Image Hosted by ImageShack.us Isusova ruko... - Dobrodošli Ukurac - Blog.hr

petak, 07.04.2006.

Isusova ruko...

Evo ovako vam izgleda jedan dan iz pakla...
Cili tjedan su vam dani isti: budite se ujutro u 6 i po, vracate se doma u 2 i po, imate 2 kontrolna iduci dan, dodjete doma mrtvi umorni, dignete se u 18 i po idete na trening vratite se u jedanaest mrtvi umorni odete u ponoc i po lec, i opet sve ispocetka.
Tako je meni bilo i eto danas se sve pokazalo koliko to utjece na mene. Jucer sam otisa popodne spavat jer san bia preumoran nakon skole i kad me iznenada probudilo neko zvono eek ja san mislia da je alarm i da je vrime za dignit se u školu... dizen se umoran ono ''asti nisan ni taka latinski...'', pogledan kroz prozor ono sunce sja, vanka ljudi (čudno, inače nije tako u 6 i po ujutro - mislin). Mislin se kako san zakasnia u skolu! Dalje nešto zvoni, svacan da su to vrata. Ko zvoni ovako rano? Dolazim do vrata ono brat sa torbom. Čudim se kako to ali ne svacam da nije 6 i po ujutro. Oden prat zubemouthwash, umijen se, NAPOKON pogledam na sat a ono 19.02 na satu... Popizdia san!mad
Dalje.
Idem na trening ostajem do 23 i vracam se doma mrtav umoran, cili izubijan sa svih strana, listovi me bole, rame mi je iskocilo prije par dana, taman iman vrimena napravit šalabahter koji me triba spasit na glazbenom. Spavam.
6.30 ujutro. Ustajem neznam za sebe. Dolazim do kuhinje, mačka mi se vrti oko nogu. Uzimam mlijeko, ali ne i čašu. Izlijevam mlijeko u zamišljenu šalicu. Pogledam dole, a ono svo mliko koje san izlia zapravo san izlia po mačkirofl! On samo ono mijau lagano i počea se lizat... Uz to san probia jedno 4 puta o šank nogom koja me boli već 7 dana...
Izlazim iz kuće u 7.32 (u 7.35 bus). Trčim. Na više od pola puta skužin da san zaboravia šalabahtermad.Trčim nazad još brže. Ljudi i Irena Šolić na koju san naiša u prolazu me gledaji blido. Stižem doma i uspija san stić na bus! U školu dolazin u 8.00 jer je bus naravno kasnia...nono
U školi ne uspjevam prepisat sa šalabahtera glazbeni a latinski dobivam asa...nono
Aj nadmašite me!!! thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

| 16:18 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>