Image Hosted by ImageShack.us Dobrodošli Ukurac

subota, 29.07.2006.

Paintball...

Uff, napokon je lito i napokon stizu dani koje smo svi cekali...

Skupljala se lova, iscekivali su se ti dani i dosli su. Ljudi ide se na paintball u cetvrtak. Treba nas bit 10ak idemo u Labin. Ma nemogu cekat, a za one koji neznaju sta je to neka pogledaju ovaj kratki clip zujo

Turnir


U šumi njaminjaminjaminjami

| 16:10 | Komentari (2) | Isprintaj | #

subota, 01.07.2006.

Kom'ža, bogati!

I ovaj, da. Ljudovi u 2 i po mi je trajekt za Komižu neće me bit 10 headbang dana. Ccc kaki je to svit toliko dana bez mene. A da, normalandead. Aj jedino sta je gori Mili Luđakparty pa će bit ludo (iliti fanta, genijaaalno, fancy, ili kako bi ja i Zvone rekli tutti frutti!). Falit ce mi Split i ovi Retaji iz Pete! Aj ZzZabavite se pa se vidimo za 10ak dana!wavewave

| 12:36 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>