Image Hosted by ImageShack.us Praznici!!! - Dobrodošli Ukurac - Blog.hr

utorak, 11.04.2006.

Praznici!!!

Možda se prerano radujem ali za mene su već počeli. Samo da izdrzin još ova 2 dana! ( i pokušan dobit šta manje aseva - prognoza je 4 asawink). Ono bas me boli sad za školu! Drži me samo činjenica da je u Nazora preludo društvoyes i da se više sprdan nego radin (da znan, odbit ce se to o glavu moju...no). Npr. danas. Hrvatski kontrolni, pita kemiju, biologiju i pišemo latinski kontrolnieek! Odnosno to su svi danasnji satovi!eek Eto a sta san ja učia? Znate odgovor...lud
Tako da ljudi ovin postom poručujen da se otkačite i da vas ne j*be škola toliko, jer sve se na kraju dobro thumbupsvrši! thumbup


P.S. evo stranice zbog koje smo jucer cili dan varili! Morate ovo pogedat i nadat se da necete dobit stražnji kružni u glavu!

Image Hosted by ImageShack.us

Chuck Norris - aka the Texas Ranger!

| 13:38 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>