh
ČETVRTAK:istoyes
PETAK:jao bilo je zakonskiiiiismijeh..jao rođi kilat cu te...hehehe
i sad subota iden van popodne valjd ce bit oksmijeh..iden stavljat par slikica
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ovo mi je pre lipa slika......
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



| Enjoy (41) | in | life |

četvrtak, 13.03.2008.

"If your soul is a Lost Soul, you better make sure that you're conscious enough before you lose yourself."

hy people....jao škola..mislin meni je zabavno u školi...ok ali tek posli sata znaci na mali odmor...belj..i tako jucer kako je bilo jucer?jao superrofl...cilo vrime san se zajebavala sa katomzubo...7 sat na tzk ja i kate nismo igrale i pustila nas je domasmijeh..išli smo kod crikve i tamo sile i zajebavale serofl...bilo je ludo jer mi smo izgubljeni poremeceni slucajsmijeh...pricali mi o hmm kate "zauzetima ili starijima"jao...smijeh...Kate sta kazes na mlađeg i slobodnog i zgodnog mislin taki ne postoji vodi na Visucrycrycry~ˇ^˘°˛`˙´˛°˘^ˇšmreeeeeeeeeeenamcor.....i'm lost in the dark world....greedy...ajme danas imamo 6 sati jedva cekan posli skule....joj....smokinparty..e da da se povalin dobila san 2 iz matematike iz kontrolnog.....jejpartycerek...eh....e tila bi pozdravit mog najdrazeg rođu na cilom svitu ficekasmijehwavemah...i sve druge i saljem sviima veliku pusu....hihi....ciaooooooo
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



| Enjoy (1) | in | life |

nedjelja, 09.03.2008.

pocetne pjesme

1)pod istim krovom

2)princ iz bel-aira

3)puna kuća

4)spuzva bob skockani



| Enjoy (10) | in | life |

Spuzva bob Srce nije spuzva



| Enjoy (0) | in | life |

HY

_++88_____________________________
_++88_____________________________
__+880 _________________________++_
__+888________________________+88_
__++880______ ________________+88__
__++888_____+++88__________+++8__
__++8888__+++8880++88 ____+++88___
__+++8888+++8880++8888__++888____
___++888++8888+++888888++888__ ___
___++88++8888++8888888++888______
___++++++888888888888888888______
____++ ++++88888888888888888______
____++++++++000888888888888______
_____+++++++000 088888888888______
______+++++++00088888888888______
_______+++++++0888888888 88_______
_______+++++++088888888888_______
________+++++++8888888888________
________+++++++0088888888________
________++++++0088888888_________
________+ ++++0008888888

HY people...what's up?hhh...ajme ja sam se rano digla pa mi
je dosadno...zijev....lipo vikend prosao....šmrc..ajme je gledate bb ovi kako se zove,hmm zaboravila sam oni sa onom "kaj god"hahasmijehi tako..gren aj stavljat dizzeve a vi ostavljajte komentare molit cu lijepo..pufa



| Enjoy (0) | in | life |

utorak, 04.03.2008.

helo=)

ajme ewo mene iz kako da kazem hmm..ric za stajuu ..... a da škule....bangI KAkO MI Je pRoŠaO DaN OdnoSnO JuTrOblabla..paa....hm....UŽASNOburninmad...1.matematikacry
2.povijestblabla3.kemijaeek4.hrvatskinut5.vjeronaukpjeva6.biologijabang..jAo....kMecryU ŠkUlU SAm dOšLa u 07:55 i lIpO oDmA UšLa i tAko zApoCeLo MaTeMaTIkA...JoJ....sUtRa nAm jE KoNtRlOnI Iz fIzIkE,BlIc iZ kEmIjEcrynoJbT Vu fIzIkU NiStA Ne kApIm LoL.....cIlI RaZrEd cE DoBiT jEdAnnonojhBt Va dEneRiCnA SkUlA,KrETeNiZaM,jAoludja kao predsjednica razreeda rekla da vi devic nezno objasnit fiziku i ovi ma mi nemamo ucitelja iz fizike i morali smo njega molit da predaje fiziku...jbtnut...koji kretenizam...uFfFf...!"#$$%&(%$#""!*?=)"!!##$%&(/)=)((//&%$#$%&/()=?*?=)(/&%$#%&/ ma necu o skoli,ludim ludim........joj jedva cekan 5 misec iden u zagreb vidit necakinju jeeeeeeeee,jedva cekan,uffsmijehbelj....ja teta HhHh...SJaTkO...yesIDEN JA SVITU NEMA VEJ INSPIRACIJE za pisanje postova..lol...peace svima i wowi vas glupacha-J@rofl..pufaaa



| Enjoy (1) | in | life |

ponedjeljak, 03.03.2008.

hy people

bedzevi.com,button,badges,priponke,Hello! have are you?bla,bla,bla...uff.... bedzevi.com,button,badges,priponke,I hate school da,istina...zubo...danas kako da opisem ovaj poremeceni danbang:"dizanje u 07:20,oblacenje,škola-tuzan
1.hrvatskieek
2.engleskizijev
3.zemljopislud
4.informatika(slobodni)fino
5.matematika(poremeceni slucaj)kecheadbang
6.glazbeni(moja ljepa marie ti ne brini,ti ne brini jer doci cu ja).....a bolestilazeheadbang

HaTe sChOol,JaOOOOOnono dAnAs cU NeKi sLušALI bedzevi.com,button,badges,priponke,Protiv cajki u šKoLi cry..jAo

ah rete...JOJ KaKo jE MeNi dOsadNo....e zAbRaNJeNa JiJ JeE
NApEtO Je....=)

I TaKo...PoZdrAvlJAn oViM PuTeM SoLEn_d_gOtHiC- bedzevi.com,button,badges,priponke,LOL BeWa wOwIm tE MuChOkiss

EvO PaR BeDzEvA ZadIvNi kRaJ PoStA
VeLiKi poZdRAv oD mEnE_D_GlUpAcHe

bedzevi.com,button,badges,priponke,I hate school
bedzevi.com,button,badges,priponke,Fuck school
bedzevi.com,button,badges,priponke,Sex and drugs and rock 'n' roll
bedzevi.com,button,badges,priponke,Peace

PuFakiss



| Enjoy (0) | in | life |

spotovi=)














EtO HhH,NE Da mI Se vIšE..PuSa SvImA VoJiM Vas SvE
PoZz



| Enjoy (0) | in | life |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.